Google Ads/ AdWords
Chcete oslovit na internetu co nejvíce uživatelů, kteří koupí Vaše produkty či poptají Vaše služby nebo chcete zvýšit povědí o značce? V tom případě je inzerce v Google Ads ideálním řešením. S PPC reklamou v Google Ads můžete oslovovat uživatele pomocí textových inzerátů, grafických reklam nebo v podobě video reklam.
Co je Google Ads?
Google Ads (dříve Adwords) je online reklamní platforma společnosti Google. Pomocí služby Google Ads můžete prezentovat svou firmu a zvýšit prodej produktů nebo služeb, povědomí o značce nebo návštěvnost svých webových stránek. Nejsou zde stanoveny žádné minimální výdaje a svůj rozpočet si nastavujete a řídíte sami.
Reklamy v Google Ads umožňují vytvářet a zobrazovat reklamy na počítačích či mobilních zařízeních, tzn. že se Vaše firma zobrazí na stránce výsledků vyhledávání, kdy uživatelé hledají produkty či služby prostřednictvím vyhledávání na Google.
Jak Google Ads funguje?
Google Ads funguje na principu PPC reklamy (pay-per-click), platíte za reklamu v případě, že uživatel klikne na vaši reklamu, tzn. platíte pouze za reálně přivedené návštěvníky. Uživatel zadá do vyhledávače Google vyhledávací dotaz (resp. klíčové slovo) a nalezené výsledky vyhledávání se řadí od těch webů které využívají PPC reklamu. Reklama se nemusí zobrazovat jen ve výsledcích vyhledávání, ale i na konkrétních webových stránkách na místech k tomu určených.
Výhody Google Ads:
Přesné cílení reklamy – hlavní výhodou PPC reklamy Google Ads je přesné cílení na potencionální zákazníky v okamžiku, kdy hledají Vaše produkty či sužby
Kontrola nad rozpočtem – sami si zvolíte kolik chcete denně utratit a neutratíte víc, než jste si stanovili
Měřitelnost – dosažené výsledky snadno změříte pomocí analytického nástroje Google Analytics, kdykoliv tedy vidíte, kolik jste za reklamu utratili a kolik Vám vydělala
Rychlost a dostupnost – reklamu v Google Ads je možné spustit během několika minut
Relativně nízká cena – cena kterou platíte se odvíjí od ceny, kterou nabízíte, vždy platíte až po prokliku na Váš web
Typy reklam v Google Ads
Reklamy ve vyhledávání
- Reklamy se zobrazují formou textových inzerátů na základě klíčových slov zadaných do vyhledávače Google
- Reklamy se zobrazují formou grafických reklam (bannerů)
- Reklamy se mohou zobrazovat na webech napříč internetem i v mobilních aplikacích
- Dokáže oslovit i uživatele, kteří o Vás neslyšeli a aktivně Vás nevyhledávají
Google Nákupy
- Reklamy se zobrazují na stránce vyhledávače Google a jsou vhodné pouze pro eshopy
- Zobrazují se formou obrázků, krátkého popisu a ceny
Video reklamy
- Reklamy se zobrazují formou videí na Youtube
- Reklamy s zobrazují před začátkem videa, uprostřed videa či po skončení videa
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Jak úspěšně zvládnout AdWords certifikaci
05.10.2017Pojďme se společně podívat na to, jak se co nejlépe…
-
5 důvodů, proč přejít na nové AdWords
17.08.2017Po dlouhých devíti letech přichází nové rozhraní AdWords, které vedle…
-
Novinky z onlajnu #28
08.08.2017Pozor, pozor, budou se podávat další Novinky z onlajnu! Kromě…
-
Performance 2020 aneb Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Jak má vypadat ideální PPC specialista, jaká je budoucnost výkonnostní…
-
Novinky z onlajnu #26
29.05.2017Vítáme vás u 26. dílu našeho seriálu. Mrkneme se na…
-
Novinky z onlajnu #25
13.04.2017Zajímá vás co se od posledních Novinek z onlajnu stalo…
-
Největší kecy z online marketingu
31.03.2017Dali jsme dohromady přesně 50 největších klišé a keců, s…
-
Novinky z onlajnu #24
16.03.2017Od posledního dílu se toho ve světě online marketingu odehrálo…
-
Nejzajímavější tweety z #mktfest 2016
26.10.2016V průběhu letošního Marketing Festivalu se na Twitteru opět probudil…
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2016
22.10.2016Letošní, poprvé ostravský ročník Marketing Festivalu se nesl ve znamení…
-
SEO restart 2016 – jaký byl?
13.06.2016Po roce jsme opět restartovali SEO na jediné české konferenci…
-
Novinky z onlajnu #20
07.06.2016Na sluníčku i v dešti pro vás kluci natočili další…
-
Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?
26.02.2016Google o víkendu zásadně překopal svůj vyhledávač - zrušil pravý…
-
Novinky z onlajnu #11
09.10.2015V 11. díle Novinek z onlajnu vám Luděk a Petr…
-
Novinky z onlajnu #9
08.09.2015Umělá inteligence na Facebooku a sušenková směrnice EU. O tom…
-
eVisions: Novinky z onlajnu #4
07.07.2015Navzdory hrozící nepřízni počasí vytáhli Luděk s Petrem na trávník…