Analýza prezentace na sociálních sítích
Cílem analýzy je zhodnotit prezentaci vaší značky na sociálních sítích, a to jak z pohledu obsahové správy a community managementu, tak i z pohledu výkonnostních placených kampaní.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhneme konkrétní doporučení ve formě souhrnu jednorázových i dlouhodobých činností, které vám pomohou efektivně využívat sociální sítě pro prezentaci vaší značky a dosahovat vytyčených cílů.
Rozsah analýzy záleží na vašich konkrétních potřebách, náš přístup je velice individuální. Analýza může být zaměřena výhradně na zvolenou platformu sociálních sítích (např. Facebook), nebo být provedena plošně napříč všemi sociálními médii, na kterých je vaše značka aktivní. Dokážeme provést rovněž speciální audit orientovaný na placené kampaně na sociálních sítích (tj. Facebook Ads), nebo zhodnotit obsahovou správu vašeho profilu.
V čem vám analýza prezentace vaší značky na sociálních sítích pomůže?
Analýza prezentace na sociálních sítích:
- zmapuje aktuální stav profilů a komunikace na sociálních sítích z pohledu technického, obsahového i výkonnostního,
- odhadne přínosy využití jednotlivých platforem sociálních sítí,
- odhalí nevyužitý potenciál a případné nedostatky,
- nabídne pohled na správu profilů (reklamy) expertem zvenčí,
- dodá konkrétní doporučení pro zlepšení a zefektivnění vaší prezentace na sociálních sítích dle vytyčených cílů.
Kdy je pro vás analýza prezentace na sociálních sítích nezbytná?
Službu analýzy prezentace pro sociální sítě, resp. auditu, doporučujeme především v případě, že:
- máte zájem se dozvědět od experta, v jakém stavu (technickém, obsahovém…) jsou vaše profily na sociálních sítích a jaká je jejich úroveň prezentace,
- nejste spokojeni s aktuálním stavem vašich profilů, respektive s prezentací své značky na sociálních sítích,
- postrádáte jasný koncept prezentace své značky na sociálních sítích,
- nedosahujete vytyčených cílů pro sociální sítě,
- chcete zkontrolovat práci dosavadního správce,
- čelíte propadu výkonnosti placených kampaní nebo nejste spokojeni s dosahovanými výsledky,
- máte interní bariéru (nedostatek času, znalostí, nástrojů, lidí…) pro analýzu své prezentace na sociálních sítích z vlastních zdrojů.
Jaký je rozsah analýzy aktivit na sociálních sítích?
Analýza dosavadní prezentace značky na sociálních sítích zahrnuje zmapování technického, obsahového a kvalitativního stavu jejích profilů. V případě realizace placené části propagace na sociálních sítích je součástí také audit placených kampaní.
Součástí služby je zpravidla:
- technický audit – kontrola správného technického nastavení stránky nebo profilu, Business manageru, inzertního úču,
- obsahový audit – analýza relevance, atraktivity, kreativity a efektivity sdíleného obsahu,
- audit komunikace – posouzení úrovně community managementu, tone of voice, gramatiky a stylistky textu u sdílených příspěvků,
- performance audit (audit placených kampaní) – posouzení vhodnosti použitých kampaní, jejich nastavení, práce s nimi, výkon.
Na základě vašich potřeb společně zvolíme optimální variantu auditu (šíře rozsahu, hloubka analýzy) přímo pro vás, respektive vaši značku, a to pro jednu či vícero platforem sociálních sítí.
Analýzu prezentace na sociálních sítích realizujeme pro platformy: Facebook, Instagram a LinkedIn. Můžete si objednat naši službu pro jakoukoliv z platforem či jejich kombinaci.
Kromě samotné analýzy prezentace značky na sociálních sítích dle zvolené varianty získáte také návrh akčního (časového) plánu aktivit při zjištěných nedostatcích či identifikaci nevyužitého potenciálu.
Proč svěřit marketing na sociálních sítích do našich rukou?
- Vaše prezentace na sociálních sítích bude v rukou odborníků, kteří se specializují na marketing tohoto odvětví, mají bohaté zkušenosti, chuť se posouvat a dávají klientům spoustu lásky.
- Marketing na sociálních sítích řešíme komplexně v rámci celé marketingové strategie, naši specialisté mají přesah do dalších oborů online marketingu (SEO, copywriting, PPC atd.).
- Sledujeme businessové metriky a businessový dopad prezentace na sociálních sítích. Nereportujeme pouze likes a srdíčka.
- Získáte kreativní zázemí social media týmu, které přichází s originálními nápady na obsahovou strategii pro sociální sítě včetně realizace (videprodukce, grafika).
- Úzce kooperujeme s PPC týmem a jsme orientovaní na výkon.
- Máme zkušenosti s brand buildingem, budováním komunity i čistě výkonnostními kampaněmi.
- Detailně známe české i zahraniční trhy (SK, DE atd.) a máme zkušenosti se správou zahraničních profilů.
- Máme pohodlný a efektivní nástroj pro komunikaci, schvalování publikačního plánu a komplexní správu SM profilů – Zoomsphere.
- Máme rodilé mluvčí češtiny, slovenštiny a němčiny.
- Aktivně sledujeme novinky z oboru a ty relevantní uvádíme hned do praxe.
Naši spokojení klienti
Poznej náš social media tým
Co o nás říkají naši klienti
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.„
- Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.„
- Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
- Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
- Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
- Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Náš přístup aneb Jaká je cena za správu profilů na sociálních sítích?
Ke každé poptávce přistupujeme individuálně. V první řadě potřebujeme zjistit, jaká jsou vaše očekávání od prezentace vaší značky na sociálních sítích a spolupráce s naší agenturou.
Na úvodní osobní schůzce nebo na online callu si společně popovídáme o vašich očekáváních, cílech, vašem podnikání a službách, které poptáváte.
Důležitou součástí je také základní interní analýza stavu vaší stávající a proběhlé aktivity na sociálních sítích.
Na základě vzájemné komunikace a interní analýze připravíme nabídku na míru vašim potřebám.
Protože se požadavky každého klienta liší, stanovujeme kalkulaci individuálně podle personifikovaného plánu.
Pokud se chcete dozvědět více informací o našem postupu, najdete je u služby Marketing na soc. sítích.
Neváhejte vyplnit formulář a my se vám brzy ozveme.