Google optimize
Google Optimize je bezplatný nástroj společnosti Google sloužící hlavně UX desginerům.Tento nástroj je určen pro práci se vzhledem webových stránek.
Google Optimize je primárně určen pro A/B testování, tedy prostřednictvím tohoto nástroje lze vyhodnocovat jaká ze verzí vaší stránky má větší úspěch. Můžete tedy testovat sady prvků na webové stránce proti sobě a veškerá data získaná v Google Optimize si můžete jednoduše zaslat do Google Analytics.
Jak začít s Google Optimize?
- založte si účet
- vytvořte si první kontejner a určete si co chcete testovat
- přidejte si rozšíření Google Optimize
- poveďte změny na webu
- upravte si cílení na stránku, publikum, případně přidejte popisky
- propojte účet s účtem v Google Analytics (Google Optimize bude k měření využívat právě Google Analytics)
Kdy začít testovat různé verze webové stránky?
Vždy když chcete zvyšovat konverzní poměr webových stránek. Řešíte UX webu? Pak pravděpodobně budete testovat. Vaše webové stránky nemají takový konverzní poměr, jaký byste chtěli? Opět, budete testovat. Testování je přirozenou součástí růstu každého e-shopu či webové stránky.
Existují další podobné nástroje?
Samozřejmě. Například Adobe Target je precizní a velmi populární nástroj pro personalizaci a testování různých verzí stránek. Narozdíl od Google Optimize se ale jedná o placený nástroj.
-
Novinky z onlajnu #61 – Aktuality v online prostředí
18.11.2020Vítáme vás u listopadového dílu Novinek z onlajnu. Tentokrát se…
-
Novinky z onlajnu #60 – Jak začít podnikat online, letošní Brighton SEO a zákulisí naší kampaně pro Courtyard by Marriott
15.10.2020V 60. dílu Novinek se z onlajnu se můžete těšit…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Optimalizace v PPC: Díl 1. – Vyhledávací kampaně
24.06.2020Úvodním nastavením kampaní práce PPCčkaře nekončí, právě naopak. V momentě,…
-
Novinky z onlajnu #55 – #jdemeonline
14.05.2020Již tradičně vám přinášíme čerstvou dávku novinek z oboru. Mimo…
-
5 základních bodů před spuštěním PPC kampaní
08.04.2020PPC kampaně pomohou vašemu byznysu růst – ovšem jen, pokud…
-
Novinky z onlajnu #52 – Reportáž z Reshoperu a tipy pro e-shopy
05.02.2020Unikl vám letošní Reshoper? Nevěste hlavu! Připravili jsme pro vás…
-
Trendy v PPC pro rok 2020
15.01.2020Náš PPC Manager Adam pro vás sestavil PPC trendy na…
-
Novinky z onlajnu #51 – Jak uspět v online marketingu v roce 2020
08.01.2020Vítáme vás u prvních letošních Novinek z onlajnu! Dnes se…
-
Novinky z onlajnu #47 – Budoucnost influencerů, blog Dáme jídlo a PPC hacky
09.07.2019Začíná léto, ovoce je sladší, dny svěží, stejně tak jako…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
4 české e-shopy na německém trhu: Existuje recept na úspěch?
21.06.2017Německý trh je plný nástrah a nebezpečí, na která si…