Dynamické reklamy
Jak označení napovídá, jedná se o reklamy, jejichž obsah je částečně generován automaticky na základě dodaných dat. Jednou variantou jsou dynamické produktové inzeráty, pomocí kterých je uživateli opětovně nabízeno zboží, o které se již v minulosti zajímal, ale např. jeho nákup nedokončil. Další možností je doplňování textu do obsahu textových inzerátů ve vyhledávání tak, aby co nejlépe odpovídaly na vyhledávací dotaz, který uživatel zadal. Z hlavních reklamních systémů podporuje dynamické reklamy AdWords a aktuálně v omezené formě i Sklik, který tuto funkcionalitu však postupně rozšířuje.
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2016
22.10.2016Letošní, poprvé ostravský ročník Marketing Festivalu se nesl ve znamení…
-
10 nejzajímavějších přednášek na 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Čechy už jsou nám malé, a tak jsme se rozhodli…