Negative SEO
Negativní SEO není zrovna technikou, kterou by se online marketingové agentury měly chlubit. Klasické budování optimalizace nalezitelnosti spočívá ve vylepšování stránky klienta. Logicky bychom mohli říci, že se tedy jedná o pozitivní optimalizaci. Naopak negativní SEO spočívá primárně v poškozování stránek konkurence, v nabourávání jejich odkazového profilu a v jejich následné penalizaci a horšími výsledky v SERPu. Mezi techniky negativního SEO patří nákup mnoha zbytečných SPAM linků vedoucí na stránku konkurence, umělé duplikování obsahu či falešná návštěvnost webu, za kterou může taktéž přijít penalizace.
Dodnes se vedou živé debaty, zda negativní SEO skutečně existuje.
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Penguin 4.0 – měsíc poté
31.10.2016Je tomu více než měsíc, co Google po dlouhém vývoji…