Infografika: Trendy v marketingu na sociálních sítích v roce 2019
14. 01. 2019 Autor Diana ZadákováVertikální obsah, videa, Dark Social, Ephemeral Content, rozšířená realita. Nejen tyto trendy budou vévodit sociálním sítím v roce 2019. Na co dalšího bychom se při tvorbě strategie v marketingu na sociálních v roce 2019 měli soustředit a jaké trendy bychom neměli opomenou?
Sociální sítě za sebou mají výživný rok. Facebook přišel s novým algoritmem, Instagram spustil vlastní kanál IGTV, Ephemeral Content trhal rekordy, Twitter se vrátil k chronologickému feedu, a to zdaleka nejsme u konce.
Rok 2018 je ale pryč a je nejvyšší čas hledět do budoucna. Pojďme nyní nahlédnout pod pokličku trendů v marketingu na sociálních sítích v roce 2019.
Rozsáhlý článek o trendech v marketingu na sociálních sítích v roce 2019
Zaujala vás infografika a chtěli byste se dozvědět o trendech mnohem více?
Pak doporučuji přečíst rozsáhlý článek Trendy v marketingu na sociálních sítích v roce 2019, který jsem pro vás již dříve napsala.
Videorozhovor
Pokud i vy upřednostňujete videoobsah, přijde vám vhod rozhovor, který jsem poskytla v rámci garanství Social Summit sálu pro konferenci Czech online expo 2019.
Abyste se udrželi stále up to date, nezapomeňte sledovat náš vlog Novinky z onlajnu, ve kterém každý měsíc shrnujeme ty nejpodstatnější novinky a zajímavosti z různých sfér online marketingu (social, PPC, e-commerce, SEO a další).
Jaké trendy v marketingu na sociálních sítích pro rok 2019 očekáváte vy?
Komentáře