Cenové srovnávače
Zbožové/Cenové srovnávače
Pokud tvoříte marketingový mix pro svůj eshop, zbožové srovnavače byste určitě neměli vynechat. V současně době patří srovnávače mezi vysoce konverzní kánaly online marketingu.
Fungují jako katalog zboží, ve kterém zákazník najde všechny potřebné informace a současně může nabídky jednotlivých prodejců porovnat. Pokud již již zákazník vybírá z nabídky eshopu, dá se předpokládat, že je v pokročilejší fázi nákupního procesu. Z toho důvodu patří zbožové srovnávače mezi vysoce konverzní kanály.
Jaké zbožové srovnávače existují?
Na českém trhu je řada cenových srovnávačů. Mezi nejznámější patří Heureka. Její PPC režim umožňuje inzerovat jednotlivé položky a setkávat se v aukcích s dalšími inzerenty. Produkty se do heureky nahrávají pomocí tzv. XML feedu, který musí být upravený dle požadavků srovnávače. Na heurece můžete inzerovat téměř jakýkoliv produkt, ale jelikož se jednotlivé produkty párují tak, aby šlo skutečně srovnávat ceny, je tento srovnávač vhodný hlavně pro produkty, které jsou již na trhu známé. Množství inzerentů a stejně tak zákazníků je dané zejména šíří sortimentu.
Dalším cenovým srovnávačem je služba Zboží.cz od Seznamu. Ta funguje podobně jako Heureka, tedy existují zde produktové karty na které je potřeba váš produkt napárovat. Zboží má také vlastní požadavky na atributy, které musí obsahovat XML feed.
Dále tu máme Glami. Jedná se o online nákupní galerii, která nabízí zejména produkty z oblasti fashion – oblečení, boty, doplňky případně šperky. funguje i v dalších zemích světa jako například: Slovensko, Německo, Francie, Španělsko, Itálie atd.
V případě Glami není potřeba párovat produkty ke konkrétním produktům, které jsou již v nabídce, ale je potřeba zařadit je pomocí parametrů ve feedu do správných kategorií a filtrů, které mají zákaníci k dispozici.
Favi a Biano jsou vyhledávače pro odvětví nábytku a dekorací. Ani zde není potřeba produkty párovat do stávající nabídky, produkty je potřeba skrze parametry ve feedu napárovat do správných kategorií a pod správné filtry. Ať už nabízíte postele, kancelářský nábytek nebo svítidla, je to vhodný prostor pro nabídku produktů.
Méně známým srovnávačem je Lali, ten se stejně jako Favi a Biano zaměřuje na odvětví nábytku a dekorací.
Máte zájem o správu zbožových srovnávačů? Podívejte se podrobněji na nabídku našich služeb.
-
Marketplaces, srovnávače, nákupní galerie. Víte, kde a jak podnikat online? S námi se zorientujete
15.07.2024V dnešní době je pro každý e-shop klíčové využívat online…
-
3 důvody, proč se vyplatí prodávat předražené zboží s minimem výnosu
02.06.2021Během ekonomické krize se většina obchodníků snaží eliminovat neprodejné zboží.…
-
Novinky z onlajnu #61 – Aktuality v online prostředí
18.11.2020Vítáme vás u listopadového dílu Novinek z onlajnu. Tentokrát se…
-
Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 % [CASE STUDY]
11.11.2020Společnost ePojisteni.cz se na nás obrátila v roce 2013. V…
-
Novinky z onlajnu #60 – Jak začít podnikat online, letošní Brighton SEO a zákulisí naší kampaně pro Courtyard by Marriott
15.10.2020V 60. dílu Novinek se z onlajnu se můžete těšit…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Novinky z onlajnu #57 – Novinky z Googlu a tipy od Mergada pro expanzi do zahraničí
13.07.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Kromě tradičních…
-
Novinky z onlajnu #51 – Jak uspět v online marketingu v roce 2020
08.01.2020Vítáme vás u prvních letošních Novinek z onlajnu! Dnes se…
-
Marketingové konference a oborové akce pro podzim a zimu 2019
16.09.2019Období slunných dovolených je v nenávratnu, ovšem není důvod smutnit.…
-
Efektivní analýza webu v 6 krocích
10.06.2019V eVisions jsem se naučil, že tlak na kvalitní výsledky…
-
Idealo, billiger a spol. Cenové srovnávače a srovnávání cen v Německu
25.10.2018Cenové srovnávače jsou v Německu velmi rozšířené a u zákazníků,…
-
Jak podpoříte váš e-shop před Vánoci?
04.10.2018Před Vánocemi nakupují lidé jako utržení z řetězu. Jak je…
-
Jak vytunit XML feed pro Heureku?
03.08.2016Také inzerujete na Heurece? A máte svou inzerci pořádně „vytuněnou“?…
-
Zboží.cz: Nasaďte si nový XML feed a nový konverzní kód
18.04.2016Zboží.cz oficiálně uvedlo dvě očekávané novinky – nový formát XML…
-
Zbožové srovnávače po lopatě a netechnicky
04.03.2016Zbožové srovnávače představují super marketingový kanál pro e-shopy, a to…
-
Novinky z onlajnu #12
22.10.2015Z našich holešovických kanceláří vás opět přivítali Luděk Pulicar a…