Online PR
Co je to PR? Slova public relations označují váš vztah k zákazníkům, odpůrcům a celkové veřejnosti.
My online PR chápeme jako zvyšování povědomí o značce prostřednictvím online kanálů. Zahrnuje komunikaci se zákazníky, tvorbu komunity a další aktivity směřující k vytváření a ovlivňování vztahů s veřejností a potenciálními zákazníky. Jedná se o dlouhodobou činnost, pomocí které společnosti ovlivňují vnímání své značky veřejností, získávají zpětnou vazbu a částečně podporují růst brand awareness prostřednictvím internetu.
Způsobů a cílů marketingové komunikace se zákazníky, zaměstnanci, fanoušky, obchodními partnery, investory, dodavateli, novináři a dalšími lidmi důležitými pro úspěch vaší společnosti, je mnoho. Používáme public relations nástroje a využíváme různé obory pro celistvou strategii. Pro každého klienta proto připravujeme individuální plán online public relations na míru jeho podnikání.
Proč si vybrat nás:
- Online PR plánujeme v kontextu celkového online marketingu. Využíváme synergie různých nástrojů.
- Jsme originální, profesionální a komunikativní.
- Díky přesahům do ostatních oborů online marketingu dokážeme maximalizovat cíle kampaní.
- Plánujeme a připravujeme také krizové scénáře a ovládáme krizovou komunikaci.
- Máme ty správné kontakty. :)
-
Case study – strategie kreativního linkbuildingu napříč evropským trhem: Co funguje nejlépe v různých zemích?
10.06.2024Linkbuilding zůstává základním kamenem optimalizace pro vyhledávače (SEO) po celém…
-
Marketingový kalendář 2022
28.01.2022Nový rok je již v plném proudu a nyní je…
-
Největší internetové kauzy roku 2021. Zasáhly vás?
15.12.2021Jako každý rok přinášíme přehled nejpikantnějších kauz roku 2021, které…
-
Naše marketingová stáž v agentuře eVisions. Očekávání vs. realita
08.09.2021Každý někdy začínal. Pokud jste začátečníkem v oblasti online marketingu…
-
Marketing po pandemii: 4 nejdůležitější poučení
25.08.2021S koronavirem máme spojena jen samá negativa. Některé oblasti trhu…
-
Co nabízí LinkedIn Ads?
14.07.2021Díky reklamám na LinkedInu se vaše značka dostane k tomu…
-
TOP 21 největších českých influencerů – kdo jsou a kolik mají sledujících?
05.05.2021Influenceři – jsou všude, ale jen málokdo dokáže přesně říct,…
-
Firemní skandál aneb Jak obnovit důvěru svých zákazníků?
27.01.2021Ztráta důvěryhodnosti stojí miliony, poškozuje značku a výrazně snižuje hodnotu…
-
Největší internetové kauzy roku 2020, které vám nemohly uniknout
27.12.2020Rok se s rokem sešel a my jsme si pro…
-
5 základních bodů před spuštěním PPC kampaní
08.04.2020PPC kampaně pomohou vašemu byznysu růst – ovšem jen, pokud…
-
Největší internetové kauzy roku 2019. Znáte všechny?
16.12.2019Lidé jsou vynalézaví a schopní vymyslet cokoliv, aby virtuální prostředí…
-
10 nejsledovanějších českých miss. Kdo je královnou Instagramu?
27.05.2019Dokonalou postavou a zářivým úsměvem se může pochlubit mnoho českých…
-
12 příkladů perfektních německých marketingových kampaní roku 2018
10.12.2018Vaše studnice nápadů zeje prázdnotou? Vaše kreativita je na bodu…
-
Jak začít s online marketingem: Recenze semestrálního studia digitálního marketingu Digisemestr
06.12.2018Samostudium online marketingu už se tak trochu blíží samostudiu programování.…
-
Novinky z onlajnu #41 – Berlínský speciál
28.11.2018Nedávno jsme se s naším německým týmem vydali do Berlína,…
-
Marketingové čtrnáctero pro německý trh
25.06.2018Důvěryhodnost, právní čistota, kvalitní produkt/služba či respektování marketingových odlišností na…
-
eVisions vlog – The Inbounder 2018 (Madrid)
01.06.2018V dubnu se náš tým vydal do Madridu! A to…
-
Top 10 nejsledovanejších Němců, Čechů a Slováků na Instagramu. Co stojí za jejich úspěchem?
17.05.2018#obrázky #videa #stories #zážitky tvoří z Instagramu oblíbenou platformu určenou k…
-
The Inbounder: Nejlepší tweety z mezinárodní konference!
02.05.2018Jestli jste nebyli na konferenci The Inbounder v Madridu, o…
-
E-shop summit & expo – Novinky z onlajnu #Speciál
19.03.2018Přinášíme exkluzivní reportáž z E-shop summit & expo - 5…