eVisions.cz

Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding

Za natáčecí prostory moc děkujeme Seznam.cz.

#1 Novinky z oboru online marketingu

PPC – dynamické bannery v Skliku

Sklik počátkem září představil nový typ reklamy dynamický banner, který údajně spojuje výhody dynamického remarketingu a možnosti oslovit zcela nové uživatele v obsahové síti. De facto se totiž jedná o již známý dynamický prospecting.

Novinku ocení zejména weby, které mají k dispozici produktový feed (e-shopy, realitní kanceláře, cestovní kanceláře apod.). Ty totiž budou moci oslovit nové zákazníky (pomocí cílení, které Sklik nabízí – tj. témata, zájmy, zájmy o koupi apod.) přímo s konkrétními produkty a nebudou se muset spoléhat pouze na statické, nebo responzivní bannery.

SEO – odkazové parametry sponsored a UGC

Google oznámil podstatnou změnu ohledně parametrů odkazů – ke stávajícímu parametru nofollow nově přibudou parametry sponsored a UGC.

Parametr sponsored by se měl podle doporučení Googlu použít u odkazů, které vznikly v rámci placené spolupráce, affilate činností, či partnerství. UGC parametr se hodí pro odkazy vzniklé činností uživatelů na webu, nad kterými nemá vlastník webu úplnou kontrolu, kupříkladu na diskuzních fórech. Parametr nofollow nadále nepřenáší žádnou hodnotu a použijte jej, pokud nechcete svůj web spojovat s cílovou stránkou. Zajímá vás, jak se tyto změny projeví v praxi? Nenechte si ujít rozhovor níže.

SEO – Seznam – Mapy.cz pro nevidomé

Seznam díky své službě Mapy.cz pomáhá zjednodušit cestování nevidomým a slabozrakým lidem, a to prostřednictvím haptických map. Ti si je mohou nechat u české internetové jedničky v rámci České republiky zdarma vytisknout.

Sociální sítě – reklamy ve vyhledávání na Facebooku

Facebook od prosince minulého roku testoval zobrazování reklam ve vyhledávání. Princip funguje obdobně jako reklamy ve vyhledávání na Googlu, kdy uživatel zadá do vyhledávacího okna svůj dotaz a následně se mu ve výsledcích zobrazí reklamy dle klíčových slov či zájmů. Nyní se Facebook rozhodl tuto možnost poskytnout i dalším inzerentům a je jen otázkou času, kdy bude tato funkce přístupná celosvětově. 

#2 Rozhovor

U linkbuildingu a odkazů ještě chvíli zůstaneme a podíváme se, jak se nové parametry sponsored a UGC projeví v praxi. Právě to nám prozradí náš dnešní host a jedna z nejvýraznějších tváří českého SEO rybníčku, Pavel Ungr.

#3 Tipy a triky, jak na linkbuilding

V rámci vzdělávacího okénka si pro vás náš linkbuilder Tomáš Osinek připravil 5 tipů, jak dělat smysluplný linkbuilding. Co si pohlídat a na co nezapomenout?

#4 Agenturní zákulisí – tipy na podzimní konference

Tuze rádi se vzděláváte? Pak čtěte až do konce. Adam se s vámi totiž podělil o marketingové konference, které byste si na podzim určitě neměli nechat ujít.

Za návštěvu rozhodně stojí: 

Na PPC Restartu můžete našeho PPC manažera Adama Dvořáka spolu s PPC specialistkou Lenkou Brejškovou potkat osobně, neboť budou společně přednášet na téma Analýza konkurence. Těšíme se na vás!

A pokud jste zvědaví i na další konference a akce, které se letošní podzim chystají, vezměte si do ruky diář spolu s kompletním seznamem marketingových konferencí a dalších oborových akcí podzimu a zimy 2019 a začněte plánovat ještě dnes.