eVisions.cz

Novinky z onlajnu #27

Cílení v rámci Stream.cz

Sklik totiž do svého rozhraní zapracoval novou funkci, která umožní cílit na jednotlivé skupiny publik v rámci Stream.cz.

Cílení na kategorie

Od června je v Skliku možné cílit na kategorii, kterou uživatel navštívil jako poslední.

Nejpopulárnější produkty z těchto kategorií mu v reklamě zobrazí a doplní nejpopulárnější produkty celého e-shopu.

Facebook News Feed

Se změnou fungování News Feedu vydal Facebook několik doporučení, jak propojit uživatele se správným obsahem:

  1. Smysluplný a informativní obsah
  2. Autentický obsah
  3. Bezpečnost a zdvořilost

Odkazy v instagram stories

Možnost vkládání odkazů do příběhů je zatím dostupná jen firemním účtům s více než 10 tis. followery. Na link se dostanete vytažením tlačítka „See more“ (Zobrazit víc).

Location a hashtag stories

Pokud přidáte do svého příběhu „sticker“ s lokací, může se váš příběh objevit lidem, kteří na instagramu vyhledali dotyčné místo.

To samé platí i pro hashtagy, které do příběhů přidáte.

Google Chrome dostane vlastní blokátor reklamy

Dominantní vyhledávač na trhu Google Chrome dostane svůj vlastní blokátor reklamy. Google se zaměřil zejména na pop-upy a podobné typy reklam.

Novinky z Performance & Branding Summit

Konference od Googlu nám odkryla některé zajímavé novinky:

Novinky z Sklik Expert Forum

I Seznam.cz si pro nás připravil první ročník plný zajímavých věcí: