On-page faktory
Jedná se o termín, který se používá v optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Vyhledávače vyhodnocují weby podle určitých kritériích, mix on-page a off-page faktorů, a na základě nich řadí stránky ve výsledcích vyhledávání.
On page faktory mají vliv na hodnocení stránky přímo na samotné stránce a můžou být ovlivněny samotným autorem stránek. Jedná se například o obsah, titulky, nadpisy v H1, H2, kódování stránky, struktura URL, navigace stránek, interní prolinkování stránek, množství klíčových slov na stránce atd. Všechny tyto faktory vyhledávače berou v úvahu při hodnocení samotné stránky a podle nich umisťují stránky do výsledků vyhledávání.
-
SEO nástroje + 7 rozšíření, která vám usnadní práci
29.10.2020Žádný SEO konzultant se neobejde bez potřebných nástrojů, které mu…
-
Efektivní analýza webu v 6 krocích
10.06.2019V eVisions jsem se naučil, že tlak na kvalitní výsledky…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
Jak na SEO blogu: Checklist & videorozhovor s úspěšnými blogery
16.09.2018Rádi byste zvýšili návštěvnost svého blogu bez tisícových investic do…
-
6 tipů na nejlepší SEO čtení za 1/2 roku 2018
06.08.2018Asi bychom těžko spočítali, kolik článků o SEO vyjde během…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
The Inbounder: Nejlepší tweety z mezinárodní konference!
02.05.2018Jestli jste nebyli na konferenci The Inbounder v Madridu, o…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
SEO test – otestuj své znalosti
20.11.2017Prověřte své SEO znalosti v našem podrobném SEO testu. Tento…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Případová studie: Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %
13.06.2017Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
SEO analýza webu: Co děláte špatně a jiní dělají lépe
20.01.2017Vyhledávače hodnotí webové stránky podle mnoha faktorů, které ovlivňují jejich…
-
Analýza konkurence – checklist a e-book ke stažení
13.06.2012Ještě jednou bych vám rád poděkoval za vaši pozornost během…