Audit PPC kampaní
Máte aktivní PPC kampaně, investujete nemalé částky, ale výsledky kampaní neplní vaše očekávání? Podívejme se společně na to, jestli jsou vaše kampaně nastavené správně, v souladu s vaší strategií a zda někde neutrácíte peníze zbytečně.
Kdy zvolit PPC audit?
- Kampaně jste si nastavili vlastními silami bez pomoci agentury.
- Zajímá vás nezaujatý názor profesionálů.
- Nejste spokojeni se současnými výsledky PPC kampaní.
- Čelíte poklesu tržeb a růstu nákladu, respektive poklesu efektivity PPC kampaní.
- Investice jsou tak vysoké, že byste je rádi snížili.
Co vám revize PPC kampaní přinese?
- Dostanete nezaujatý pohled expertů.
- Objevíte příležitosti pro zlepšení, které správce PPC kampaní může kvůli rutině snadno přehlédnout.
- Získáte konkrétní doporučení na zlepšení aktuálních kampaní.
- Zjistíte, jak si kampaně vedou v souvislosti s celkovou strategií firmy a dalšími kanály, jako jsou například zbožové srovnávače, Facebook či e-mailing.
V rámci PPC auditu
- Zkontrolujeme nastavení účtu a měření.
- Zhodnotíme cílení kampaní, kdy se zaměříme na cílové kategorie a celkovou logiku využívání PPC kampaní vzhledem ke stanoveným cílům.
- Zhodnotíme výběr klíčových slov pohledem frameworku SEE-THINK-DO-CARE.
PPC audit zahrnuje také…
- Vlastní nastavení kampaní (cílení na lokalitu, jazyk, strategie nabídek, rotace inzerátů apod.)
- Vyhledávací síť pomocí textových inzerátů – zhodnotíme kampaně ve vyhledávací síti a jejich typy s důrazem na výběr klíčových slov, jejich shody, práci s vylučujícími slovy i inzeráty.
- Google Nákupy / PLA kampaně – zhodnotíme jejich technické nastavení, cílení a následně i XML produktový feed.
- Obsahovou síť – zanalyzujeme technické nastavení remarketingu, jeho logiku, podobu inzerátů a bannerů.
Výstup PPC auditu
Výstupem PPC auditu je dokument, ve kterém najdete kompletní podklady a doporučení pro správce PPC kampaní. Současně je možné audit konzultovat na osobní schůzce. PPC audit vám standardně zhotovíme za 4 kalendářní týdny.
PPC audit + analýza konkurence
Zajímá vás, jak má nastavené kampaně konkurence? Na jaká klíčová slova cílí? Jaké inzeráty používá? Pokud chcete kampaně porovnat s konkurencí, doporučujeme zkombinovat audit PPC kampaní s analýzou konkurence.
Pokud chcete porovnat vaše PPC kampaně s těmi konkurenčními, spojte PPC audit a s analýzou konkurence. Pomocí této analýzy získáte:
- Kompletní přehled o vybraném trhu
- seznam konkurentů,
- velikost konkurentů a jejich zaměření z hlediska podobnosti sortimentu.
- Odhad investic do placených kanálů
- Přehled aktivit v rámci PPC kampaní
- seznam klíčových slov, na která konkurence cílí,
- podobu inzerátů,
- podobu bannerů.
Naši spokojení klienti (PPC reference)
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07.10.2019Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o…