MeasureCamp Prague 2015
18. 09. 2015 Autor Petr VojtěchovskýV sobotu 12/9 se konalo první pražské kolo jedné z největších analytických konferencí na světě – MeasureCampu. Na MeasureCamp se nedočkavostí třesou všichni markeťáci – nikdy nevíte, kdo vystoupí, ale můžete si být jistí, že to bude stát za to.
My jsme jako hrdý partner nemohli na této události chybět a během celého dne jsme intenzivně nasávali užitečné informace.
Během sobotního rána se přihlásili zájemci o přednášení a po úvodním slovu Pavla Jaška a Petera O`Neilla (otec MeasureCampu) vše začlo.
Mrkněte na program uplynulého pražského MeasureCampu a ten příští si nenechte rozhodně ujít: http://prague.measurecamp.org/sessions/
Třeba Honza Tichý se rozpovídal o tom, jak je fajn Keboola Connection na propojení dat, nebo také proč si myslí, že by v analytice nemělo být vše vázáno na metriku Session. Přednáška se proto nesla v duchu hesla „Session sucks“.
Petr Havlík povídal stejně jako na DataRestartu o nástroji Tableau, který ráno jednoduše vysvětlil pro začátečníky a odpoledne prošel jeho pokročilejší funkce.
Lukáš Čech naopak svou přednášku pojal jako srovnání, a to Google Analytics s Adobe Analytics. Lukáš výborně pracoval s pro a proti obou nástrojů, které příjemně shrnul a vysvětlil, v jakém případě se vlastně vyplatí který nástroj využívat.
Největší ohlas a cenu za nejlepší přednášku celého MeasureCampu v Praze si však odnesla přednáška od André Hellera na téma „Enhanced Ecommerce – implementace polopatě“, kdy účastníkům opravdu polopaticky vysvětlil jak a proč na pokročilý elektronický obchod v Google Analytics. Přednáška všechny zaujala a André si výhru za nejzajímavější prezentaci opravdu zasloužil.
Děkujeme proto celému týmu MeasureCamp za organizaci, za nádherné prostory EtNeteře a budeme se těšit na další analytickou akci.
Komentáře