Business Manager
Facebook Business Manager – často se můžete setkat se zkratkou BM.
Business Manager je nástroj, sloužící především k administraci facebookových stránek a účtů pro reklamu. Tento nástroj je ideální pro všechny, kdo chtějí získat lepší přehled o spravovaných stránkách, reklamních účtech či již spuštěných reklamách. Bez tohoto nástroje se neobejdete ve chvíli, kdy se má na správě účtů a stránek podílet více lidí současně, potřebujete katalog produktů nebo k práci zařadit facebookový pixel.
Jaké jsou největší výhody Business Managera?
- Můžete spravovat více reklamních účtů a facebookových stránek z jednoho místa
- Nemusíte se bát, že kolegové uvidí informace z Vašeho osobního profilu. Váš osobní profil bude totiž od pracovního oddělen
- Potřebujete-li přiřadit lidem různá práva na facebookovou stránku či reklamní účet nebo dokonce přidat či odebrat zaměstnance z účtů v BM to jde
- Navíc, když potřebujete přidat nové lidi pod daný účet, není podmínkou, že je musíte mít v přátelích na FB
- Pokud chcete vytvářet Facebookové pixely, feedy nebo např. vyzkoušet dynamické reklamy, BM k tomu zaručeně potřebovat budete
Nevýhody Business Managera?
- Facebook jako takový je velmi rychle rostoucí sociální síť, která neustále prochází změnami a vylepšováním. Moc si proto nezvykejte na rozhraní, které máte v BM, protože za nějaký čas se Vám bez varování změní a Vy se budete muset velmi rychle zorientovat, kde se co nachází
Co budu potřebovat pro založení Business Managera?
- Platební karta, ať už firemní nebo karta klienta. Platební karta musí mít možnost online platby. Tuto kartu poté napárujete s daným účtem
- Osobní Váš profil na Facebooku, který Vám např. agentura napáruje s přiřazenými účty
- Nebo musíte znát osobní profil stávajícího správce stránek Facebooku a osobní profil budoucího hlavního majitele BM
- Také musíte znát e-maily zaměstnanců, které budete chtít přiřadit pod určitý účet či k facebookové stránce
- V neposlední řadě musíte znát fakturační údaje agentury či klienta, záleží na koho bude daná faktura vystavována.
Založení Business Managera účtu je zcela zdarma.
Pokud spravujete jeden profil na Facebooku BM pro Vás zatím smysl nedává. Pokud ale spravujete více než jeden profil, BM pro Vás bude ten pravý nástroj pro uspořádání přehledu a především správu svých profilů.
-
Co jsme si odnesli z nejnabušenějšího školení na téma „Meta reklamy“?
10.11.2023Protože v eVisions klademe důraz na vzdělávání, nenechali jsme si…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
Krok za krokem: Co by měl obsahovat každý social report?
17.06.2020Co by měl obsahovat každý report ze správy sociálních sítí?…
-
5 tipů, jak zvýšit prodeje prostřednictvím facebookových kampaní
04.11.2019Mnoho e-shopů, které by nepoužívaly sociální sítě jako prodejní kanál,…
-
22 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
15.07.2019Došla vám inspirace na obsah pro vaše profily na sociálních…
-
Case study: Jak jsme to na Facebooku rozjeli s klientem MAN Truck & Bus Czech Republic
26.11.2018Jak komplexně a dlouhodobě zvýšit organické a virální metriky FB…
-
40 facebookových skupin pro markeťáky
09.05.2017Hotovo. Vyhrnuli jsme si rukávy a pustili se do velké…
-
Facebook Ads – 3 tipy, jak vylepšit cílení
09.02.2017Časům, kdy jste hledali cílovku jen pomocí demografických údajů a…
-
5+1 chyb ve Facebook Ads, které vás stojí peníze a čas
24.08.2016Díky tomuto článku ušetříte při své práci nějakou tu korunu…