V rámci lokalizační analýzy webu se zaměříme na:
Copywriting/korektury
Podíváme se, jak si váš web stojí z hlediska gramatiky, stylistiky a pravopisu včetně interpunkce. Poradíme, co zlepšit a co lépe formulovat. Kromě správnosti jazyka zohledníme i marketingový efekt a styl, jakým promlouváte k zákazníkům. To vše s přihlédnutím k nejdůležitějším SEO zásadám.
Metadata
Součástí lokalizační analýzy je také kontrola metadat. Ta jsou důležitá nejen pro roboty, ale i pro uživatele. Dohlédneme na obsah a délku metapopisků, názvů stránek i URL adres.
Uživatelskou zkušenost (UX)
Pohybují se uživatelé na webu jednoduše a bez zádrhelů? Dělají přesně to, co chcete, aby dělali? Ověříme si uživatelskou přívětivost stránek a ukážeme vám, jak správně komunikovat USP (unikátní prodejní argumenty), platební možnosti, obchodní podmínky i zásady vrácení zboží.
Nákupní proces
Objednávkový proces musí být rychlý, pohodlný a legislativně správný. Kontrolou košíku a nákupního trychtýře odhalíme případné nedostatky, které by zákazníkům mohly bránit v dokončení nákupu.
Právní aspekty
Co země, to jiná legislativa. Pohlídáme, aby ve vašem online obchodě bylo vše právně v pořádku: zásady ochrany osobních údajů, cookie lišta, imprint i podmínky zrušení objednávky.