Kanonizace URL
Kanonizace URL je proces hledání podobností a jejich zástupců, během kterého robot přesně zjistí, která stránka je z pohledu webmastera důležitější a tu ve vyhledávači upřednostní. Hodí se v případech, kdy se na jedné webové prezentaci nachází více podstránek s duplicitním obsahem. Typicky to budou internetové diskuze, e-shopy (které nabízí podobné zboží, ale s odlišnou barvou) nebo stránky nabízející dovolené a zájezdy (nabízející stejné destinace, ale jiné termíny). Po kanonizaci URL pak z hlediska vyhledávače nedochází k interpretování různých adres jako různých stránek, které by obsahovaly duplicity.
-
10 tasků, do kterých se SEO specialistovi vyplatí zapojit ChatGPT
02.06.2023Původně jsem chtěla jako nadpis tohoto článku použít ten, který…
-
Ideální CMS aneb Redakční systém v kontextu SEO
23.06.2021Ve světě e-commerce a SEO může CMS představovat zásadní limit…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
Efektivní analýza webu v 6 krocích
10.06.2019V eVisions jsem se naučil, že tlak na kvalitní výsledky…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…