Menu

Marketingové veletrhy v Německu, které byste si neměli nechat ujít

Autor Filip Winter Filip Winter

Nový rok s sebou přináší nové příležitosti ke vzdělávání a setkávání s inspirativními lidmi. Které německé konference budou letos stát za návštěvu?

Rok 2019 je už nějaký pátek za námi a my bychom se s vámi rádi podělili o seznam zajímavých online marketingových veletrhů, konferencí a fór v Německu. Tyto události nabízí nejen možnost získat nové zákazníky a setkat se s experty v daném oboru, ale také držet krok s novými trendy, načerpat nové znalosti z oboru a sdílet zkušenosti s ostatními kolegy, odborníky a nadšenci z online marketingu.

#1 SEO/SEA World Conference (10. – 11. 3., Mnichov)

Tato událost trvá 2 dny a je zaměřena především pro Google a YouTube marketéry. Mluví se na ní o tématech jako je SEO, SEA, volba správné strategie kampaní a klíčová analýza. Během akce vystoupí zástupci firem Google, Eology a Search Metrics. Konference nabízí možnost zúčastnit se 6 různých workshopů a je součástí Internet World Expo v konferenčním centru mnichovského výstaviště. Pokud se tedy rozhodnete událost navštívit, stanete se zároveň návštěvníky Internet World Expo. Ceny vstupenek začínají na 821 €.

Více informcí k této konferenci včetně vstupenek naleznete na webu SEO/SEA World Conference nebo na Facebooku či LinkedInu události.

#2 SEO Campixx (12. – 13. 3.) a Contentixx (10. – 11. 3., Berlín)

SEO Campixx se tento rok bude konat v berlínském hotelu Mügelsee. Více než 120 přednášejících bude sdílet své zkušenosti a tipy především ohledně SEO a příbuzných témat, jak už napovídá sám název události. Mezi nimi bude kromě jiných také například SEO ředitel Anke Probst z německé sociální sítě Xing nebo Senior Marketing Manager Evgeni Sereda společnosti Semrush.

Pořadatelé SEO Campixx se snaží s návštěvníky vytvořit spíše menší skupinky s příjemnou atmosférou, aby se navzájem lépe poznali a mohli snáze sdílet poznatky a zkušenosti z oboru. „Dávat a brát“ – to je motto, kterým se SEO Campixx řídí.

Kromě SEO Campixx je možné navštívit na stejném místě o 2 dny dříve také konferenci Contentixx, která se soustředí především na obsah a influencer marketing.

Vstupenky na SEO Campixx jdou dostupné od 599 € (cca 15 000 Kč). Dá se koupit také vstupenka na SEO Campixx i Contentixx zároveň za 999 € (cca 25 000 Kč)

Více informací o těchto dvou událostech naleznete přímo na webech SEO Campixx a Contentixx.

#3 SMX München (18. – 19. 3, Mnichov)

SMX München je největší německá konference, která se zabývá problematikou SEO a SEA v DACH regionu. Koná se 18. a 19. března v Mezinárodním kongresovém centru v Mnichově. Kromě těchto témat se zde bude mluvit také o obsahu, datech a jejich analýze a dalších souvisejících tématech.

SMX nabízí také skvělou možnost networkingu se špičkovými experty v oboru, a to z celého světa. Pokud bychom se bavili v číslech, jedná se o 80 přednášejících, přes 1600 návštěvníků a 5 workshopů, kterých se můžete zúčastnit a nechat se inspirovat od světových špiček. Zmínění přednášející jsou zástupci firem jako je Adobe, Otto, Google nebo Google Cloud a mnoha dalších. Většina přednášek a seminářů je v angličtině a ty německé jsou tlumočeny do angličtiny. Pokud tedy němčina není vaší silnou stránkou, nemusíte mít strach.

Více o SMX München se dozvíte na jejich webu nebo na Facebooku.

#4 E-Marketingday Rheinland (22. 4., Duisburg)

E-Marketingday se letos koná 22. dubna v Mercatorhalle v Duisburgu. Hlavními tématy zde jsou kromě jiného SEO/SEM, mobile,  social media, affiliate, e-mail marketing & newslettery. Pořadatel vám dá při přihlášce možnost vybrat si jedno nebo více témat, která vás zajímají, aby vás mohl spojit s relevantními vystavovateli a odbornými poradci, s nimiž později můžete navázat kontakt. Vstupenka na E-Marktingday stojí 99 € a nabízí vám možnost setkat se s 25 vystavovateli a účastnit se 36 různorodých přednášek.

Program akce je opravdu velmi pestrý. V nabídce jsou přednášky o marketingových evergreenech, aktuálních trendech, stejně jako praktické workshopy a dokonce takzvané „Einzeldates“, v rámci nichž máte možnost během 11minutového rozhovoru s danými experty probrat to, co vás právě zajímá.

Více o E-Marketingday je k dispzici na jejich Webu a také na Facebooku.

#5 OMT Agency Day (24. 04., Wiesbaden)

OMT Agency Day je zajímavou událostí pro vedoucí marketingových agentur, kteří se zde mohou setkat s ostatními majiteli, řediteli a teamleadery podobných agentur. Konference proběhne v Pentahotelu ve Wiesbaden. Cílem této akce je především vyměnit si a sdílet své zkušenosti z oboru, diskutovat o vybraných tématech u večeře a v neposlední řadě samozřejmě networking.

Skutečností, která tuto událost odlišuje od ostatních, je, že vstupenky se nedají standardně koupit. Pokud máte zájem se účastnit OMT Agency Day, vyplňte přihlášku, kterou naleznete na tomto odkaze dole na stránce. V přihlášce máte také možnost rozhodnout o tématech, která se na akci budou diskutovat. Pro pozvané hosty je pak vstup zcela zdarma.

Pro více informací můžete také sledovat OMT na Facebooku.

#6 Rheinwerk Konferenz (7. – 8. 5., Kolín nad Rýnem)

Rheinwerk Konferenz nabízí možnost účastnit se workshopu dle svého výběru a také konference. Témata workshopů se soustředí na všechno možné od online marketingu malých a středních podniků přes SEO, social media, content marketing, storytelling až po úvod do webové analytiky a zpracování dat. Počet míst na workshopech je omezený pro 20 účastníků, takže máte-li zájem, doporučujeme přihlásit se co nejdříve. Na konferenci máte naopak možnost přímo mluvit s přednášejícími, kteří jsou ochotni přímo zodpovídat vaše otázky a vést zajímavé rozhovory. 

Workshopy se konají 7. května a konference hned o den později, tedy 8. května. Vstupenky na Workshop se dají koupit od 390 €, na konferenci od 490 €, a kombinovaná vstupenka na oba dva dny pak stojí od 790 €.

Více informací o Rheinwerk Konferenz a o vstupenkách naleznete přímo na jejich webu nebo na Facebooku.

#7 OMR Festival (12. – 13. 5., Hamburk)

OMR Festival se koná, jak je zvykem, na výstavišti v Hamburku. Během dvou dnů vystoupí na pódiu hvězdy digitálního byznysu z celého světa, aby s vámi sdílely své vyzkoušené postupy a poznatky z oboru. Kromě konference je pro návštěvníky připraveno také několik Expo-Stages, živých koncertů a na konci dne také afterparty v centru Hamburku, kde se můžete zapovídat s přednášejícími a ostatními účastníky.

V číslech se jedná o 1 500 Chief Marketing Officers, 1 000 influencerů, 500 vystavovatelů a 5 000 značek na jednom místě. Mezi přednášejícími najdeme například youtuberku Lauru Kampf, profesorku z Harvard Business School  Anitu Elberse, CMO ze společnosti Klarna Davida Sandströma nebo Programmatic Trading Manager Emily Roberts z BBC Global News.

Více se o této události dozvíte zde.

#8 Contra 2020 (4. – 5. 6., Düsseldorf)

Contra, neboli Conversion and Traffic Conference, se soustředí především na optimalizaci konverze s cílem zvýšit počet návštěvníků na webu a díky tomu také obrat. Další témata, kterými se zabývá, jsou SEO, PPC, chatboti, influencer marketing, e-mail marketing, Amazon FBA a řeč bude také o psychologii nakupování nebo podcastech. V Mitsubishi Electric Halle Düsseldorf budete mít na ploše 3 300 m2 a 2 podiích příležitost poslechnout si více než 40 přednášek od zástupců firem jako je Facebook, Sixt, Google, Xing, YouTube a mnoha dalších. Konference Contra je pořádána už od roku 2013, má za sebou tedy už 7 let zkušeností.

Skvělou příležitostí k networkingu je také Contra Networking Party, která následuje bezprostředně po konferenci. Zde se můžete setkat s přednášejícími, influencery, špičkami z oboru či se stejně smýšlejícími kolegy z ostatních firem.

Více o konferenci Contra se dozvíte na jejich webu nebo na Facebooku.

#9 DMEXCO 2020 (23. – 24. 9., Kolín nad Rýnem)

V rámci DMEXCO, neboli Digital Marketing Expo & Conference 2020, se můžete zúčastnit kromě konference také expa. Na něm najdete celkem 977 vystavovatelů ze 40 zemí. Na konferenci pak přes 700 přednášejících, více než 20 připravených stages a seminářů a celkem přes 300 hodin zajímavého programu.

Hlavními tématy jsou marketing, média, reklama, techologie, inovace a internet. Na expu bude také takzvaný Future Park, který bude místem setkání pro ty, kteří se zabývají digitalizací, technologiemi a marketingem. Stejně tak tu najdeme World of Agencies, kde se mohou setkat brandy s jednotlivými agenturami. Na konferenci bude pak kromě jiného také Congress Stage, kde vystoupí celosvětoví hráči, E-Commerce Stage a Experiene Stage s průkopníky a vizionáři plnými inspirace, kterou od nich můžete načerpat.

Více o události DMEXCO 2020 naleznete na jejich webu nebo na Facebooku

#10 SEOkomm (20. 11., Salzburg)

V neposlední řadě bychom rádi zmínili také SEOkomm, který se sice nekoná v Německu, ale může být zajímavý hlavně pro SEO marketéry. SEOkomm se koná 20. listopadu v rakouském Bergheimu nedaleko Salzburgu. Vystoupí zde SEO odborníci, profesionálové web marketingu a specialisté přes obsah, kteří s vámi budou rádi sdílet své odborné znalosti. Kromě přednášek se můžete těšit také na různé semináře a workshopy. Na konci dne se pořádá také networking party, kde můžete oslovit některého z expertů či ostatních účastníků.

SEOkomm nabízí zajímavý obsah jak pro začátečníky, tak tipy a různé úhly pohledu na problematiku SEO od expertů pro pokročilé a profesionály. Projednávaná témata zahrnují kromě SEO také data, strategie, technické SEO, struktury, obsah, Case Study a mnohé další náměty.

Více o SEOkommu se dozvíte na jejich webu nebo na Facebooku.

26.02.2020

Komentáře