Follow
Follow znamená pokyn vyhledávači ke sledování určitého odkazu a k předávání hodnocení PageRank. Odkazy s atributem follow dokáží do značné míry přinášet odkazované stránce popularitu ve vyhledávačích.
Opakem atributu Follow je noFollow. Atribut noFollow představuje příkaz vyhledávači, aby nesledoval daný odkaz a nepřikládal mu žádnou váhu v PageRank. Odkaz na cílovou stránku povede, ovšem nebude zvyšovat popularitu cílové stránky. NoFollow odkazy tak nemají pro stránky takový užitek jako follow (označované též jak dofollow), protože robot sice zaindexuje text odkazu, ale nikoliv stránku, na kterou odkaz směřuje. NoFollow se využívá především na diskuzních fórech, na blozích v komentářích nebo u odkazů, kde si nejste jisti v důvěryhodnosti odkazu.
Pokud si nejste v oboru získávání zpětných odkazů jistí, přečtěte si několik základních pravidel linkbuildingu nebo nás kontaktujte:
10 tipů, jak na linkbuilding:
1. Vycházejte z analýzy klíčových slov
2. Ujasněte si téma
3. Najděte cílovku
4. Udělejte si rešerši
5. Nahlédněte do historie
6. Nabídněte spolupráci
7. Vsaďte na kvalitu
8. Budujte přirozený odkazový profil
9. Myslete na Google zvířata
10. Sledujte autority v oboru
-
Jak získat na TikToku followery a vše, co o tomto fenoménu potřebujete znát
29.11.2021Popularita sociální sítě TikTok roste každým dnem a ten, kdo…
-
Jak rychle a efektivně rozjet účet na Instagramu od nuly (Case Study)
18.11.2021Začínáte s novým instagramovým účtem? Počet sledujících rovný nule se…
-
Analýza odkazového profilu krok za krokem
03.02.2021Audit odkazového profilu představuje jednu ze základních činností každého SEO…
-
28 tipů, jak získat followers na Instagramu. Welcome Instagram SEO!
02.04.2019Instagram pokořil magickou hranici 1 miliardy měsíčně aktivních uživatelů. Počet…
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu.…
-
Facebook vs. VK: Kdo je lepší?
07.09.2017Steve Jobs jednou řekl: „Dobří umělci kopírují, ti nejlepší kradou.“…
-
Penguin 4.0 – měsíc poté
31.10.2016Je tomu více než měsíc, co Google po dlouhém vývoji…