Instagram insights
Statistiky Instagramu vám pomohou dozvědět se více o vašich followerech (sledovatelích) a lidech, kteří komunikují s vaší firmou na Instagramu. Najdete tu například statistiky jako pohlaví, věkové rozmezí a lokace. Můžete také vidět, které příspěvky a příběhy vaše publikum vidí a na které nejvíce reagují. Statistiky a metriky vašeho účtu zahrnují také placenou aktivitu.
Chcete-li získat přístup ke statistikám Instagramu, přejděte na svou profilovou stránku a klepněte na tlačítko nabídky v pravém horním rohu a najděte kolonku „Přehledy“ (pokud máte zapnutou anglickou verzi aplikace tak „Insights“).
Instagram Přehledy jsou rozděleny na následující oddíly:
- Přehled: V tomto oddílu se dozvíte informace o celkovém počtu oslovených účtů, interakcích s obsahem, o počtu sledujících a o přibližných výdělcích v uplynulých 7 dnech.
- Vámi sdílený obsah: Tento oddíl prezentuje obsah, který jste v posledních sedmi dnech zveřejnili a propagovali v kanálu, příbězích a na IGTV.
Klepnutím na „Zobrazit vše“ zobrazíte veškerý obsah z dané kategorie, který jste za dané časové období zveřejnili, seřazený podle dosahu. Je to skvělý způsob, jak okamžitě zjistit, který z vašich příspěvků si vedl nejlépe. Pokud chcete, můžete si vybrat jiné časové období (od 7 dnů do 2 let) nebo hodnotící kritéria (typ interakce, podle které budou příspěvky hodnoceny). Můžete také klepnout na každý příspěvek a získat tak podrobný přehled o výkonu tohoto příspěvku.
Tato část vám dá pohled na veškerý obsah, který jste tento týden zveřejnili, a na to, jak zaujal vaše publikum.
Pod jednotlivými příspěvky a videi na IGTV můžete klepnout na Zobrazit přehledy. Zde uvidíte přehledy týkající se konkrétního obsahu:
- Interakce: Zde uvidíte, jak lidé reagují s vámi publikovaným obsahem. Měří se zde projevený zájem fanoušků. To zahrnuje návštěvy nebo kliknutí na váš web, e-mail nebo telefonní číslo. Celkový počet interakcí se zobrazí nad grafem. Klepnutím na graf zobrazíte počet interakcí, kterých jste v minulém týdnu docílili. Tato podsekce vám může ukázat, jak si váš účet vede, pokud jde o aktivní zapojení vašeho publika. Interakce jsou klíčem k růstu a jeho udržení.
- Objevování: V tomto oddílu se sleduje, kolik lidí si zobrazilo váš obsah a jak ho nalezli. Číslo nad grafem označuje váš dosah – počet jedinečných účtů, které viděly některý z vašich příspěvků nebo příběhů. Graf rozděluje toto číslo podle dnů v týdnu. Klepnutím na graf zobrazíte přesná čísla. Pod grafem najdete celkový zásah a hned pod ním uvidíte jeho porovnání se zásahem z předchozího týdne. Zjistíte také počet zobrazení. Jedná se o celkový počet zobrazení vašich příspěvků a příběhů. Toto číslo bude obecně vyšší než váš zásah, protože je pravděpodobné, že účty, které vás sledují, uvidí více než jeden váš příspěvek – a to je dobrá věc. Pokud zjistíte, že mezi těmito čísly není velká mezera, mohlo by to znamenat, že buď nezveřejňujete příspěvky příliš často, nebo vaši sledovatelé nevidí více příspěvků. V případě posledně jmenovaného by mohlo pomoci více zapojit vaše sledující komentováním jejich příspěvků a interakcí s nimi.
- Propagace: Tento oddíl poskytuje informace o propagovaném obsahu.
-
Instagram hacks: Jak efektivně využívat hashtagy?
11.08.2021Pokud chcete oslovit nové publikum, získat více interakcí či zlepšit…
-
6 aplikací, které vám usnadní tvorbu a plánování obsahu na sociální sítě
07.07.2021Vybrali jsme pro vás naše nejoblíbenější aplikace, které vám pomohou…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
Krok za krokem: Co by měl obsahovat každý social report?
17.06.2020Co by měl obsahovat každý report ze správy sociálních sítí?…
-
Novinky z onlajnu #56 – Nový algoritmus Googlu i jak se tvoří sociální sítě v Oktagonu
10.06.2020Těšte se novinky ze světa online marketingu i rozhovor s…
-
Checklist: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona) krize
20.04.2020Pokud dáte vaši značku do karantény a přestanete hovořit k…
-
Jak efektivně využívat Instagram Stories?
18.03.2020Stories na Instagramu jsou skvělým nástrojem, jak přitáhnout větší pozornost…
-
Novinky z onlajnu #53: Nová Etapa v Karlíně
10.03.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Tradičně pro…
-
22 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
15.07.2019Došla vám inspirace na obsah pro vaše profily na sociálních…
-
Editace fotek na Instagram (Stories) step by step – Novinky z onlajnu #speciál
19.05.2019Instagram je vizuální platforma, kde kvalitní a autentické fotografie jsou…
-
28 tipů, jak získat followers na Instagramu. Welcome Instagram SEO!
02.04.2019Instagram pokořil magickou hranici 1 miliardy měsíčně aktivních uživatelů. Počet…
-
Case study: Jak jsme to na Facebooku rozjeli s klientem MAN Truck & Bus Czech Republic
26.11.2018Jak komplexně a dlouhodobě zvýšit organické a virální metriky FB…