Obsahová strategie
Správně nastavená obsahová strategie je základním stavebním kamenem obsahového marketingu. Pokud má být obsah na vašem webu, blogu či sociálních sítích úspěšný, potřebujete pro něj jasný plán a směr. Jedině tak oslovíte potenciální zákazníky a udržíte si ty stávající.
Obsahová strategie je alfou a omegou obsahového marketingu
Díky obsahové strategii si ujasníte své místo na trhu, zjistíte, pro jaké cílové skupiny obsah tvořit, jak je oslovit a jakým způsobem jim obsah doručit. Najdete tonalitu své značky, vhodné typy obsahu a naleznete obsahové mezery. Zjistíte, kdo je vaším zákazníkem, kde ho najdete a jak mu pomůžete – a samozřejmě, jak mu své zboží prodáte.
Jak poznáte, že potřebujete obsahovou strategii?
- Nevíte, kdo je váš zákazník a kde ho hledat,
- chcete tvořit obsah, ale netušíte, kde začít,
- vaše texty nefungují a konkurence má pořád navrch,
- vaše značka nemá jednotný nebo žádný styl komunikace a nevíte, jak ho nastavit,
- nevedete publikační plán a příspěvky na blog přidáváte nahodile,
- nerozumíte tomu, jak vyhodnocovat úspěšnost textů
- či neznáte základní pravidla pro tvorbu kvalitního obsahu.
Komplexní obsahová strategie, kterou připravíme vašemu webu na míru, vám pomůže všechny tyto pilíře a otázky rozklíčovat. Získáte od nás ucelený obsahový manuál, s nímž dokážete ve světě obsahu uspět.
Jak při tvorbě obsahové strategie postupujeme?
Aby byla obsahová strategie co nejpřesnější, potřebujeme nejprve důkladně poznat obor vašeho podnikání, pochopit co nejlépe vaše služby či produkty a popovídat si s vámi o vašich představách. Rádi se s vámi potkáme osobně, případně k získání potřebných informací použijeme speciální dotazník.
V rámci obsahové strategie získáte:
- definici vaší současné pozice na trhu,
- obsahový audit webu a doporučení pro vylepšení,
- analýzu konkurence a Content Gap analýzu odhalující vaše obsahové mezery,
- definici cílových skupin a 3 hlavní persony, které je zastupují,
- návrhy vhodných typů obsahu,
- návrhy vhodných kanálů, kterými oslovíte nové i stávající zákazníky,
- definici ton of voice (tón komunikace) vaší značky,
- jednoduchý komunikační manuál,
- publikační plán pro blog obsahující 100 témat,
- základní pravidla a doporučení pro tvorbu kvalitního obsahu,
- návod na vyhodnocování úspěšnosti textů.
Mějte obsah, který plní cíle a přivádí návštěvnost
Kvalitní a optimalizovaný obsah přivede na váš web organickou návštěvnost, uspokojí zákazníky hladovějící po informacích a technicky pomůže webu stoupat vzhůru ve výsledcích vyhledávání. Důraz na kvalitní copywriting a uživatelskou přívětivost vám dlouhodobě přinese vracející se čtenáře a zákazníky. Tým copywriterů z eVisions se dlouhodobě stará o blogy malých živnostníků i největších hráčů na trhu. Rádi vám navrhneme nejefektivnější řešení, které bude odpovídat přímo vašim potřebám i možnostem.
Naši spokojení klienti
Náš tým pro obsahový marketing
Chcete znát recept na obsah, který je lákavý pro čtenáře i vyhledávače, a především přínosný pro váš business? Napište nám nezávaznou poptávku do formuláře níže a my vám připravíme individuální cenovou nabídku.
-
SEO 2018: Co nás čeká a nemine?
18.12.2017Ani v roce 2018 SEO neupadne v zapomnění. Naopak -…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Ze života copywritera: Očekávání versus realita
25.09.2017Jak vypadá copywriting, když si sundáte růžové brýle? Nebojte, pořád…
-
Případová studie: Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %
13.06.2017Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
SEO analýza webu: Co děláte špatně a jiní dělají lépe
20.01.2017Vyhledávače hodnotí webové stránky podle mnoha faktorů, které ovlivňují jejich…
-
SEO pro Seznam v roce 2017
21.11.2016Vyhledávač Seznam.cz poslední roky postupně ztrácí svůj tržní podíl ve…
-
5 úhlavních nepřátel každého copywritera a jak na ně
12.05.2016Copywriter je hrdina. Každý den neohroženě pozvedá Pravidla českého pravopisu,…
-
7 zásad neodolatelného nadpisu
26.04.2016Nadpis rozhodne o tom, jestli si v internetové džungli přecpané…
-
10 tipů, jak na Online Reputation Management
01.12.2015Je vaše pověst na internetu ohrožena nespokojenými zákazníky, nekalou konkurencí…
-
Léto s internetovým marketingem 2015
09.09.2015Posledních několik prázdninových dní je již tradičně v mém kalendáři…