MCC účet
MCC účet je nástroj, který zjednodušuje správu více inzertních účtů současně. Tento typ účtu nabízí svým inzerentům Google Ads, Sklik i Facebook.
Nástroj využívají zejména marketingové agentury a specialisté, kteří spravují více účtů současně. Princip je velmi jednoduchý, pokud inzertní účet propojíme s MCC účtem, vlastník MCC účtu se bez znalosti přihlašovacích údajů dostane do účtu a může provádět veškeré změny, které mu vlastník účtů povolí. V rozhraní MCC účtu se dá nový účet vytvořit, připojit již existující, ale také po ukončení spolupráce účet odpojit. Zároveň MCC účet nabízí jednoduché přehledy o všech účtech a jejich aktivitě.
PODMÍNKY MCC ÚČTU
- Maximální počet běžných aktivních účtů, s nimiž může být účet správce v kteroukoli danou chvíli propojen, závisí na měsíčních výdajích vašich účtů za posledních 12 měsíců.
- Účet Google Ads lze přímo spravovat maximálně pěti účty správce.
- Účet správce lze přímo spravovat pouze jedním dalším účtem správce.
- Účet nelze propojit s více než jedním účtem správce ve stejné hierarchii MCC.
Jak propojit účet s MCC účtem
Google Ads MCC/ MCC Adwords
- Nejprve je potřeba zjistit ID účtu Google Ads. ID najdete v pravém horním rohu rozhraní, vedle přihlašovacích údajů.
- ID účtu je potřeba zaslat na správce MCC účtu, který Vám následně odešle pozvánku s žádostí o udělení přístupu.
- Žádost ve svém účtu pouze potvrdíte.
Sklik MCC účet
- Nejprve je potřeba přihlásit se do svého inzertního účtu Sklik a v pravém horním rohu přejít do nastavení.
- Níže je možnost nabídnout přístup / požádat přístup. Zvolíte email, na který chcete žádost odeslat a zvolíte si úroveň práv.
- Správci MCC účtu přijde zpráva do MCC účtu s nabídkou přístupu, kterou pouze potvrdí.
-
Novinky z onlajnu #60 – Jak začít podnikat online, letošní Brighton SEO a zákulisí naší kampaně pro Courtyard by Marriott
15.10.2020V 60. dílu Novinek se z onlajnu se můžete těšit…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Optimalizace v PPC: Díl 1. – Vyhledávací kampaně
24.06.2020Úvodním nastavením kampaní práce PPCčkaře nekončí, právě naopak. V momentě,…
-
5 základních bodů před spuštěním PPC kampaní
08.04.2020PPC kampaně pomohou vašemu byznysu růst – ovšem jen, pokud…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
Novinky z onlajnu #41 – Berlínský speciál
28.11.2018Nedávno jsme se s naším německým týmem vydali do Berlína,…
-
Novinky z onlajnu #39
03.09.2018Prázdniny jsou sice za námi, nicméně ani během nich jsme…
-
Jak na účinné PPC kampaně? Vyvarujte se nejčastějších chyb
19.02.2018Ať už jste ve světě PPC nováček, nebo ostřílený matador,…