Sociální síť založená na sdílení fotografií a videí (v současnosti ji vlastní Facebook a je možné na ni pomocí jeho rozhraní spouštět reklamu prakticky identicky jako na Facebooku). Za účelem zpracování fotografií či videí je možní využít některý z množství filtrů a dalších nástrojů. Na Instagramu se můžete spojit nejen se svými přáteli z Facebooku, kteří jej taktéž používají, ale i s dalšími lidmi či firmami. Instagram nabízí i možnost zasílání textových zpráv, nicméně tato funkce se příliš často nevyužívá. V současnosti je již možné odlišit osobní profil od firemního.
Instagram stories
Instagram stories je funkce sociální sítě Instagram, která umožňuje sledovat či natáčet vlastní příběhy a následně je zveřejnit pro určitý okruh uživatelů. Po uveřejnění je jejich „životnost“ pouze 24 hodin, poté již příběh nelze zobrazit.
Příběhy se dají různě upravovat pomocí filtrů či emotikonů. Nemusí to být jen obrázek, do Instagram stories můžete vložit i video. V poslední době se stories staly důležitým nástrojem marketingu na sociálních sítích.
Instagram insights
Statistiky Instagramu vám pomohou dozvědět se více o vašich followerech (sledovatelích) a lidech, kteří komunikují s vaší firmou na Instagramu. Najdete tu například statistiky jako pohlaví, věkové rozmezí a lokace. Můžete také vidět, které příspěvky a příběhy vaše publikum vidí a na které nejvíce reagují. Statistiky a metriky vašeho Instagramového účtu zahrnují také placenou aktivitu. Dosah, dosažené účty, zobrazení a zobrazení podle dne pak odrážejí placenou i organickou aktivitu.
Jak získat followery na Instagramu?
Instagram je ve své podstatě vyhledávač fotek a videí, který stejně jako internetové vyhledávače disponuje algoritmem. Dosáhnout toho, aby se vaše příspěvky zobrazily širšímu publiku, už dávno není tak jednoduché, jak bývalo. (Tip: Přečtěte si, jak funguje Instagram algoritmus).
Stejně jako se optimalizují webové stránky pro vyhledávače, aby se zobrazily na co nejvyšší pozici v SERPu, lze optimalizovat i instagramový profil, aby byl lépe nalezitelný pro ostatní uživatele.
Stane se Instagram podobným gigantem, jakým je například Google? Možná je ten pravý čas si tuto otázku položit.
Získávat followers organickou cestou je dřina a úplně zadarmo to nebude. Pravděpodobně vás to bude stát větší úsilí než spustit placenou reklamu. A pokud ne úsilí, tak minimálně čas.
Pamatujte ale, že organičtí followers (ti, které získáte bez placené podpory – budeme jim pro účely tohoto článku tak říkat) bývají daleko aktivnější a loajálnější.
Celý návod „Jak získat followery na Instagramu“ naleznete v článku od Diany Zadákové.
Správa profilu na Instagramu
V rámci organické správy Instagramového účtu se postaráme o to, aby váš brand byl na sociálních sítích vidět. Na základě obsahové strategie budeme pravidelně vytvářet příspěvky na vaše stránky, přičemž obsah vždy uzpůsobíme aktuálním trendům a potřebám vaší značky. Budeme naslouchat vašim fanouškům a aktivně s nimi komunikovat. Veškerá komunikace na vašem profilu bude mít předem stanovená KPIs a o výsledcích jejich plnění vás budeme pravidelně informovat.
V rámci služby pravidelné správy instagramového profilu:
- převezmeme zodpovědnost za komunikaci a prezentaci značky na Instagramu
- připravíme publikační plán, podle kterého budeme pravidelně sdílet příspěvky
- budeme využívat vlastní best practices pro stanovení četnosti a frekvence sdílení příspěvků
- budeme aktivně komunikovat s fanoušky (tj. community management)
- přicházet s novými nápady a řešeními pro zviditelnění vaší značky na Instagramu
Prohlédněte si kompletní popis služby správa profilu na Instagramu a zjistěte, s čím Vám dokážeme pomoci.
Nezávazná poptávka správy Instagramového profilu
Máte zájem o správu Vašeho Instagramového profilu? Neváhejte nás kontaktovat!
Placená propagace na Instagramu?
S rostoucím počtem publikovaného obsahu dochází k poklesu organického dosahu, neboť se jiné Instagramové účty snaží oslovit stejnou cílovou skupinu jako vy. Pokud chcete na Instagramu úspěšně prodávat, nebude vám stačit pouhá tvorba příspěvků a stories na profilu.
Placená propagace vám umožní:
- zvýšit zisky,
- oslovit nové zákazníky, resp. klienty,
- oslovit vaší cílovou skupinu dle demografických údajů a jiných parametrů,
- zvýšit brand awareness,
- zvýšit návštěvnost na webu,
- budovat vztahy se zákazníky, resp. klienty,
- generovat kvalitní leady a přeměnit je na konverze.
Co pro vás uděláme my?
- Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.
- Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.
- Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.
- Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Instagram Pixelu.
- Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.
- Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.
- Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.
Nezávazná poptávka placené propagace na Instagramu
Máte zájem o placenou propagaci Vašeho Instagramového účtu? Neváhejte nás kontaktovat!
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu.…
-
17 tipů, jak využívat Instagram efektivněji
18.09.2017Instagram využívá přes 700 milionů aktivních uživatelů a samotné stories…
-
Novinky z onlajnu #28
08.08.2017Pozor, pozor, budou se podávat další Novinky z onlajnu! Kromě…
-
Jak předejít Shadowbanu?
03.08.2017Sociální síť Instagram je stále oblíbenější. Firmy i soukromé osoby…
-
Novinky z onlajnu #27
22.06.2017Máme pro vás opět pravidelnou porci novinek ze světa online…
-
Novinky z onlajnu #26
29.05.2017Vítáme vás u 26. dílu našeho seriálu. Mrkneme se na…
-
40 facebookových skupin pro markeťáky
09.05.2017Hotovo. Vyhrnuli jsme si rukávy a pustili se do velké…
-
Jaroslav Vidim: „Onlajn je hravej a lidi z branže mě baví“
27.04.2017Jardu Vidima rozhodně nepřehlédnete. A není to jenom jeho úctyhodnou…
-
10 (+1) e-booků, s kterými proniknete do světa online marketingu
24.04.2017Potřebujete se vzdělat v online marketingu a hladovíte po informacích?…
-
Novinky z onlajnu #25
13.04.2017Zajímá vás co se od posledních Novinek z onlajnu stalo…
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2017
28.03.2017Jak by obstály hokejové kluby, kdyby se nehrálo na branky,…
-
České fotbalové kluby na sociálních sítích v roce 2017
21.03.2017Po roce jsme se rozhodli opět prozkoumat oblíbenost fotbalových týmů…
-
Novinky z onlajnu #24
16.03.2017Od posledního dílu se toho ve světě online marketingu odehrálo…
-
Novinky z onlajnu #23
28.02.2017Pojďte se s námi podívat na to, co se událo…
-
Infografika: Světoví tenisté na sociálních sítích
04.11.2016Po úspěšných sportovních infografikách věnujících se fotbalu a hokeji na…
-
Infografika: Euro 2016 – Fotbalové reprezentace na sociálních sítích
23.06.2016Fotbalové Euro je po olympiádě a mistrovství světa 3. nejsledovanější…
-
Novinky z onlajnu #19
21.04.2016První jarní díl Novinek z onlajnu je věnován zejména zbožovým…
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích
08.03.2016Po velkém úspěchu infografiky znázorňující popularitu klubů české nejvyšší fotbalové…
-
Infografika: České fotbalové kluby na sociálních sítích
11.02.2016V sobotu 13. února začíná jarní část fotbalové ligy. Na…
-
Novinky z onlajnu – SPECIÁL
17.12.2015Přečtěte si o tom nejzajímavějším z Marketing festivalu přímo od…