LinkedIn pro business (CzechTrade workshop)
01. 06. 2018 Autor Jaroslav VidimDoufáme, že jste se na workshopu na téma komunikace na LinkedIn, dozvěděli nové a užitečné informace. Níže najdete další tipy a prezentaci ke stažení.
Praktické tipy pro osobní komunikaci – jak zvýšit dosah příspěvků?
- Označujte profily lidí a firem via @ (zvýšení dosahu funguje, pokud se zapojí do diskuze).
- Využívejte relevantní #hashtagy a experimentujte s nimi (hashtagy propojují témata).
- Odpovídejte na komentáře, zapojujte se do diskuzí.
- Přispívejte pravidelně, ale především kvalitně (příspěvek sbírá interakce i týden po publikaci).
- Tvořte vlastní obsah, přesdílené posty mají nižší dosah.
- Větší hodnotu oproti minulosti mají sdílené externí linky v postech.
- Posty s videem a dokumenty fungují lépe.
Praktické tipy pro firemní komunikaci – co funguje u firemních stránek?
- Společnosti, které zveřejňují příspěvky každý týden, zaznamenají dvojnásobný nárůst interakcí s jejich obsahem.
- Zveřejňuje příspěvky s obrázkem – posty s obrázky mají obvykle 2x více komentářů. Skvěle fungují vlastní obrazové koláže (3-4 obrázky v jednom příspěvku).
- Video získává na LinkedIn 5x větší engagement.
- Přesdílejte příspěvky, kde je vaše organizace zmíněna (@mentions). Najdete je na kartě Aktivita vaší stránky.
- Hashtagy jsou skvělý způsob, jak dostat vaší značku k širšímu publiku. Určete 3–5 hashtagů, které jsou pro vaši organizaci nejdůležitější, a přidejte je do svých příspěvků.
Zjistěte více o naší službě správy LinkedIn profilu.
Prezentaci ze semináře si můžete stáhnout zde.
Pokud budete potřebovat poradit, neváhejte se s námi spojit. 🙂
S obsahem vám poradí naše social media managerka Diana, kterou zastihnete na e-mailu zadakova@evisions.cz.
Dotazy týkající se placených kampaní směřujte prosím na naší PA managerku Kristýnu na e-mail bartonova@evisions.cz.
Komentáře