Kombinovaná reklama
Kombinovaná reklama je typ textové reklamy, která se vyskytuje v obsahové síti Sklik. Tato reklama se skládá ze tří textových polí, která jsou doplněná o dva ilustrační obrázky. Také o název firmy a možnost zobrazení Vašeho firemního loga.
Sklik poté vybere a zobrazí tu nejlepší kombinaci textových polí a obrázků, které si myslí, že nejlépe pasují do dané reklamy a zajistí tak maximální výkon.
Tato kombinovaná reklama v Skliku je plně kompatibilní s responzivní reklamou Google Ads a v obsahové síti se zobrazuje na textových plochách. Mezi největší plusy patří vyšší CTR, které je zajištěno možností zadání kvalitních obrázků a pro skvělý potenciál pro tvorbu reklamy nativní.
Google ads
Tam se s pojmem kombinovaná reklama nesetkáme. Namísto toho se používá termín responzivní reklama. Lze je použít ve standardních nebo chytrých obsahových kampaních. Můžeme nahrát obrázky, loga, nadpisy, videa a podpisy a poté z nich opět automaticky Google generuje reklamy pro obsahovou síť Google.
Z čeho se kombinovaná reklama skládá
Do tohoto typu reklam lze zadat celkem 11 prvků (textových polí a obrázků). Ve finální reklamně se následně nezobrazí všechny prvky. Jde o automatiku, kdy Sklik sám vybere, které nejlépe vyhovují účelu plochy.
Jak prvky kombinovat?
obrázek + krátký titulek + popisek + favikona + název firmy
obrázek + krátký titulek + popisek + logo / název firmy s favikonou
obrázek + dlouhý titulek
obrázek + krátký titulek + logo / název firmy s favikonou
obrázek + krátký titulek + popisek
krátký titulek + popisek + favikona
dlouhý titulek + favikona
Kde se reklama zobrazí?
- Vydává se na plochách v obsahové síti.
- V nativních plochách webů Seznam.cz a jejich partnerských webů. Jde o cca 170 ploch.
Pravidla a specifikace
- Ujistěte se, že se nechystáte propagovat omezený či nepovolený obsah
- Reklamní sdělení nesmí porušovat autorská práva, práva k ochranné známce a také a prvky, které jsou předmětem průmyslového nebo duševního vlastnictví a také práva třetích osob
Pravidla pro textová pole
- Krátký titulek (max. 25 znaků) – první řádek reklamy. Zobrazí se v případě, že se dlouhý titulek nevejde do vymezeného reklamního prostoru. Obvykle obsahuje upozornění na novinku na trhu, výprodej, akce na produkty nebo jednoduše název produktu.
- Dlouhý titulek (max. 90 znaků) – zobrazí se místo krátkého titulku v případě, že to dovolí reklamní prostor. Obsahuje stejné sdělení jako Krátký titulek, ale blíže rozvedené.
- Popisek (max. 90 znaků) – doplňuje titulek a vyzývá uživatele k určité akci. Do popisku lze také vypsat například detaily produktu, akce nebo další upřesnění.
- Název firmy (max. 25 znaků) – musí obsahovat obchodní název nebo značku. Pokud je kampaň propojena s Firmy.cz, vyplní se název automaticky (za podmínky, že název firmy z Firmy.cz splňuje limit na počet znaků (25 znaků). Pokud kampaň není propojena s Firmy.cz, nebo pokud název propojené firmy přesahuje limit na počet znaků, zůstane pole nevyplněné a Název firmy je nutné vyplnit ručně.
-
Reklama jako vizuální smog: Můžeme to napravit?
22.09.2021Města jsou plná vývěsních štítů, reklamních sloganů, billboardů a poutačů.…