Menu

Google Partners

Google Partner je certifikace, kterou partner Googlu (např. on-line marketingová agentura) může od Googlu získat a která svědčí o dostatečné odbornosti ve službách Googlu.

Partner Googlu se následně těší různé podpory od Googlu ve formě různých workshopů apod.

Existuje více úrovní partnerství s Googlem:

  • Modrý – Google Partner

Základní partner Googlu získává modrý odznáček Google Partner.

  • Červený – Google Partner Premier

Prémiový partner Googlu získává červený odznáček Google Partner v hierarchii partnerství s Googlem stojí přesně uprostřed.

eVisions je červený partner, tedy Google Partner Premier

  • Klíčový partner Googlu

Nejvyšší možné ocenění od Googlu je získání klíčového partnera Googlu. Ten se získává vždy na 1 rok a jeho získání je podmíněno velmi přísnými pravidly.

Jak získat odznak Google Partners?

Každý partner musí v zásadě splnit 2 hlavní okruhy požadavků:

  1. Skládání certifikací za jednotlivé služby Googlu – jednotliví partneři svou odbornost dokazují tím, že skládají certifikace např. za vyhledávací síť Google Ads. Zároveň Google pro jednotlivé úrovně partnerství nastavuje kolik minimálně členů musí danou certifikaci vlastnit.
  1. Google rovněž sleduje, jak velké finanční prostředky klienti daného partnera v Google Ads investují – pro jednotlivé úrovně partnerství má Google nastavené různé finanční limit

Detailní informace o programu Google Partner lze nalézt na oficiálních stránkách Google, případně po komunikaci se zástupcem Googlu.