Blog
Pod pojmem blog si můžete představit jakýsi online deník, který si píše autor nazývaný bloger (či blogger) a do kterého zaznamenává své názory, zážitky nebo autorskou tvorbu a odhaluje své soukromí. V současné době se nesmírné popularitě těší lifestylové, kuchařské a fitness blogy, kolem kterých vznikají celé čtenářské komunity.
Autoři nejúspěšnějších blogů jsou natolik oblíbení mezi čtenáři, že se v dané oblasti stávají autoritami neboli influencery. Spolupráci s blogery často využívají různé značky, které jim nabízejí k vyzkoušení své produkty výměnou za jejich recenze, aby tak nenásilnou formou rozšířili povědomí o produktu i značce samotné. Blogy si na svých stránkách často zakládají také různé firmy. Uveřejňují na nich především články týkající se odvětví, ve kterém podnikají a postupně se tak stávají autoritami ve svém oboru.
Nevíte, jak začít psát blog pro svou firmu? Copywriting blogu si můžete objednat i u nás. Zaměřujeme se na kvalitu článků a na analytické výsledky, které vám pomohou dále růst.
-
AI pro copywritery: Umělou genialitu zatím očekávat netřeba
24.09.2024Jsem copywriter pohybující se hlavně v oblasti marketingu, což je…
-
Case study: Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %
19.09.2024Má smysl najmout si copywritera a SEO specialistu? Pokud jste…
-
Co jsme si odnesli z nejnabušenějšího školení na téma „Meta reklamy“?
10.11.2023Protože v eVisions klademe důraz na vzdělávání, nenechali jsme si…
-
Co nám dal kurz PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní od Digisemestru?
10.05.2022Online marketing se vyvíjí superrychlým tempem a PPC kampaně nejsou…
-
Marketingový kalendář 2022
28.01.2022Nový rok je již v plném proudu a nyní je…
-
Úspěšný blog potřebuje top publikační plán. Jak na něj?
29.09.2021Stojíte o to, mít fungující blog, který budou lidé skutečně…
-
Naše marketingová stáž v agentuře eVisions. Očekávání vs. realita
08.09.2021Každý někdy začínal. Pokud jste začátečníkem v oblasti online marketingu…
-
Marketing po pandemii: 4 nejdůležitější poučení
25.08.2021S koronavirem máme spojena jen samá negativa. Některé oblasti trhu…
-
Jak na high quality článek? Kvalitní obsah prodává
07.04.2021V čem se vlastně liší obyčejný PR článek a opravdu…
-
Trendy v content marketingu pro rok 2021
17.02.2021V roce 2020 se mnoho obsahových strategií muselo změnit z…
-
Case study: Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů
24.11.2020Společnost Dáme jídlo asi netřeba široce představovat. V roce 2012…
-
Novinky z onlajnu #60 – Jak začít podnikat online, letošní Brighton SEO a zákulisí naší kampaně pro Courtyard by Marriott
15.10.2020V 60. dílu Novinek se z onlajnu se můžete těšit…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
6 nešvarů, které brzdí vaše texty, a jak se jim vyhnout
29.07.2020Dodejte svým textům lehkost a čtivost. Nejdříve je musíte zbavit…
-
Novinky z onlajnu #57 – Novinky z Googlu a tipy od Mergada pro expanzi do zahraničí
13.07.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Kromě tradičních…
-
Kompletní návod: Jak na úspěšný blog post v 10 krocích
01.07.2020Vybudovat úspěšný blog dá práci, ale pokud víte, jak přistupovat…
-
Novinky z onlajnu #56 – Nový algoritmus Googlu i jak se tvoří sociální sítě v Oktagonu
10.06.2020Těšte se novinky ze světa online marketingu i rozhovor s…
-
TOP 7 content trendů, se kterými v roce 2020 uspějete
20.02.2020O tom, že obsah je král, slýcháme neustále. Ví to…
-
Novinky z onlajnu #51 – Jak uspět v online marketingu v roce 2020
08.01.2020Vítáme vás u prvních letošních Novinek z onlajnu! Dnes se…