Display reklama
Chcete na internetu rozšířit povědomí o svém produktu či službě nebo přivést zpět zákazníky, kteří vás již znají? „Display“ nebo také „obsahová“ reklama je ideální způsob. Inzeráty mohou mít podobu textovou, grafickou (bannery) nebo může jít o videoreklamy. Inzeráty se zobrazují na různých internetových stránkách na základě jejich obsahu. Inzerent si tedy může vybrat, na jakých webech chce své reklamy zobrazovat například podle tématu obsahu nebo zvolit konkrétní weby.
Dalším způsobem je cílení reklam podle uživatelových zájmů, chování a demografických údajů.
- Míříte primárně na mladé lidi žijící v Praze, kteří se zajímají o techniku? Výborně, můžeme nastavit cílení přímo na ně.
- Cílíte na fanoušky určité kapely nebo hudebního žánru? Honem na YouTube!
- Víte, že většinu vašich zákazníků tvoří ženy mezi 25–35 lety? Pojďme reklamu zobrazovat zejména jim.
Nemáte tak přesné informace? Nevadí, potřebné údaje změříme a na základě nich stanovíme nejvhodnější strategii.
V display reklamě zpravidla platíte za každé kliknutí haléře až jednotky korun. Pokud chcete především budovat povědomí o značce, zvolíte si platby vždy za tisíc zobrazení vaší reklamy. Správa display reklamy probíhá nejčastěji prostřednictvím systémů Google AdWords a Seznam Sklik.
Do display reklamy patří také remarketing, tedy oslovování uživatelů, kteří už váš web v minulosti navštívili.
-
Reklama jako vizuální smog: Můžeme to napravit?
22.09.2021Města jsou plná vývěsních štítů, reklamních sloganů, billboardů a poutačů.…
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Koeficient sezónnosti – Jak se bude váš obrat vyvíjet v jednotlivých měsících?
16.09.2020Plánování marketingových aktivit pro nadcházející rok vyžaduje data, data a…
-
Odhalte tajemství 5 značek, ze kterých se stal LOVEbrand
14.03.2017Na trhu panuje obrovská konkurence. Než si zákazník něco koupí,…
-
5 způsobů, jak se vypořádat s blokováním internetové reklamy
07.07.2016Internetovou reklamu bojkotuje čím dál, tím více uživatelů. Dá se…
-
Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?
26.02.2016Google o víkendu zásadně překopal svůj vyhledávač - zrušil pravý…