Google Partners
Google Partner je certifikace, kterou partner Googlu (např. on-line marketingová agentura) může od Googlu získat a která svědčí o dostatečné odbornosti ve službách Googlu.
Partner Googlu se následně těší různé podpory od Googlu ve formě různých workshopů apod.
Existuje více úrovní partnerství s Googlem:
- Modrý – Google Partner
Základní partner Googlu získává modrý odznáček Google Partner.
- Červený – Google Partner Premier
Prémiový partner Googlu získává červený odznáček Google Partner v hierarchii partnerství s Googlem stojí přesně uprostřed.
eVisions je červený partner, tedy Google Partner Premier
- Klíčový partner Googlu
Nejvyšší možné ocenění od Googlu je získání klíčového partnera Googlu. Ten se získává vždy na 1 rok a jeho získání je podmíněno velmi přísnými pravidly.
Jak získat odznak Google Partners?
Každý partner musí v zásadě splnit 2 hlavní okruhy požadavků:
- Skládání certifikací za jednotlivé služby Googlu – jednotliví partneři svou odbornost dokazují tím, že skládají certifikace např. za vyhledávací síť Google Ads. Zároveň Google pro jednotlivé úrovně partnerství nastavuje kolik minimálně členů musí danou certifikaci vlastnit.
- Google rovněž sleduje, jak velké finanční prostředky klienti daného partnera v Google Ads investují – pro jednotlivé úrovně partnerství má Google nastavené různé finanční limit
Detailní informace o programu Google Partner lze nalézt na oficiálních stránkách Google, případně po komunikaci se zástupcem Googlu.
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Koeficient sezónnosti – Jak se bude váš obrat vyvíjet v jednotlivých měsících?
16.09.2020Plánování marketingových aktivit pro nadcházející rok vyžaduje data, data a…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…