Instagram Direct
Instagram Direct je funkce posílání soukromých zpráv v populární mobilní aplikaci pro sdílení fotografií – Instagramu. Instagram Direct je užitečný, pokud se chcete soukromě spojit s někým, koho jste objevili (nebo kdo vás objevil) na Instagramu. Umožní vám získat osobnější kontakt s konkrétními uživateli nebo skupinami.
Umožňuje uživatelům sdílet s jedním nebo více uživateli ve skupině:
- Textové zprávy
- Fotografie nebo videa z knihovny vašeho zařízení
- Mizející fotografie nebo videa pořízená prostřednictvím aplikace
- Profily lidí na Instagramu
- Instagramové nebo video příspěvky
- Instagramové hashtags atd.
Přestože Instagram funguje od roku 2010, na platformě se funkce psaní soukromých zpráv (Instagram Direct) objevila až v prosinci 2013. Pokud jste chtěli kontaktovat jiného uživatele, mohli jste tak učinit pouze komentářem k jedné z jeho fotografií.
Jak funguje Instagram Direct
Zprávu lze odeslat komukoli, koho sledujete. Můžete je také odeslat libovolnému uživateli, kterého nesledujete, ale ve své doručené poště se mu zobrazí jako žádost o zprávu, kterou musí daný uživatel nejprve schválit.
Pamatujte, že mohou vaši žádost odmítnout. To pomáhá chránit soukromí uživatelů před potenciálním spamem a zneužitím. Pokud však váš požadavek schválí, všechny vaše budoucí zprávy budou odeslány do jejich doručené pošty, i když je nebudete sledovat.
Na zprávu Instagram Direct můžete odpovědět zpět stejně jako v jakékoli jiné aplikaci pro zasílání soukromých zpráv. Všechny odpovědi na zprávy se zobrazují jako bubliny, takže můžete konverzaci snadno sledovat.
Kde najdete Instagram Direct Inbox
Pokaždé, když vám někdo pošle novou zprávu, budete upozorněni při používání aplikace a případně prostřednictvím notifikace, pokud je máte povoleny. Na kartě Domů v horní části obrazovky se vpravo od loga Instagramu zobrazuje ikona pošty, která vás přesměruje na vaše zprávy Instagram Direct.
Klepnutím na ikonu pošty v pravém horním rohu získáte přístup k doručené poště a můžete začít psát novou zprávu klepnutím na znaménko plus (+) v pravém horním rohu obrazovky. Jednoduše zadejte uživatelská jména uživatelů, které chcete zahrnout do pole ‚Komu‘.
Stávající konverzace se zobrazí ve vašem hlavním zdroji zpráv. Klepnutím na libovolnou konverzaci zobrazíte své zprávy a odpovědi. Pokud přejedete prstem doleva a klepnete na Odstranit, tak konkrétní konverzaci odstraníte.
Volitelně můžete sloučit Instagram Direct s Facebook Messengerem. V této sloučené doručené poště se objeví i zprávy od uživatelů Facebooku.
Instagram vám také dává příležitost pojmenovat skupinové zprávy a možnost ztlumit příchozí skupinové zprávy, kdykoli budete chtít. Můžete také opustit jakoukoli skupinovou konverzaci, jejíž jste součástí, aniž byste smazali celou skupinovou zprávu.
Sdílení příspěvků prostřednictvím služby Instagram Direct
Přímo pod každým příspěvkem na Instagramu je několik tlačítek, pomocí kterých můžete s příspěvkem pracovat. Jedno z těchto tlačítek je označeno ikonou papírového letadla (Instagram Direct), klepnutím na něj můžete sdílet příspěvek prostřednictvím soukromé zprávy.
Uživatelé dříve sdíleli příspěvky na Instagramu se svými přáteli označením svých uživatelských jmen v komentářích. Vzhledem k tomu, že se objevovaly jako oznámení, mohly se snadno přehlédnout.
Hlášení, omezování a blokování uživatelů v Instagram Direct
Pokud vám někdo posílá urážlivé fotografie, videa nebo textové zprávy prostřednictvím služby Instagram Direct, můžete je nahlásit otevřením konverzace a klepnutím na zakroužkované „i“ vpravo nahoře.
Máte tři možnosti, jak omezit jejich komunikaci s vámi:
Omezit: Omezíte nežádoucí interakce s uživatelem, aniž byste ho sledovali nebo blokovali, ovládáte, zda ostatní mohou vidět jejich komentáře k vašim příspěvkům.
Zpráva: Můžete nahlásit konkrétní profil Instagramu.
Blokovat: Zabráníte uživateli v tom, aby vám mohl posílat zprávy, aby viděl váš profil nebo vás znovu sledoval.
-
Instagram hacks: Jak efektivně využívat hashtagy?
11.08.2021Pokud chcete oslovit nové publikum, získat více interakcí či zlepšit…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
Krok za krokem: Co by měl obsahovat každý social report?
17.06.2020Co by měl obsahovat každý report ze správy sociálních sítí?…
-
Novinky z onlajnu #56 – Nový algoritmus Googlu i jak se tvoří sociální sítě v Oktagonu
10.06.2020Těšte se novinky ze světa online marketingu i rozhovor s…
-
Checklist: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona) krize
20.04.2020Pokud dáte vaši značku do karantény a přestanete hovořit k…
-
Jak efektivně využívat Instagram Stories?
18.03.2020Stories na Instagramu jsou skvělým nástrojem, jak přitáhnout větší pozornost…
-
Novinky z onlajnu #53: Nová Etapa v Karlíně
10.03.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Tradičně pro…
-
22 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
15.07.2019Došla vám inspirace na obsah pro vaše profily na sociálních…
-
Editace fotek na Instagram (Stories) step by step – Novinky z onlajnu #speciál
19.05.2019Instagram je vizuální platforma, kde kvalitní a autentické fotografie jsou…
-
28 tipů, jak získat followers na Instagramu. Welcome Instagram SEO!
02.04.2019Instagram pokořil magickou hranici 1 miliardy měsíčně aktivních uživatelů. Počet…
-
Case study: Jak jsme to na Facebooku rozjeli s klientem MAN Truck & Bus Czech Republic
26.11.2018Jak komplexně a dlouhodobě zvýšit organické a virální metriky FB…