eVisions.cz

Jaké fíčury na nás Sklik připravuje v roce 2018?

Téma: Krok za krokem k novým funkcím Skliku

Tato přednáška byla o celkovém procesu vyvinutí nové funkce Skliku. Jaké jsou postupy při vývoji a čím vším si musí prvotní myšlenka projít, aby se dostala k nám na obrazovku? Za mě takové úvodní bloky jistě dávají smysl, protože někdy specialisté zapomínají na to, že tyto všechny procesy neřídí jenom jeden člověk, ale celá parta lidí, a že je za tím vlastně spousta práce.

 

Téma: Co vám přinese crossdevice

Pojem crossdevice už slyšel praktický každý a tato funkce by měla být zanedlouho implementována i do Skliku. Crossdevice by měl v tomto inzertním systému fungovat hybridním způsobem s použitím loginu uživatelů tak, aby se mohly výsledky párovat. Nutno podotknout, že řešení Sklik je plně v souladu s GDPR.

 

Téma: Automatizace: 2 nové skripty a Google Data Studio v praxi

V první půlce přednášky jsme dostali informaci o nových a budoucích možnostech skriptů pro Sklik. Veškeré potřebné informace, jak na to, najdete na této webové stránce. Dále byla řeč o Google Data Studio. Pomocí GDS se totiž dají vytvářet přehledné a velmi podrobné reporty pro klienty, proto Sklik umožňuje automatický import dat. Abychom se mohli do reportů pustit, ukázali nám experti z Skliku několik praktických tipů na to, jak je vytvořit a možnosti rozvržení dat pro klienta. Zde se můžete inspirovat reportem AdWords a Sklik od H1.

 

Téma: Jak správně přejít na kombinovanou reklamu a proč

Zábavná a užitečná přednáška nás informovala, k čemu je a jak by měla fungovat kombinovaná reklama. A bez pořádných čísel jsme se neobešli – při porovnání výkonu kombinované reklamy vůči ETA inzerátu na webech Seznamu narostlo CTR o 37 %, u partnerské HP feedu byl nárůst CTR o 56 %. Takové ukazatele můžete získat i vy, ale za předpokladu, že reklama bude udělaná správně. Pokud budete tvořit kombinovanou reklamu, dávejte si pozor na loga a jejich rozměry. I když je tato volitelná položka, Sklik důrazně doporučuje je využívat pro zvýšení vašeho CTR. A taky je velmi důležité nezapomínat na limit 20 % textu v obrázku. Proč? Protože v tomto formátu nejde o váš text, ale o obrázek.

 

Téma: Může nativní reklama fungovat výkonnostně?

Nejenom, že může, ale dokonce je velice efektivní. Na rozdíl od kombinované reklamy nativní reklama nevnucuje uživateli produkt, ale nabízí zajímavý obsah mezi články, které si prohlížíte. Jediné, co takovou reklamu odděluje od ostatních, je tlačítko „reklama“. Podívejte se na tipy pro nastavení tohoto typu reklamy:

 

Téma: Výkonnostní brandová kreativa v Skliku

Určitě víte, jak moc může kreativita grafika ovlivnit výkonnost vaší bannerové reklamy. Úspěšný banner zpravidla nevznikne během 10 minut – potřebujete kvalitní zadání, texty, grafiku atd. Musíte si také uvědomit, komu a kde se bude banner zobrazovat, aby z něj měl koncový uživatel největší užitek. A jak takový dobrý banner vypadá? Mrkněte na prezentaci na konci článku.

 

Téma: Na čem se pro Vás v Skliku pracujeme

A nakonec přišla přednáška o aktuálních pracích Sklik a co všechno můžeme očekávat v nejbližší době.

Pokud toužíte po podrobnějších informacích k Sklik Expert fórum 2018, podívejte se na videozáznam konference a důkladně prostudujte prezentace, které jsou přístupné na webu Akademieseznam.cz.