LinkedIn – profesní sociální síť
LinkedIn není obyčejná sociální síť. Je to největší profesní sociální síť na světě. Setkávají se tam profesionálové různých oborů a diskutují o svých zájmech.
Mezi uživatele obyčejně patří:
- Manažeři
- Odborníci
- Konzultanti
- Ředitelé
- Specialisti atd.
Tuto sociální síť založil Reid Hoffman v roce 2002. Hranici 100 milionů registrovaných uživatelů zaznamenala v roce 2011. V roce 2020 bylo číslo již 690 milionů uživatelů.
LinkedIn funguje skvěle a je velmi intuitivní. Není tedy nějak obtížné profil založit.
Co potřebuji k založení LinkedIn účtu?
- Emailovou adresu a silné heslo
- Nejlépe svůj životopis, který vyplníte přímo do profilu
- Originalitu – pro případ, že právě hledáte práci
Pokud právě sháníte práci, pak tato sociální síť je přímo pro Vás. Personalisté oslovují i uživatelé LinkedInu. V tomto ohledu je důležité, abyste si vyplnili kolonku pro dostávání upozornění na volné pozice ve vašem oboru. Dejte si také záležet na tom, abyste se profilem nějakým způsobem odlišili od ostatních uživatelů. Originalita profilu na LinkedInu je tedy první krok k vysněné pracovní pozici.
V poslední době začínají personalisté namísto klasického životopisu vyžadovat odkaz na váš profil na LinkedInu. Proto si dávejte pozor, ať Váš profil představoval vše spojené s vaší profesí a profesním životem.
Na LinkedInu se můžete podobně jako na Facebooku přidat do různých skupin se zaměřením, které Vás zajímá. Tato sociální síť nabízí i širokou škálu pro získání určitého know how v oboru či pro zajištění potřebných novinek, které k tomu, abyste byli neustále v obraze zajisté uvítáte.
V této profesní sociální síti je možné vyhledat i své bývalé kolegy, spolužáky z univerzit nebo možnost navázat spojení s potencionálními partnery.
V roce 2020 zavedl LinkedIn stories neboli příběhy, které možná znáte ze sociální sítě Instagram či Facebook.
-
Naše marketingová stáž v agentuře eVisions. Očekávání vs. realita
08.09.2021Každý někdy začínal. Pokud jste začátečníkem v oblasti online marketingu…
-
Co nabízí LinkedIn Ads?
14.07.2021Díky reklamám na LinkedInu se vaše značka dostane k tomu…
-
Buffer, Later, ZoomSphere a další: Nejlepší aplikace pro plánování příspěvků
26.05.2021O úspěchu svého obsahu na sociálních sítích rozhodujete ještě předtím,…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
Novinky z onlajnu #41 – Berlínský speciál
28.11.2018Nedávno jsme se s naším německým týmem vydali do Berlína,…
-
Trendy na sociálních sítích v roce 2019. Co by vám nemělo uniknout?
12.11.2018Sociální sítě za sebou mají výživný rok. Facebook přišel s…
-
Pracovní sociální sítě v D-A-CH regionu: LinkedIn nebo XING?
12.07.2018Poohlížíte se po práci v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku? Pak…
-
Sociální sítě, na kterých byste měli být vidět
08.02.2018Správný online marketing je pro firmy zlatým dolem. A dnes…
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu.…
-
Novinky z onlajnu #29
31.08.2017Co dalšího hýbe světem online marketingu a o čem si…