eVisions.cz

Jak úspěšně zvládnout AdWords certifikaci

Vzhledem k tomu, že čtete článek o AdWords certifikaci, trochu předpokládám, že vás jeho složení teprve čeká a vy dychtíte po informacích, jak na to. A těch se vám dostane, slibuji, ale všechno hezky jedno po druhém.

Zároveň si ještě něco ujasníme: základní popis jednotlivých testů je doslova jako nošení dříví do lesa – vše se dozvíte v detailu každého testu, takže tím tady nebudeme ztrácet čas a půjdeme se rovnou věnovat tomu, co se tam nedočtete.

Proč se o AdWords certifikaci vůbec pokoušet?

Jak na to?

Konečně se dostáváme k tomu, kvůli čemu jsme se tu společně sešli, tak pojďme na to.

Tipy a triky

Při skládání každého testu mějte na paměti, že AdWords certifikace je PR pro Google. Takže podle toho vybírejte odpovědi – Google chce v každé otázce vypadat jako ten nejlepší, tak na to myslete.

K testu si otevřete AdWords nápovědu (ano, může se to) a doporučuji otevřít si tam rovnou úvodní stránky jednotlivých kapitol. Proč? Teď totiž přijde ta nejlepší věc: vy se nemusíte učit nápovědu nazpaměť, to ani náhodou. Vlastně úplně stačí, když se v ní dobře zorientujete a budete vědět, kde rychle najdete potřebné informace. Při samotném testu je většinou dost času na dohledávání různých informací.

Párkrát jsem už slyšel, že když fakt nevíte, označte nejdelší odpověď a běžte dál. Já bych spíš poradil něco jiného: U každé otázky jsou 4 odpovědi, 2 z nich jsou evidentní nesmysly a následně tedy reálně vybíráte mezi dvěma. A to už se někdy dá tipnout. 🙂

Záměrně na konec si nechávám rozhodnutí, jakou kombinaci na úvod vybrat. Co se obtížnosti týče, tak je to asi jedno. Když ale vezmeme v úvahu logickou posloupnost vzdělávání v PPC, začíná se vždy vyhledávací sítí.