Webová analytika
Sledování návštěvnosti stránek je velmi důležitou činností, neboť se na základě ní dají stavět marketingové činnosti. Pomocí podrobných jednorázových analýz a dlouhodobým sledováním nalezneme odpovědi na nejdůležitější obchodní otázky.
V čem vám webová analytika pomůže:
- Zvýšit tržby a snížit náklady
- Správně nastavit a vyhodnotit měřitelné obchodní cíle
- Dělat správná rozhodnutí
- Nalézt obchodní příležitosti
- Propojit jednotlivé marketingové kanály
- Poznat cílovou skupinu, její požadavky, potřeby, nákupní zvyky
- Odhalit nedostatky současného webu
- Pochopit souvislosti v širším kontextu
- Správně vyhodnotit data
- Zefektivnit obchodní činnosti
- Rozpoznat efektivní marketingové aktivity od těch neefektivních
Zjistěte, jak se návštěvníci na vašem webu chovají, jak se orientují, co je zajímá, kolik času kde tráví, ze kterých zdrojů k vám chodí a proč. Díky tomu dokážete s cílovou skupinou lépe pracovat a dát ji přesně to, co očekává. Důkladné webové analýzy vám pomohou zefektivnit SEO, správu PPC kampaní, e-mailing, propagaci na sociálních sítích, zbožové srovnávače, affiliate, online PR, linkbuilding a všechny další aktivity internetového marketingu.
-
Průvodce migrací webu z pohledu SEO aneb Nezahrávejte si s organickou návštěvností
15.09.2021Budujete web již nějakou dobu a cítíte, že je potřeba…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2021
03.03.2021Po roce jsme opět zpracovali infografiku mapující podíl vyhledávačů Google…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2020
10.02.2020Google vs. Seznam. Tradičního zmapování poměru vyhledávání na Googlu a…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
Infografika: Marketingové konference, fóra a další oborové akce roku 2018
05.03.2018Rádi se sebevzděláváte, chcete předstihnout konkurenci nebo mít zkrátka přehled…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Marketing Festival 2017 – Novinky z onlajnu #Speciál
13.11.2017Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Joe Wade... Letošní Marketing festival byl…
-
Performance 2020 aneb Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Jak má vypadat ideální PPC specialista, jaká je budoucnost výkonnostní…
-
Nejzajímavější tweety z #mktfest 2016
26.10.2016V průběhu letošního Marketing Festivalu se na Twitteru opět probudil…
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2016
22.10.2016Letošní, poprvé ostravský ročník Marketing Festivalu se nesl ve znamení…
-
10 nejzajímavějších přednášek na 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Čechy už jsou nám malé, a tak jsme se rozhodli…
-
Jak se nám líbil Shopcamp 2016?
19.09.2016V pátek 16.9. se konal již třetí ročník Shopcampu. Vstup…
-
#DATArestart 2016 report
22.04.2016V dubnu jsme se již tradičně zúčastnili datové konference od…
-
Report z E-shop Summitu 2016
03.04.2016Zúčastnili jsme se nadupané konference eShop Summit v Českých Budějovicích…
-
Návod: Marketing Miner – Market Prospector
13.01.2016Market Prospector patří do nástroje Marketing Miner a prozradí vám…
-
Novoroční výzva pro Seznam
06.01.2016Milý Sezname, máme tu nový rok a tyto první lednové…
-
SEO v roce 2016. Co nás nejspíš čeká?
18.12.2015Kudy se bude ubírat optimalizace pro vyhledávače v nadcházejícím roce?…
-
Návod: Marketing Miner – SERP Analyzer
08.12.2015SERP Analyzer je součástí nástroje Marketing Miner z dílny Filipa…
-
Je Bing Webmaster Tools lepší než Google Search Console?
04.12.2015Nástroj Bing Webmaster Tools (BWT) nabízí marketérům a webmasterům v…