Obsahová strategie
Správně nastavená obsahová strategie je základním stavebním kamenem obsahového marketingu. Pokud má být obsah na vašem webu, blogu či sociálních sítích úspěšný, potřebujete pro něj jasný plán a směr. Jedině tak oslovíte potenciální zákazníky a udržíte si ty stávající.
Obsahová strategie je alfou a omegou obsahového marketingu
Díky obsahové strategii si ujasníte své místo na trhu, zjistíte, pro jaké cílové skupiny obsah tvořit, jak je oslovit a jakým způsobem jim obsah doručit. Najdete tonalitu své značky, vhodné typy obsahu a naleznete obsahové mezery. Zjistíte, kdo je vaším zákazníkem, kde ho najdete a jak mu pomůžete – a samozřejmě, jak mu své zboží prodáte.
Jak poznáte, že potřebujete obsahovou strategii?
- Nevíte, kdo je váš zákazník a kde ho hledat,
- chcete tvořit obsah, ale netušíte, kde začít,
- vaše texty nefungují a konkurence má pořád navrch,
- vaše značka nemá jednotný nebo žádný styl komunikace a nevíte, jak ho nastavit,
- nevedete publikační plán a příspěvky na blog přidáváte nahodile,
- nerozumíte tomu, jak vyhodnocovat úspěšnost textů
- či neznáte základní pravidla pro tvorbu kvalitního obsahu.
Komplexní obsahová strategie, kterou připravíme vašemu webu na míru, vám pomůže všechny tyto pilíře a otázky rozklíčovat. Získáte od nás ucelený obsahový manuál, s nímž dokážete ve světě obsahu uspět.
Jak při tvorbě obsahové strategie postupujeme?
Aby byla obsahová strategie co nejpřesnější, potřebujeme nejprve důkladně poznat obor vašeho podnikání, pochopit co nejlépe vaše služby či produkty a popovídat si s vámi o vašich představách. Rádi se s vámi potkáme osobně, případně k získání potřebných informací použijeme speciální dotazník.
V rámci obsahové strategie získáte:
- definici vaší současné pozice na trhu,
- obsahový audit webu a doporučení pro vylepšení,
- analýzu konkurence a Content Gap analýzu odhalující vaše obsahové mezery,
- definici cílových skupin a 3 hlavní persony, které je zastupují,
- návrhy vhodných typů obsahu,
- návrhy vhodných kanálů, kterými oslovíte nové i stávající zákazníky,
- definici ton of voice (tón komunikace) vaší značky,
- jednoduchý komunikační manuál,
- publikační plán pro blog obsahující 100 témat,
- základní pravidla a doporučení pro tvorbu kvalitního obsahu,
- návod na vyhodnocování úspěšnosti textů.
Mějte obsah, který plní cíle a přivádí návštěvnost
Kvalitní a optimalizovaný obsah přivede na váš web organickou návštěvnost, uspokojí zákazníky hladovějící po informacích a technicky pomůže webu stoupat vzhůru ve výsledcích vyhledávání. Důraz na kvalitní copywriting a uživatelskou přívětivost vám dlouhodobě přinese vracející se čtenáře a zákazníky. Tým copywriterů z eVisions se dlouhodobě stará o blogy malých živnostníků i největších hráčů na trhu. Rádi vám navrhneme nejefektivnější řešení, které bude odpovídat přímo vašim potřebám i možnostem.
Naši spokojení klienti
Náš tým pro obsahový marketing
Chcete znát recept na obsah, který je lákavý pro čtenáře i vyhledávače, a především přínosný pro váš business? Napište nám nezávaznou poptávku do formuláře níže a my vám připravíme individuální cenovou nabídku.
-
Jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím standardního SEO a obsahového marketingu: z 30 na 3 000 kliknutí denně
28.06.2022V této případové studii se dozvíte, jak se nám podařilo…
-
Jak rychle a efektivně rozjet účet na Instagramu od nuly (Case Study)
18.11.2021Začínáte s novým instagramovým účtem? Počet sledujících rovný nule se…
-
Jak na high quality článek? Kvalitní obsah prodává
07.04.2021V čem se vlastně liší obyčejný PR článek a opravdu…
-
Case study: Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů
24.11.2020Společnost Dáme jídlo asi netřeba široce představovat. V roce 2012…
-
SEO & Content: 5 tipů, jak dosáhnout lepší pozice v SERP díky obsahu
03.06.2020Kvalitní obsah dokáže přitáhnout pozornost čtenářů i vyhledávačů. Přemíra klíčových…
-
Největší zabijáci webového obsahu (a konverzí). Čeho se vyvarovat?
01.04.2020Zase vás někdo někde vítá? Z popisu produktu jste tak…
-
Nejlepší obsahové počiny roku 2019
10.12.2019Obsahový marketing byl letos znovu nabitý spoustou skvělých počinů. Které…
-
Jak řešit SEO pro obsahové & zpravodajské weby
02.09.2019Pro obsahové a zpravodajské weby je SEO zásadní nejen z…
-
VašeČočky.cz/321Linsen.de: Jak na zvýšení návštěvnosti blogu o 3 474 %
05.08.2019Chcete vědět, jak se 321linsen.de podařilo dosáhnout zvýšení návštěvnosti blogu…
-
Případovky, hacky i reklamní faily: Čím nás dostal letošní Content First?
29.05.2019Minulý týden se na Pankráci sešla pěkná spousta copywriterů, markeťáků…
-
Editace fotek na Instagram (Stories) step by step – Novinky z onlajnu #speciál
19.05.2019Instagram je vizuální platforma, kde kvalitní a autentické fotografie jsou…
-
TOP 9 zdrojů obrázků zdarma, u kterých neuvěříte, že jsou opravdu gratis
18.03.2019Na Pexels nebo Pixabay zabrousí pro fotky zdarma kdekdo. My…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
Zákulisní informace #2: Rozhovor s náčelnicí copywritingu Martinou Habartovou
08.10.2018Pracujete v online marketingu a zajímá vás, jak vypadá pracovní…
-
17 tipů, jak překonat okurkovou sezónu a tvořit skvělý obsah
02.07.2018Pokud se věnujete tvorbě textového obsahu, určitě znáte situaci, kdy…
-
Marketingové čtrnáctero pro německý trh
25.06.2018Důvěryhodnost, právní čistota, kvalitní produkt/služba či respektování marketingových odlišností na…
-
14 typů obsahu, které lidé milují
07.06.2018Obsah je král, ale jaký byste měli tvořit právě pro…
-
Top 10 nejsledovanejších Němců, Čechů a Slováků na Instagramu. Co stojí za jejich úspěchem?
17.05.2018#obrázky #videa #stories #zážitky tvoří z Instagramu oblíbenou platformu určenou k…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
The Inbounder: Nejlepší tweety z mezinárodní konference!
02.05.2018Jestli jste nebyli na konferenci The Inbounder v Madridu, o…