Sexistické prasátečko
Tahle marketingová soutěž je poměrně úsměvná. Kdo se může „pyšnit“ reklamou za hranicí vkusu? První místo získala reklama v pisoárech od Darling Cabaretu, druhé místo obsadila VUT a třetí místo ODS za Prahu 8. Mrkněte se na výsledky hlasování veřejnosti, abyste viděli, jak dneska reklamu raději nedělat.
Twitter mění klasické hvězdičky za srdíčka
Twitter změnil tlačítko favorite na like. Studie ukázala, že uživatelé lajkují až o 6 % více. Tato změna byla velmi diskutovaná a lidé podepisovali petici pro navrácení tlačítka favorite.
Bitva o video
Facebook se poslední dobou zaměřuje především na videa. Denně se na této sociální sítí spustí kolem 8 miliard videí. Silnou konkurenci představuje Snapchat s 6 miliardami shlédnutých videí denně. Možná se dočkáme ještě pořádné bitvy mezi těmito dvěma sociálními sítěmi.
AdBlock používá skoro polovina uživatelů
Twitter se prostřednictvím ankety ptal svých uživatelů, jestli používají AdBlock. 40% z 10 000 respondentů odpovědělo, že AdBlock aktivně používá. Čím to může být? Vysoké procento uživatelů vypovídá o tom, že YouTube možná pouští špatnou reklamu a chybně na uživatele cílí. Na druhou stranu pro předplatitele RED je tady řešení. Reklamy se jim zkrátka nebudou zobrazovat vůbec.
Google varuje před mobilním přesměrováním
Mobilní web by měl mít stejný obsah jako desktopová verze. Pokud budou stránky přesměrovávat jinam, hrozí webmasterům a majitelům webu od Googlu penalizace. Jiný obsah, než máte na webu, vás tak může snadno připravit o peníze prostřednictvím tučné pokuty.
Facebook měří uživatele okolo obchodů
Facebook představil 2 nové aplikace. První se jmenuje Local Insights a monitoruje pohyb okolo obchodu. Pokud se do ní zaregistrujete, zjistíte, v jaké časy chodí kolem vašeho obchodu nejvíce lidí. To se dá následně dobře využít. Na to je navázaná další aplikace Local Awareness Ads, díky které lépe zacílíte reklamu lokálně.
Známe kompletní list řečníků na Marketing Festivalu 2015
Marketing Festival se uskuteční už za 14 dní a organizátoři zveřejnili kompletní seznam řečníků. Všechny přepadovky včetně workshopů jsou venku. Můžete se těšit na skutečně unikátní témata. Hostovat budou řečníci z Ruska, Filipín a Austrálie. Moderování se ujme Cyrus Shepard z MOZu. Těšte se na hvězdy jako je Phil Nottingham nebo Lary Kim. Petr s Luďkem samozřejmě nebudou na akci chybět, proto sledujte náš Twitter účet, aby vám nic neuniklo.
WordPress vede
WordPress provedl studii, jaké technologie se na webech nejvíce používají. Například 25 % všech webových stránek na internetu dnes funguje právě na WordPressu. Neuvěřitelné číslo. Druhým nejrychleji rostoucím CMS je Shopify, který si na web někdo nasadí každých 22 minut.
Kdo opustil Sklik
Zajímavá informace pro lidi z onlajnu. Sklik opustil po 9 letech Jirka Chomát a jde na volnou nohu. V Seznamu pracoval více než 9 let. Kluci mu drží palce, ať to vyjde.
Yahoo mění vyhledavače
Yahoo dlouhodobě využíval jako svůj vyhledávač Bing, s kterým měl uzavřenou exkluzivní smlouvu. To ale znamenalo velký odliv návštěvníků, protože zobrazované výsledky nebyly úplně relevantní. Nově Yahoo uzavřelo smlouvu s Googlem a to až do roku 2018.
Den Dopravy zdarma
Heureka pořádá každý rok Den dopravy zdarma. Do 17. listopadu se můžete přihlásit a 18. 11. ve 12:00 to začne. Seznam všech zapojených obchodů naleznete na oficiálním webu dendopravyzdarma.cz.
Za 14 dní se těšte na rychlý vstup z Marketing Festivalu. Kluci se budou snažit oslovit hlavní spíkry a přinést vám ty nejčerstvější novinky. Sledujte je živě na Periscope, na Twitteru nebo YouTube.