Sociální síť založená na sdílení fotografií a videí (v současnosti ji vlastní Facebook a je možné na ni pomocí jeho rozhraní spouštět reklamu prakticky identicky jako na Facebooku). Za účelem zpracování fotografií či videí je možní využít některý z množství filtrů a dalších nástrojů. Na Instagramu se můžete spojit nejen se svými přáteli z Facebooku, kteří jej taktéž používají, ale i s dalšími lidmi či firmami. Instagram nabízí i možnost zasílání textových zpráv, nicméně tato funkce se příliš často nevyužívá. V současnosti je již možné odlišit osobní profil od firemního.
Instagram stories
Instagram stories je funkce sociální sítě Instagram, která umožňuje sledovat či natáčet vlastní příběhy a následně je zveřejnit pro určitý okruh uživatelů. Po uveřejnění je jejich „životnost“ pouze 24 hodin, poté již příběh nelze zobrazit.
Příběhy se dají různě upravovat pomocí filtrů či emotikonů. Nemusí to být jen obrázek, do Instagram stories můžete vložit i video. V poslední době se stories staly důležitým nástrojem marketingu na sociálních sítích.
Instagram insights
Statistiky Instagramu vám pomohou dozvědět se více o vašich followerech (sledovatelích) a lidech, kteří komunikují s vaší firmou na Instagramu. Najdete tu například statistiky jako pohlaví, věkové rozmezí a lokace. Můžete také vidět, které příspěvky a příběhy vaše publikum vidí a na které nejvíce reagují. Statistiky a metriky vašeho Instagramového účtu zahrnují také placenou aktivitu. Dosah, dosažené účty, zobrazení a zobrazení podle dne pak odrážejí placenou i organickou aktivitu.
Jak získat followery na Instagramu?
Instagram je ve své podstatě vyhledávač fotek a videí, který stejně jako internetové vyhledávače disponuje algoritmem. Dosáhnout toho, aby se vaše příspěvky zobrazily širšímu publiku, už dávno není tak jednoduché, jak bývalo. (Tip: Přečtěte si, jak funguje Instagram algoritmus).
Stejně jako se optimalizují webové stránky pro vyhledávače, aby se zobrazily na co nejvyšší pozici v SERPu, lze optimalizovat i instagramový profil, aby byl lépe nalezitelný pro ostatní uživatele.
Stane se Instagram podobným gigantem, jakým je například Google? Možná je ten pravý čas si tuto otázku položit.
Získávat followers organickou cestou je dřina a úplně zadarmo to nebude. Pravděpodobně vás to bude stát větší úsilí než spustit placenou reklamu. A pokud ne úsilí, tak minimálně čas.
Pamatujte ale, že organičtí followers (ti, které získáte bez placené podpory – budeme jim pro účely tohoto článku tak říkat) bývají daleko aktivnější a loajálnější.
Celý návod „Jak získat followery na Instagramu“ naleznete v článku od Diany Zadákové.
Správa profilu na Instagramu
V rámci organické správy Instagramového účtu se postaráme o to, aby váš brand byl na sociálních sítích vidět. Na základě obsahové strategie budeme pravidelně vytvářet příspěvky na vaše stránky, přičemž obsah vždy uzpůsobíme aktuálním trendům a potřebám vaší značky. Budeme naslouchat vašim fanouškům a aktivně s nimi komunikovat. Veškerá komunikace na vašem profilu bude mít předem stanovená KPIs a o výsledcích jejich plnění vás budeme pravidelně informovat.
V rámci služby pravidelné správy instagramového profilu:
- převezmeme zodpovědnost za komunikaci a prezentaci značky na Instagramu
- připravíme publikační plán, podle kterého budeme pravidelně sdílet příspěvky
- budeme využívat vlastní best practices pro stanovení četnosti a frekvence sdílení příspěvků
- budeme aktivně komunikovat s fanoušky (tj. community management)
- přicházet s novými nápady a řešeními pro zviditelnění vaší značky na Instagramu
Prohlédněte si kompletní popis služby správa profilu na Instagramu a zjistěte, s čím Vám dokážeme pomoci.
Nezávazná poptávka správy Instagramového profilu
Máte zájem o správu Vašeho Instagramového profilu? Neváhejte nás kontaktovat!
Placená propagace na Instagramu?
S rostoucím počtem publikovaného obsahu dochází k poklesu organického dosahu, neboť se jiné Instagramové účty snaží oslovit stejnou cílovou skupinu jako vy. Pokud chcete na Instagramu úspěšně prodávat, nebude vám stačit pouhá tvorba příspěvků a stories na profilu.
Placená propagace vám umožní:
- zvýšit zisky,
- oslovit nové zákazníky, resp. klienty,
- oslovit vaší cílovou skupinu dle demografických údajů a jiných parametrů,
- zvýšit brand awareness,
- zvýšit návštěvnost na webu,
- budovat vztahy se zákazníky, resp. klienty,
- generovat kvalitní leady a přeměnit je na konverze.
Co pro vás uděláme my?
- Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.
- Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.
- Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.
- Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Instagram Pixelu.
- Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.
- Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.
- Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.
Nezávazná poptávka placené propagace na Instagramu
Máte zájem o placenou propagaci Vašeho Instagramového účtu? Neváhejte nás kontaktovat!
-
Editace fotek na Instagram (Stories) step by step – Novinky z onlajnu #speciál
19.05.2019Instagram je vizuální platforma, kde kvalitní a autentické fotografie jsou…
-
TOP 11 nejsledovanějších českých hokejistů na sociálních sítích 2019
06.05.2019Jak si vedou čeští hokejisté na sociálních sítích? Rozhodli jsme…
-
28 tipů, jak získat followers na Instagramu. Welcome Instagram SEO!
02.04.2019Instagram pokořil magickou hranici 1 miliardy měsíčně aktivních uživatelů. Počet…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
Novinky z onlajnu #42: Ideální FB příspěvek, cílená PPC reklama v TV a Instagram Creators Account
21.01.2019Vítáme vás u prvních letošních Novinek z onlajnu! Tradičně vám…
-
Infografika: Trendy v marketingu na sociálních sítích v roce 2019
14.01.2019Vertikální obsah, videa, Dark Social, Ephemeral Content, rozšířená realita. Nejen…
-
Case study: Jak jsme to na Facebooku rozjeli s klientem MAN Truck & Bus Czech Republic
26.11.2018Jak komplexně a dlouhodobě zvýšit organické a virální metriky FB…
-
Zákulisní informace #3: Rozhovor s naším social guru s duší copywritera Dominikem Hlubinou
19.11.2018Pracujete v online marketingu a zajímá vás, jak vypadá pracovní…
-
Trendy na sociálních sítích v roce 2019. Co by vám nemělo uniknout?
12.11.2018Sociální sítě za sebou mají výživný rok. Facebook přišel s…
-
Novinky z onlajnu #39
03.09.2018Prázdniny jsou sice za námi, nicméně ani během nich jsme…
-
Novinky z onlajnu 38
30.07.2018Co nového se děje na poli online marketingu? To vám…
-
Content First 2018: Obsah je král, ale musíte ho naučit vládnout
18.06.2018V marketingových vodách stokrát omílaná fráze, že obsah je král,…
-
Novinky z onlajnu #37
14.06.2018Náš mediální tým opět nezahálel a bedlivě sledoval, kde se…
-
Top 10 nejsledovanejších Němců, Čechů a Slováků na Instagramu. Co stojí za jejich úspěchem?
17.05.2018#obrázky #videa #stories #zážitky tvoří z Instagramu oblíbenou platformu určenou k…
-
Infografika: Jak si vedou české fotbalové kluby na sociálních sítích v roce 2018
23.04.2018Fakt, že travnatému kolbišti aktuálně dominuje Plzeň, asi není pro…
-
Infografika: Jak si vedou české hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2018
16.04.2018Hokejová extraliga jde do finále a my vám jako každý…
-
Sociální síť bez reklam a algoritmů? Představujeme vám Vero
27.02.2018Svět sociálních médií nyní zažívá nečekaný boom. Na scéně se…
-
Sociální sítě, na kterých byste měli být vidět
08.02.2018Správný online marketing je pro firmy zlatým dolem. A dnes…
-
Novinky z onlajnu #33
25.01.2018Zajímá vás, jaké novinky se v marketingu objevily? Potom si…
-
Aplikace, které vyladí váš instagramový profil k dokonalosti
16.11.2017Na Instagramu se denně sdílí přes 95 miliónů fotek a…