Expanze do Německa
Chcete své podnikání posunout o krok dál? Expanze do Německa může být tou pravou cestou. Náš zkušený tým, který zná německý trh jako své boty, vám pomůže proniknout do neznámých vod a v novém prostředí uspět.
6 důvodů, proč právě s námi bude expanze do Německa hračka
- Jsme jediná agentura na českém trhu, která se specializuje na německy mluvící trhy.
- SEO a linkbuildingové kampaně v Německu a Rakousku úspěšně provádíme už 5 let.
- V Německu jsme jako doma. Známe prostředí, mentalitu, nákupní zvyklosti, cenové i platební podmínky i jazykové a kulturní odlišnosti.
- Všichni členové našeho týmu jsou buď rodilí mluvčí, nebo ovládají němčinu jako svoji mateřštinu.
- Nabídneme vám řešení napříč všemi vertikálami online marketingu, které budete potřebovat.
- Váš úspěch podpoří naše obsáhlá databáze partnerů a obchodních
Co s námi získáte?
Analýza trhu a strategie expanze
Ze statistických údajů a obecných poznatků vytvoříme podrobnou analýzu trhu, díky níž získáte ucelenou představu o podobě německého online prostředí. Na základě analýzy vytvoříme strategii expanze včetně návrhu konkrétních postupů, které vám zaručí úspěšný start.
Zobrazit víceWorkshop k online expanzi
Podělíme se o naše know-how. Poskytneme vám vše, co víme o německém online prostředí. Během workshopu zrevidujeme současný německý web a nastavíme online marketingové strategie vhodné pro německý trh.
Zobrazit víceSEO a linkbuilding v Německu
Obstaráme dlouhodobou optimalizaci webu pro vyhledávače a efektivní linkbuilding, který vám přinese nové uživatele na web a především zvýší obrat.
Zobrazit víceLokalizace webu a zvyšování konverznosti
Samotný překlad webu při expanzi nestačí. Zajistíme kompletní lokalizaci přes marketingovou korekturu, zvýšení důvěryhodnosti až po právní čistotu.
Zobrazit víceProč Německo?
- Nejsilnější trh v Evropě
- Velká kupní síla
- Stabilita trhu
- Malá geografická vzdálenost
- Velmi silná výměna mezi Českem a Německem
- Velká rozmanitost cílových skupin
Přes 80 milionů Němců představuje pro české podnikatele obrovský ekonomický potenciál. V současnosti putuje až ⅓ českého exportu právě do Německa a tento podíl stále roste. Kromě exportu je na vzestupu také německá e-commerce. Online nákupy se stávají každodenní součástí většiny Němců. Už nyní e-shopy běžně využívá téměř 75 % z nich.
Je expanze do Německa tím pravým pro vás?
Přestože je Německo naší sousední zemí, má tamní trh určitá specifika. Běžný německý zákazník například:
- klade mnohem větší důraz na kvalitu produktu či služby,
- si rád připlatí za kvalitu – cena je pro něj druhotná,
- má vyšší nároky na zákaznický servis a další služby prodejce,
- klade velký důraz na jazykovou správnost webů – jakákoliv chyba v něm vzbudí nedůvěru,
- velmi pozitivně vnímá certifikáty kvality,
- je poměrně konzervativní – má rád své zaběhnuté postupy a hůře se přizpůsobuje novým trendům.
Chcete využít potenciál německého trhu naplno? Expandujte s tím, kdo se vyzná. Náš tým je vám k službám.
Naši spokojení klienti
Co o nás klienti říkají
„Před dvěma lety jsem sháněl agenturu, která nám bude schopna pomoct se SEO v německy mluvících zemích. Kamarád mi doporučil eVisions, což se ukázalo jako dobrá volba, protože nejenom že nám eVisions pomohli si udržet pozice ve vyhledávání (které rapidně klesaly), ale také nám pomohli zlepšit stávající pozice a získat větší počet organického traffiku. Díky eVisions jsme zvýšili organický traffic na dvojnásobek a vyřešili problém, se kterým jsme si sami nevěděli rady.“
- Tomáš Bártek, Marketing Director, 321linsen.de
„Se spoluprací s eVisions jsme velmi spokojeni. Před začátkem spolupráce jsme považovali úroveň SEO za dobrou, brzy jsme ovšem zjistili, že mohlo být dostačující na menších trzích na Slovensku a v České republice, ale v rozvinutém DACH regionu je nutná pomoc od specialistů s native pozadím. Oceňujeme, že členové týmu eVisions se nezaměřují pouze na SEO, ale dívají se na projekt i z pohledu uživatele, byznys modelu, aktuálních možností našeho produktu a podobně.“
- Juraj Svincak, CEO, meetnlearn.de
Náš German tým
- Roman TeuschelCEO
- Nikol DlabajováHead of eVisions International
- Nicklas ZehnerSEO & Content Specialist
- Miroslava KuběnováSEO & International Linkbuilding Specialist
- Sina MüllerSEO & Social Media Specialist
-
Jak na e-commerce expanzi do střední a východní Evropy v roce 2024?
29.08.2024Plánujete expanzi na nové trhy? Prozkoumejte vysoký růstový potenciál a…
-
Online expanze do Německa: Jak na úspěšnou lokalizaci webových stránek?
16.05.2024Společnosti, které se rozhodnou expandovat na zahraniční trhy, se nemohou…
-
Inspirujte se příběhy českých firem, které uspěly na zahraničních trzích
10.11.2022Máte rozjetý e-shop, v tuzemsku se vám daří a přemýšlíte,…
-
Rizika mezinárodního SEO: Příprava, plánování & průzkum
25.03.2020Thea připravila článek pro všechny, kteří přemýšlí o expanzi do…
-
Marketingové veletrhy v Německu, které byste si neměli nechat ujít
26.02.2020Nový rok s sebou přináší nové příležitosti ke vzdělávání a…
-
VašeČočky.cz/321Linsen.de: Jak na zvýšení návštěvnosti blogu o 3 474 %
05.08.2019Chcete vědět, jak se 321linsen.de podařilo dosáhnout zvýšení návštěvnosti blogu…
-
How to: Expanze na zahraniční trh
08.04.2019Pro české e-shopy je stále lákavější pronikat na zahraniční trh.…
-
SEO & online marketingové akce v Německu 2019
11.02.2019Učte se od těch nejlepších! Top řečníci z oblasti SEO…
-
12 příkladů perfektních německých marketingových kampaní roku 2018
10.12.2018Vaše studnice nápadů zeje prázdnotou? Vaše kreativita je na bodu…
-
SEO DAY 2018: Top přednášky, které musíte znát
03.12.2018Na letošní konferenci SEO DAY se do Kolína nad Rýnem…
-
Novinky z onlajnu #41 – Berlínský speciál
28.11.2018Nedávno jsme se s naším německým týmem vydali do Berlína,…
-
Idealo, billiger a spol. Cenové srovnávače a srovnávání cen v Německu
25.10.2018Cenové srovnávače jsou v Německu velmi rozšířené a u zákazníků,…
-
Německo a jeho „Servicewüste“: Po čem prahne německý zákazník?
20.08.2018Je zákaznický servis v Německu opravdu pouští? Jak to vidí…
-
Pracovní sociální sítě v D-A-CH regionu: LinkedIn nebo XING?
12.07.2018Poohlížíte se po práci v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku? Pak…
-
Marketingové čtrnáctero pro německý trh
25.06.2018Důvěryhodnost, právní čistota, kvalitní produkt/služba či respektování marketingových odlišností na…
-
O čem média mlčí: Je Amazon.de přítel, nebo nepřítel?
15.03.2018"Kdo hledá informace, ptá se Googlu. Kdo hledá produkty, používá…
-
E-commerce Expo 2018: Jak v zahraničí neprodělat kalhoty?
06.02.2018V pražských Letňanech proběhla koncem ledna první česká konference zaměřená…
-
Online podnikání v Německu: Jaké právní změny se na vás chystají v roce 2018?
01.02.2018S čím se budou online obchodníci v roce 2018 na…
-
Speciality německého onlajnu – od gutscheinů po srovnávače
04.12.2017V minulých článcích o německé e-commerce jsme vysvětlovali, že základními…
-
11 top přednášek ze SEO DAY 2017
23.10.2017Žhavá témata, aktuální trendy a přednáška stíhající přednášku. Přesně takový…