Marketing na sociální síti TikTok
TikTok je celosvětově nejstahovanější aplikace roku 2020, která je k dispozici ve více než 150 zemích. Od roku 2016 TikTok umožňuje uživatelům a značkám, aby prostřednictvím krátkých videí sdíleli svou vášeň a kreativitu.
Staňte se tvůrcem a ukažte svou značku ve zcela novém světle! Pokud tápete, rádi vám poradíme. Víme, co a jak na TikToku funguje a pomůžeme vám zviditelnit vaši značku.
Proč zvolit TikTok pro marketing značky?
#1 Unikátní technologie – TikTok je vytvořen pro objevování (vaší značky).
TikTok se otevírá přímo do kanálu/feedu ,,For You“ – uživatele pohltí stream videí na celou obrazovku, které jim zpříjemní den, inspiruje, ukáže zajímavé informace. Jestli jedno z videí bude i to od vaší značky už záleží na vás!
Na stránce ,,For You“ jsou díky unikátní technologii algoritmu automaticky nabízena videa, která se uživateli budou líbit. Není potřeba žádná další práce, žadný nadbytečný krok. Pouze si užívat zážitek a nechat se vtáhnou do děje.
#2 Autenticita – na TikToku nemusí být nikdo perfektní. A to je perfektní.
Na TikToku lidé a značky projevují (a objevují) své skutečné já a mohou svobodně přispívat – bez úsudku.
#3 Kreativita, humor, nápaditost – na TikToku mohou být značky objevovány znovu a znovu.
Značky se připojují jako aktivní členové TikTok komunity a vytvářejí kolem sebe svou vlastní.
Značky mohou ukázat svou nejautentičtější stránku, ukázat svou kreativitu a vášeň pro svůj vlastní produkt – v snadno a rychle šířitelném formátu.
#4 Nejvyšší zapojení publika – získávejte nové zákazníky, návštěvníky vašeho webu i fanoušky na jiných sociálních sítích.
TikTok má mimo jiné nejvyšší míru zapojení (engagement rate) sledovatelů ze všech sociálních síti (Influencer Marketing, 2021). Současně lze na TikToku připojovat i odkazy na web a přivést smysluplnou návštěvnost.
Tvorba videoobsahu může podpořit růst počtu sledujících a získané publikum může tak snadno objevit i vaše další sociální sítě.
#5 Nízké zapojení značek – vysoká příležitost a obrovská šance uspět pro vás!
V současnosti je výhodou, že na TikToku nyní nemusí být vaše konkurence. Uživatelé zároveň nejsou tolik ovlivněni ,,bannerovou slepotou“, tzn. podmíněné ignorování reklamy ze strany uživatelů. Tak proč toho nevyužít?
Data o TikToku a jeho uživatelích aneb kdo a proč je aktivní na TikToku?
TikTok má měsíčně bez mála 700 milionů celosvětově aktivních uživatelů (DataReportal, 2021). Tato statistika však nezapočítává užívatele z Číny. Čínska verzia Dauyin má dalších 600 mil. aktivních uživatelů.
Instagramu trvalo 6 let než dosáhl obdobného počtu uživatelů, Facebooku déle než 4 roky a TikToku pouze necelé 3 roky!
Zdroj: DataReportal
Vývojáři aplikace si už od začátku určili za cílovou skupinu mládež pod 18 let a aplikaci již od startu přizpůsobili zvykem a preferencím mladých lidí. Aplikace je stále nejpopulárnější mezi mladou generací a 62 % uživatelů v US je ve věku mezi 10 a 29 let (Statista, 2020). Denně na něm stráví průměrně 89 minut (Music Business Worldwide, 2021).
Podle Tiktokuj aktivně používá sociální síť TikTok v Česku 1,4 milionů lidí měsíčně, z toho jich je 52 % ve věku 18 až 24 let. Počet dospělých uživatelů tak stále narůstá.
Jak dělat marketing na sociální síti TikTok a s čím vám pomůžeme my?
Pokud ještě stále váháte, zda investovat čas do videoobsahu pro vaši značku, nyní je ten správný čas. Tato platforma představuje silný nástroj pro prezentaci značky ve zcela novém světle a je zde obrovská příležitost uspět vzhledem k nízkému zapojení značek.
Zapojte se tvorbou vlastního obsahu (organicky nebo placeně) či spoluprací s TikTok influencery.
Publikum můžete oslovit novým způsobem, a to buď vlastním obsahem nebo prostřednictvím spolupráce s TikTok influencery, které vaše potenciální publikum již může sledovat.
,,Tip: Při výběru TikTok influencera není rozhodující počet sledujících, ale počet zhlédnutí na videích. „
I zde je možné využít pouze organické zapojení či placenou reklamu, jejíž formáty ilustruje níže uvedený obrázek.
Zdroj: Httpool
Kampaně s TikTok influencery
Víme, co na TikToku funguje, a díky tomu tvoříme obsah který baví a zaujme. Do tvorby kampaní využíváme know-how našich specialistů (rovněž influencerů) a současně know-how TikTokerů, se kterými spolupracujeme. Jsme součástí při plánování strategie a tvorby kampaně. Kvalitní výsledky a hladký průběh celé spolupráce je pro nás prioritou.
Správa TikTok profilu a tvorba videoobsahu
Připravíme pro vás obsahovou strategii na míru. Náš produkční tým se postará o její realizaci, tzn. produkci videí na vašem profilu včetně jejich sdílení s relevantními hashtagy a populární hudbou pro zajištění maximální viditelnosti značky.
Placená reklama, tj. TikTok Ads
Jako jedni z mála v České republice zajišťujeme pro značky placenou reklamu. Díky úzké spolupráci s platfomou Httpool máme také nejnovější data a informace, které následně využíváme k poskytování nejlepších služeb.
Naši spokojení klienti
Náš tým
Co o nás říkají naši klienti
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.„
Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.„
Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Kolik stojí reklama na TikToku?
Každá poptávka přichází se zcela jinými požadavky a možnostmi a vyžaduje tak individuální posouzení. Mezi hlavní proměnné, které při cenotvorbě bereme v potaz, patří výše inzertních nákladů, rozsah spolupráce (tvorba grafických materiálů, tvorba popisků k reklamním příspěvkům apod.). Pro nacenění správy reklamy na TikToku používáme hodinovou sazbu.
Jste už jen jeden krok od úspěchu na sociální síti TikTok. Pošlete nám nezávaznou poptávku!
-
Jak TikTok mění pravidla hry v digitálním marketingu?
26.06.2024V dnešní digitální době se TikTok stal rychle jednou z…
-
Jak získat na TikToku followery a vše, co o tomto fenoménu potřebujete znát
29.11.2021Popularita sociální sítě TikTok roste každým dnem a ten, kdo…