CPM se na TikToku počítá na základě počtu sledujících. CPM na sledujícího je však nižší než na Instagram. Při výpočtu ceny je důležité podívat se na počet zhlédnutí videa.
Nejdůležitějším ukazatelem je počet zhlédnutí videí. Pro průměrný počet shlédnutí je třeba vzít v úvahu posledních 7 až 10 videí. A samozřejmě se podívejte i na celkový počet sledujících a jejich demografické údaje.
Lidé se chtějí na TikToku bavit, proto do obsahu autentickým způsobem zakomponujte i humor. Svým obsahem se přibližujte trendům, které se akorát šíří a zkuste komunikovat neobvykle. TikTok je odlišná komunita a vaši odvahu může ocenit. Pomoci vám mohou i TikTokéři, kteří vědí, co na platformě nejlépe funguje.
Počet slov k titulkům je omezen na přibližně 100 znaků. Do popisu zahrňte i 4 maximálně 5 hashtagu. Po nahrání videa už nemáte možnost jej změnit, proto ho pořádně zkontrolujte. Pokud byste chtěli poskytnout více informací, využijte prostor v komentářích.
To závisí na mnoha faktorech. Částka se liší od celkové úrovně vlivu. Při účtování ceny se berou v úvahu počty shlédnutí videa, jejich dosah a míra zapojení.
V první řadě si vyberte téma, které chcete komunikovat, aby byl váš obsah konzistentní. Vycházejte z toho, co vám je blízké. Lidí musíte zaujmout, bavit a nabídnout jim nějakou přidanou hodnotu. Videa zveřejňujte pravidelně a ze začátku například jednou denně. Je důležité, abyste to hned při startu uchopili správně. Nezapomeňte označit vhodné hashtag, aby vaše … Číst celé
TikTok má mimo jiné nejvyšší míru zapojení (engagement rate) sledujících ze všech sociálních sítí. Současně lze na TikToku připojovat i odkazy, a tak si na web přivést smysluplnou traffic. Tvorba video-obsahu může podpořit růst počtu sledujících a získané publikum tak může snadno objevit i vaše další sociální sítě. V současnosti je výhodou, že na TikToku … Číst celé
Charli D’Amelio je s více než 100 miliony sledujícimi najsledovanejší TikTokerkou.
Úspěšní umělci na TikToku mohou vydělávat a to způsobem influencer marketingu. Pokud mají vybudované publikum, mohou spolupracovat se značkami a propagovat jejich produkty či služby.
Klikněte na „Sounds“ v dolní části obrazovky, díky čemuž se vám otevře zvuková knihovna. Nacházet různé zvuky můžete pomocí vyhledávacího panelu, seznamu skladeb nebo skrz nástroj „Discover“. Po nalezení vhodného zvuku klikněte na „Use this sound“.
Na začátku mohli mít videa jen 15 sekund, avšak limit se prodloužil a dnes je to 60 sekund. Platí to však pro videa, které jsou nahrané v aplikaci. Pokud přidáváte již existující video, může být i déle.
Do vyhledávacího pole zadejte hashtag (bez znaku #). Zobrazí se vám, kolik vidění má konkrétní hashtag a zároveň uvidíte i související hashtagy. Pak si už jen vyberte ten, který se vám k videu hodí nejvíce.
Ne, to není možné. Videa můžete nahrávat pouze přes stáhnutou aplikaci ve vašem mobilu.
Je možné použít již existující video. Klikněte na record TikTok a v pravém dolním rohu klikněte na „Nahrát“ a vyberte video, které chcete použít.
Na TikToku neexistuje „dětská pojistka“ a tak není možné kontrolovat, co dítě sleduje a kolik na této sociální síti tráví času. Zakázat její používání není řešením a tak je velmi důležité, aby rodiče s dětmi rozvíjeli komunikaci a porozumění.
Aplikace je zaměřena hlavně na dospívající populaci, avšak mohou ji používat i mladší uživatelé. Proto je důležité, aby rodiče dávali pozor na to, co jejich děti sledují.
Účet si můžete vytvořit pomocí e-mailové adresy, telefonního čísla nebo platformy třetí strany, např. Facebook. Bude vám přiřazeno uživatelské jméno, které můžete změnit, stačí kliknout na ikonku v pravém dolním rohu a následně na „Upravit profil“.
Podle pravidel musí být každému uživateli minimálně 13 let, aby se mohl zaregistrovat na této platformě. Toto pravidlo však není možné mít zcela pod kontrolou.
Lidé se skrze zajímavá videa mohou stát zajímavějšími a oblíbenými mezi uživateli této platformy. Tato platforma není jen o dětských tanečních videích, ale představuje i silný nástroj pro budování značky. Publikum tak můžete oslovit novým způsobem, a to buď vlastním obsahem, nebo prostřednictvím spolupráce s TikTok influencery, které vaše potenciální publikum už může sledovat.
TikTok je světově nejstahovanější aplikace roku 2020, která je k dispozici ve více než 150 zemích. Od roku 2016 umožňuje vytvářet a sdílet krátká videa, ve kterých je možné kombinovat hudbu a filtry.
Odvíjí se to od vašich cílů a stanovených KPI. Pokud vám jde o budování povědomí o značce, budete potřebovat velmi vlivných influencerů s množstvím followerů. Pokud jsou vaše cíle spojené s prodejem, záleží více na vlivu influencera a jeho schopnosti ovlivňovat. Je třeba si uvědomit, že jedna kampaň může značce krátkodobě pomoci, avšak pokud chcete … Číst celé
Influencer by měl doporučit produkt, který zná a je s ním spokojen. I to je prvek autenticity. Je důležité, aby ho doporučoval vlastním stylem a slovy, protože se svým publikem komunikuje už nějaký čas a jeho osobitost je to, co lidé sledují.
Influencera můžete zkontrolovat přes placené programy, které ukáží, zda má u sledujících boty. Můžete to rozpoznat i když někdo píše v českém jazyce a polovina komentářů je v jiných řečech nebo bez kontextu.
Poprosili jste už někoho, aby doporučil vaši značku? Nebo to někdo udělal bez toho? Přesně to je podstata influencer marketingu, s tím rozdílem, že influencer má větší publikum, kterému může váš byznys doporučit. Díky tomu se může šířit povědomí o vaší značce a z fanoušků se mohou stát zákazníci.
Jednou z chyb je nedefinovaný jasný cíl pro influencerskou kampaň. Stejně tak nevhodný výběr influencera nebo nedodržení transparentnosti.
U každého influencera jsou různé faktory, které jeho cenu mění. Do influencer marketingu můžete investovat od jednotek tisíc korun po několik set tisíc. Cena se odvíjí i od toho, o jakou kampaň jde.
Americko-kanadský herec Dwayne Johnson si účtuje za jeden post 1 015 000 amerických dolarů, modelce a podnikatelce Kylie Jenner byste museli za post zaplatit 986 000 amerických dolarů a fotbalistovi Cristianu Ronaldovi 889 000 za post.
Influenceři si mohou vydělat od tisíců po stovky tisíc měsíčně. Odvíjí se to od způsobu, jakým influencer značky prezentuje, ale také od počtu sledujících, engagementu, počtu kampaní – frekvenci placeného obsahu.
Většina spotřebitelů důvěřuje doporučením od přátel, rodiny a influencerů. I to je důvod, proč je influencer marketing na vzestupu. Přináší autenticitu. Zároveň nabízí návratnost investic a lepší engagement.
Například značka Adidas je známá i tím, že na propagaci svých výrobků využívá influencer marketing, aby zvýšila svůj dosah na sociálních sítích. Z dalších značek je to například Milka, Starbucks či Samsung.
Na začátku se zamyslete nad tím, zda je obsah kampaně vhodný pro influencera a zda má podobné hodnoty jako značka. Můžete prozkoumat jeho obsah a zjistit, jakým stylem komunikuje. I na základě toho, na koho chcete cílit, je třeba zvážit jeho výběr. Využijte statistiky, které vám pomohou rozhodnout se.
Často můžete najít zveřejněný e-mail v „bio“ na instagramovém profilu influencera. Pokud ho nemá zveřejněný, můžete jej kontaktovat přes soukromou zprávu na Instagramu.
Najít influencera podle tématu lze například ve facebookových (marketingových) skupinách. Další z možností je sledovat žebříčky a magazíny, které s nimi pracují nebo je hledat pomocí českých hashtagů. Zároveň si můžete udělat i Google research.
Při vyhledávání influencerů si můžete pomoci těmito nástroji: Hypeauditor, Lafluence.com, SEEME.com či PRYard.
Influencer marketing je výnosný a může generovat několikanásobnou návratnost investic. Pokud například uvádíte nový produkt nebo službu, lidé mohou reagovat opatrně nebo to ignorovat. Ve spolupráci s influencery můžete vzbudit pozornost a přivést lidi k tomu, aby produkt či službu vyzkoušeli. Zároveň můžete získat i rychlý feedback a zjistit, co si lidé o vašich produktech … Číst celé
Nejoblíbenější a pro influencery nejúspěšnější platformou je stále Instagram, za ním je hned Facebook, Youtube a na vzestupu také TikTok.
Influenceři vytvářejí obsah, kterému dodávají osobní rozměr a jedinečnou perspektivu. Na rozdíl od reklamy působí originálně. Právě proto je efektivnější než digitální reklama.
Určitě ano. Pokud chcete propagovat své webové stránky či blog, influencer marketing je jeden ze způsobů, jak to udělat. Influenceři vám mohou pomoct přilákat a zaujmout to správné publikum. Jelikož hlavním cílem webových stránek je získat jeho povědomí a zapojení publika, influenceři vám poskytnou přístup k publiku, které byste sami neoslovili.
Identifikujte si cílové publikum a následně proveďte výzkum a najděte toho správného influencera, který by měl blízko k názorům, které reprezentuje vaše značka a zároveň by zapadl do dané kampaně. Důležitou informací je influencerův engagement – je indikátorem toho, jak interaktivní publikum influencer má. Proto si prostudujte metriky.
Agentury mají partnerství s influencery a přehled v různých oblastech. Přebírají tak odpovědnost za výběr vhodných influencerů, aby se kampaň dostala k požadovanému publiku. Jejich úkolem je také dohodnout smlouvy, zkontrolovat obsah a reportovat.Agentury také umí zajistit efektivní kampaň pro značku – navrhnout strategicky přizpůsobený plán tak, aby plnil konkrétní cíle a potřeby značky.
Cristiano Ronaldo, kterého sleduje neuvěřitelných 517 milionů lidí.
Nejsledovanějším influencerem je Cristiano Ronaldo, kterého sleduje 517 milionů lidí, zpěváka Justina Biebera sleduje 455 milionů. Hned za ním je zpěvačka Ariana Grande s 429 miliony, na čtvrté příčce je Selena Gomez, kterou sleduje 425 milionů a dále Taylor Swift, která má 361 milionů followerů. V rámci českého trhu jsme připravili žebříček nejsledovanějších influencerů na … Číst celé
Většina začínajících influencerů začíná od zveřejňování obsahu týkajícího se jejich vášní. Svou online identitu reprezentují i výběrem konkrétního segmentu, který pak definuje jejich reputaci a vytváří se tak i segment pro jejich followerů, který představují cílovou skupinu.
V první řadě si určete to, jakému tématu se chcete věnovat a co chcete prostřednictvím blogu či videí komunikovat. Přemýšlejte nad tím, co vás od ostatních odlišuje a koho svým obsahem chcete oslovit. Podle toho si můžete určit i to, skrze jaké platformy se svým publikem budete komunikovat. Pak to už jen dělejte naplno a … Číst celé
Opinion leadeři neboli názoroví vůdci mají na názory veřejnosti největší vliv.
Mikro influencer má od 1000 do 10 000 fanoušků. Většinou jsou to odborníci na určitou problematiku a mají loajální skupinu followerů. Makro influencer má od 10 000 do 100 000 fanoušků. Může to být i známá celebrita, která má velký dosah a rovněž míru zapojení. Kvalita příspěvků je u některých influencerů vyšší a s ní … Číst celé
Influencer je osoba, která umí díky své autoritě, postavení, znalostem či vztahu se svým publikem ovlivňovat nákupní rozhodnutí druhých lidí.
Existují různé typy influencerů a často mají nejsilnější míru zapojení ti s menším počtem sledovatelů. Značky proto stále častěji spolupracují právě s nimi. Značky se spojují s influencery a vytvářejí spíše dlouhodobější spolupráce namísto jednorázových sponzorovaných příspěvků. S dlouhodobou spolupráci souvisí i to, že klienti očekávají naplnění slibů a tak se dohody založené na výkonnosti … Číst celé
Influencer marketing bude nadále růst a stane se ještě přirozenější součástí marketingového mixu.
Influencer může na Instagramu využít možnost označení „placeného partnerství“. Možností je i vyjádření reklamního obsahu pomocí hashtagů nebo na spolupráci upozornit přímo v textu.
Hlavním cílem je podpora růstu i prodeje, a právě proto je konverze jedním z KPI, které je nutné sledovat. Zároveň stojí za to sledovat i traffic, kterou kampaň na váš web přináší. Návštěvnost z odkazu vám dá představu o dosahu vaší kampaně. Důležitou částí je sledování toho, kolik lidí jste kampaní oslovili, kolik nových potenciálních … Číst celé
Pokud na sociálních sítích uvidíte konkrétní fotku s produktem, je velmi pravděpodobné, že půjde o influencer marketing. Influencer je zároveň povinnen tuto spolupráci jasně a viditelně označit, protože každý reklamní obsah musí být označen.
Influencer marketing obsahuje řadu cílů, včetně zvýšení dosahu, rozšíření publika, zvýšení angažovanosti a zvýšení traffic na vašem webu. Dalším z cílů, kterého můžete dosáhnout, je budování povědomí o značce. Díky influencer marketingu je možné vylepšit konverze a získat přehled a údaje o vašich zákaznících.
Influencer marketing nabízí mnoho výhod, které mohou pomoci s růstem vašeho byznysu. Influenceři většinou dlouho pracují na tom, aby si vybudovali angažované publikum, které baví sledovat jejich každodenní život i v souvislosti se značkami, které používají. Díky tomu můžete efektivně budovat důvěryhodnost vaší značky, oslovovat cílové publikum a zvyšovat prodej. Influenceři mají tedy jedinečný hlas, … Číst celé
Pokud chcete mít úspěšnou influencer marketingovou kampaň, musíte si určit hlavní cíl, kterého chcete dosáhnout. Následně si definovat vhodný profil influencera. Je důležité, aby pravidelně sdílel vysoce kvalitní obsah, měl angažované publikum, působil autenticky a měl určený konkrétní téma a styl. Následně začněte s objevováním potenciálních influencerů a určete si odměny, které za to nabízíte … Číst celé
Díky propagaci vašeho podnikání budují influenceři důvěryhodnost vaší značky a také povědomí o ní. Díky správnému výběru influencerů můžete oslovit právě své cílové publikum a zároveň ho i rozšiřovat. Taková propagace mimo jiné podporuje konverze a generuje potenciální zákazníky.
Influencer marketing je forma marketingu na sociálních sítích, která využívá k propagaci služeb, produktů nebo značky vlivné osobnosti (= influencery).
Pro instalaci Facebook Pixelu si stáhněte plugin Insert Header and Footers (naleznete jej na této adrese: https://cs.wordpress.org/plugins/insert-headers-and-footers/), přes Nastavení jděte do zmíněného nástroje, vložte vygenerovaný Facebook Pixel a uložte změny.
Zajímavé tweety si můžete uložit na později díky funkci Záložky. Tato funkce je soukromá. Tweet do Záložek přidáte pomocí tlačítka pod každou zprávou, které naleznete v pravém dolním rohu pod tweetem.
Bezpečnost Twitteru je zajištěna pravidly, které naleznete na těchto webových stránkách: https://help.twitter.com/cs/rules-and-policies/twitter-rules.
Stačí si zkopírovat odkaz celého tweetu. Na mobilu stačí dlouze klepnout na otevřený tweet a po zavibrování je odkaz získán. Pokud chcete odkaz získat na počítači, tak kliknout na datum či čas tweetu pravým tlačítkem myši a zvolit „Kopírovat adresu odkazu. Pokud máte odkaz úspěšně zkopírovaný, tak už stačí jen navštívit stránku DownloadTwitterVideo nebo SaveTweetVid, … Číst celé
Uveřejněný tweet již nelze upravovat. Zvažovalo se, že by se tato funkce umožnila, ale možnost byla odmítnuta a momentálně se o možnosti upravovat tweety neuvažuje.
Přejděte na tweet, který chcete odebrat. To můžete provést v sekci Stav kontroly po kliknutí na možnost Zobrazit na Twitteru nebo najděte tweet ve svém profilu. V dolní části tweetu klikněte na ikonu – tři tečky- a ze zobrazeného menu vyberte možnost Odstranit tweet.
Vyberte tweet, který chcete připnout a pomocí ikonky – šipka dolů – rozklikněte nabídku možností. Zde zvolte „připnout na hlavní stránku“. Připnutý tweet poznáte pomocí ikonky kolíčku v levém horním rohu.
Spusťte aplikaci Twitter na smartphonu. Klepněte na kruhový symbol vlevo nahoře, který obsahuje profilový obrázek. Vyberte „Nastavení a soukromí“ -> „účet“ -> „heslo“ a zadejte své současné heslo. Poté zadejte nové heslo a potvrďte jej níže klepnutím na tlačítko „Změnit heslo“.
Přihlaste se do Twitteru a klikněte na ikonu kruhu v pravém horním rohu stránky, která obsahuje profilový obrázek. Vyberte „Nastavení a soukromí“ a z levé navigační lišty zvolte „Heslo“ a zadejte své současné heslo. Zadejte nové heslo a potvrďte jej níže. Klikněte na „Uložit změny“.
Zobrazte si své uživatelské menu a klikněte na položku Nastavení. Na stránce s nastavením klikněte na rozbalovací menu Jazyk a vyberte požadovaný jazyk. Změnu jazyka je potřeba uložit pomocí tlačítka na konci stránky s nastavením.
Pomocí vyhledávací lišty v pravém horním rohu nebo pomocí pokročilého hledání. Můžete najít oblíbené lidi, hashtagy a fotky k jakémukoli tématu.
Klikněte na „Nastavení“ -> „Deaktivovat můj účet“ a potvrďte, že si ho opravdu přejete smazat.
Pokud byl váš účet zablokován z bezpečnostních důvodů, je nutné změnit přístupové heslo. Twitter vám zašle pokyny na email, který jste uvedli při registraci.
Pomocí zajímavých tweetů můžete zvýšit povědomí o vaší značce nebo výrobku. Do tweetů můžete vkládat odkazy na svůj produkt či službu. Za svůj tweet si můžete i nechat zaplatit. V Čechách funguje služba Pay4T – platba za tweet. Stačí se zaregistrovat a propojit se s vaším twitter účtem. Okamžitě vidíte poptávky inzerentů. Za jeden tweet … Číst celé
Propojte telefon s účtem Twitter a poté odešlete tweet ve formě textové zprávy na příslušný krátký kód Twitter stejným způsobem, jakým byste poslali jakoukoli jinou textovou zprávu.
Vyhledat kterýkoliv tweet či uživatele můžete pomocí vyhledávací lišty v pravém horním rohu.
Zadejte svůj Tweet do pole pro psaní v horní části homepage nebo klikněte na tlačítko Tweet na navigační liště. Do Tweetu můžete přidat fotografie, GIF nebo video . Klepnutím na tlačítko Tweet odešlete Tweet do svého profilu.
Stejně jako u jiných sociálních sítí zde platí, že si musíte obsah najít sami – tedy najít takové účty (lidi, firmy), kteří píší pro vás zajímavé věci. Které chcete sledovat a číst, které budete mít zájem sdílet (retweetovat) či na ně reagovat. A kteří vám nějakým způsobem budou poskytovat zábavu nebo poučení. Twitter sám vám … Číst celé
Vyšperkujte svůj profil. Ukažte lidem kdo jste a co vás zajímá. Sdílejte informace ze svého osobního života. Jedním ze způsobů nasbírání více followers může je sdílet zajímavý, promyšlený a zábavný obsah. Příspěvky sdílejte často a ve správnou dobu. Sledujte lidi se stejnými zájmy jako vy a i lidi, kteří tyto lidi sledují.
Postup při vytváření firemního účtu je stejný jako při vytváření účtu jednotlivce.
Jde o komunikační platformu, na které lze zveřejňovat pouze 280 znaků dlouhé příspěvky – tzv. tweety. Může sloužit jako zdroj informací, jako platforma pro komunikaci s rodinou a přáteli, kanál pro sledování celebrit či být kanálem, na kterém vy sami jste celebritou.
Klikněte na ikonku poštovní obálky. Najdete ji v pravém horním rohu domovské stránky, napravo od vyhledávacího řádku. Zvolte „Nová zpráva“. Do příslušného řádku napište jméno nebo uživatelské jméno osoby, které chcete poslat zprávu, a poté napište text zprávy. Nezapomeňte, že posílat přímé zprávy lze jen těm, kteří vás sledují.
Tweet je textový příspěvek dlouhý maximálně 280 znaků, který se zobrazuje na uživatelově profilové stránce a na stránkách jeho sledujících (followers).
Pokud máte pocit, že nějaký uživatelský účet poškozuje Vaše zájmy nebo vaši obchodní značku, můžete se obrátit na Twitter a poslat jim informaci. https://help.twitter.com/
Služba je na internetu zdarma.
Běžte na Twitter a přihlašte se. Klikněte na svou ikonku v pravém horním rohu (vypadá jako miniatura profilové fotografie). v nabídce zvolte Nastavení a do pole napište své nové uživatelské jméno, které chcete používat.
Jednoznačná odpověď na otázku, jaké je průměrné CPM na LinkedIn Ads, neexistuje. Průměrné CPM se pohybuje v rozmezí 7 až 8 USD, jedná se však o celosvětová data, pro konkrétní odvětví se tak CPM může lišit. Vždy záleží na vybraném cíli a formátu reklamy.
Bohužel, cílit dle PSČ LinkedIn neumožňuje. Lze cílit pouze podle měst. Trvalé geolokace můžete zvolit například na Praha a okolí nebo konkrétnější umístění na základě IP adresy.
Reklama na LinkedInu se zobrazuje na několika místech, záleží na formátu reklamy. Ve feedu se objevuje Sponzorovaný obsah, ve schránce pak uživatelé najdou Sponzorované zprávy (InMail), Dynamické reklamy se zobrazují přímo v profilech uživatelů LinkedIn a Textové zprávy se umisťují jako inzeráty nahoře na domovské stránce.
Ano, LinkedIn umožňuje cílit dle zkušeností založených na letech působení v určitém oboru nebo na dané pracovní pozici. Cílení reklam je na Linkedin propracované a v porovnání s jinými sociálními sítěmi unikátní. Uživatelé zde totiž sdílejí své pracovní zařazení, jména firem, profesní zájmy a další specifikace, podle kterých lze konkrétně cílit.
Ano, to je možné. Ve správci kampaní lze vyloučit určitý segment, tedy i konkurenční společnosti. Firmy vyloučíte buď podle jejich jména, nebo konkrétního oboru, ve kterém působí.
Ano, LinkedIn možnost vytvářet Lookalike publika nabízí. Lookalike publika vytvoříte na základě e-mailového listu nebo vlastních publik. Do publik jsou na LinkedIn zahrnuty pouze uživatelé, kteří byli na LinnkedIn nedávno aktivní, lze také využít konkrétní cílení podle pracovních titulů, odvětví nebo firmy.
Ano, v rámci inzerce na LinkedInd můžete cílit na uživatele podle popisu konkrétních pracovních pozic. Uživatelé na LinkedIn oproti ostatním sociálním sítím zde sdílejí více informací, jako je pracovní zařazení seniorita, profesní zájmy a další.
Ano, můžete. Lze cílit na uživatele dle firmy, ve které pracují nebo pracovali (můžete kombinovat obě možnosti). Reklama na LinkedIn v cílení skutečně vyniká díky tomu, že uživatelé své profily častěji aktualizují a obecně obsahují více informací.
Pokud chcete smazat reklamu v Campaign Manageru, musíte zvolit konkrétní kampaň, proscrollovat na konec stránky a kliknout na Smazat kampaň.
Pro vytvoření Správce kampaně neboli Campaign manageru je nutné jít na tento odkaz a založit účet. Stačí zadat název účtu a měnu. Možnost propojení Správce kampaní s LinkedIn účtem je volitelná. Pokud chcete do účtu přidat další členy, musíte jim přidělit roli – správce účtu, správce kampaní, správce reklam, návštěvník nebo správce plateb. Jednotlivé role se liší mírou … Číst celé
V Campaign Manageru mohou aktivní a neaktivní kampaně mazat jen osoby s admin právy nebo majitelé inzertního účtu.
LinkedIn Ads se účtují na základě bidovacích strategií. Při spuštění kampaní na LinkedIn budete platit podle jednotlivých kampaní, které budete spouštět. Konkrétně se jedná o CPC (Cost per Click), CPM (Cost per Mile), CPC (Cost per Send) nebo CPL (Cost per Lead).
Možnost vytvoření náhledu je v LinkedIn možná jen pro některé formáty reklam, týká se to textových reklam, sponzovaného obsahu a dynamických reklam. Pro zobrazení náhledu reklamy jděte ve Správci kampaní (Campaign manager) přímo do reklam. Najděte konkrétní reklamu, vyberte možnost Spravovat a následně rozklikněte ikonu se třemi tečkami vpravo a zvolte Náhled. Reklamní formát sponzorovaní zprávy neboli InMail nelze v náhledu … Číst celé
Pomocí formulářů Lead Gen můžete shromažďovat poteniální zákazníky podle míry konverze. Formuláře máte k diszpozici na mobilu i počítači pro kampaně ve formátu sponzorovaný obsah a sponzorované zprávy. Přihlaste se k účtu v aplikaci Správce kampaní (Campaign Manager), zvolte reklamní účet a vyberte kartu Majetek účtu v horním panelu nástrojů. V rozbalovací nabídce vyberte Lead Gen Forms … Číst celé
Bohužel nelze zjistit, kdo konkrétně reklamu na LinkedIn Ads viděl a kliknul na ni. Je však možné rozpoznat jaký typ uživatelů na reklamu kliknul a základní demografické údaje o uživatelích, kteří udělali interakci s reklamními příspěvky.
Ano, je to možné skrze reklamní formát Sponzorovaný obsah (Sponsored Content). Délka videa může být od 3 vteřin do 30 minut, nejúspěšnější video reklamy na sociálních sítích jsou však kratší než 15 vteřin. Video musí být ve formátu MP4 a mít velikost maximálně 200 MB. Pokud chcete do videa přidat titulky, použijte je ve formátu SRT. Ve … Číst celé
Sponzorované zprávy InMail jsou formát reklamy na LinkedIn. Umožňují rozesílat personalizované reklamní zprávy, které se uživatelům zobrazí v přímo v záložce Zprávy. Od běžné zprávy se ve schránce liší pouze označením jako propagované. LinkedIn důkladně kontroluje počet sponzorovaných zpráv, které uživatel dostane, je proto nepravděpodobné, že by někdo dostal stejnou sponzorovanou zprávu dvakrát. Reklamy ve zprávách … Číst celé