Menu

Google Ads/ AdWords

Chcete oslovit na internetu co nejvíce uživatelů, kteří koupí Vaše produkty či poptají Vaše služby nebo chcete zvýšit povědí o značce? V tom případě je inzerce v Google Ads ideálním řešením. S PPC reklamou v Google Ads můžete oslovovat uživatele pomocí textových inzerátů, grafických reklam nebo v podobě video reklam.

Co je Google Ads?

Google Ads (dříve Adwords) je online reklamní platforma společnosti Google. Pomocí služby Google Ads můžete prezentovat svou firmu a zvýšit prodej produktů nebo služeb, povědomí o značce nebo návštěvnost svých webových stránek. Nejsou zde stanoveny žádné minimální výdaje a svůj rozpočet si nastavujete a řídíte sami.

Reklamy v Google Ads umožňují vytvářet a zobrazovat reklamy na počítačích či mobilních zařízeních, tzn. že se Vaše firma zobrazí na stránce výsledků vyhledávání, kdy uživatelé hledají produkty či služby prostřednictvím vyhledávání na Google. 

Jak Google Ads funguje?

Google Ads funguje na principu PPC reklamy (pay-per-click), platíte za reklamu v případě, že uživatel klikne na vaši reklamu, tzn. platíte pouze za reálně přivedené návštěvníky. Uživatel zadá do vyhledávače Google vyhledávací dotaz (resp. klíčové slovo) a nalezené výsledky vyhledávání se řadí od těch webů které využívají PPC reklamu. Reklama se nemusí zobrazovat jen ve výsledcích vyhledávání, ale i na konkrétních webových stránkách na místech k tomu určených.

Výhody Google Ads:

Přesné cílení reklamy – hlavní výhodou PPC reklamy Google Ads je přesné cílení na potencionální zákazníky v okamžiku, kdy hledají Vaše produkty či sužby

Kontrola nad rozpočtem – sami si zvolíte kolik chcete denně utratit a neutratíte víc, než jste si stanovili 

Měřitelnost – dosažené výsledky snadno změříte pomocí analytického nástroje Google Analytics, kdykoliv tedy vidíte, kolik jste za reklamu utratili a kolik Vám vydělala

Rychlost a dostupnost – reklamu v Google Ads je možné spustit během několika minut 

Relativně nízká cena – cena kterou platíte se odvíjí od ceny, kterou nabízíte, vždy platíte až po prokliku na Váš web

Typy reklam v Google Ads

Reklamy ve vyhledávání

  • Reklamy se zobrazují formou textových inzerátů na základě klíčových slov zadaných do vyhledávače Google

Display

  • Reklamy se zobrazují formou grafických reklam (bannerů)
  • Reklamy se mohou zobrazovat na webech napříč internetem i v mobilních aplikacích
  • Dokáže oslovit i uživatele, kteří o Vás neslyšeli a aktivně Vás nevyhledávají

Google Nákupy

  • Reklamy se zobrazují na stránce vyhledávače Google a jsou vhodné pouze pro eshopy 
  • Zobrazují se formou obrázků, krátkého popisu a ceny

Video reklamy

  • Reklamy se zobrazují formou videí na Youtube
  • Reklamy s zobrazují před začátkem videa, uprostřed videa či po skončení videa