Online reputation management
Trápí vás šířící se negativní online zvěsti o vaší firmě či osobě? Váš aktuální stav zhodnotíme a navrhneme nejvhodnější postup, jak svou reputaci vylepšíte. Ve vhodných případech se pokusíme o smazání nebo modifikaci negativních zmínek. Následně zajistíme, aby pozitivní a neutrální zprávy o vás přebily ty negativní a udělaly je špatně dohledatelné. Nastavíme komplexní monitoring zmínek o vašem brandu, vše budeme sledovat, informovat vás a řešit konkrétní situace. V rámci zlepšování online pověsti samozřejmě přicházíme s nápady na tvorbu obsahu, který zlepší váš obraz v očích uživatelů a přinese i vyšší loajalitu stávajících zákazníků.
Jak vypadá ORM v praxi:
Co klient, to jiný cíl, a tomu odpovídá i zadání z jeho strany a námi realizované řešení. Nejčastěji se v mezích Online Reputation Managementu jedná o odstranění negativních zmínek o společnosti, produktu či službě z první stránky výsledků vyhledávání vyhledavačů Google nebo Seznam. Toho může být docíleno smazáním, úpravou (zmírněním) či odsunutím těchto výsledků vyhledávání na 11tou a nižší pozici přirozených výsledků vyhledávání.
Co pro to konkrétně děláme:
- Negativní zprávu smažeme, zařídíme, aby ji nebylo schopno nalézt, nebo v nejhorším případě neutralizujeme
- pozitivní zprávu zesílíme
- neutrální zprávu zvrátíme do pozitivní
Proč si pro Online Reputation Management (ORM) vybrat nás?
- Samostatnost – veškeré úpravy na webu klienta provádíme sami bez nutnosti zásahu třetí strany.
- Komplexnost – na všech projektech spolupracují konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí, použitelnosti, obchodní účinnosti, UX a dalších odvětví internetového marketingu.
- Iniciativa a zkušenost – vstupujeme do návrhu a řešení aplikace s vlastními názory a dlouhodobými zkušenostmi.
- Flexibilita – nenutíme klientovi svá řešení za každou cenu, nasloucháme mu, konzultujeme s ním další postupy a své vstupy přinášíme do diskuze jako nezávazná expertní doporučení.
- Uživatelský pohled – veškeré aktivity směřujeme na lidi, proto zohledňujeme použitelnost, obchodní účinnost, konverzní mechanizmy, nároky pro SEO.
- Koncept – při návrhu aplikace myslíme dopředu a v aplikaci necháváme prostor pro budoucí rozvoj.
- Univerzálnost – naše řešení jsou postavená čistě a čitelně, takže se dobře udržují a snadno je chápou všechny strany.
- Testování – vše důsledně testujeme (ruční i automatické testy).
- Odbornost – jsme odbornou špičkou v oboru a všichni naši zaměstnanci mají zkušenosti s projekty všech typů i velikostí.
Náš Online Reputation tým
-
Firemní skandál aneb Jak obnovit důvěru svých zákazníků?
27.01.2021Ztráta důvěryhodnosti stojí miliony, poškozuje značku a výrazně snižuje hodnotu…
-
Top 10 nejsledovanejších Němců, Čechů a Slováků na Instagramu. Co stojí za jejich úspěchem?
17.05.2018#obrázky #videa #stories #zážitky tvoří z Instagramu oblíbenou platformu určenou k…
-
Zbožové srovnávače po lopatě a netechnicky
04.03.2016Zbožové srovnávače představují super marketingový kanál pro e-shopy, a to…
-
10 tipů, jak na Online Reputation Management
01.12.2015Je vaše pověst na internetu ohrožena nespokojenými zákazníky, nekalou konkurencí…
-
Léto s internetovým marketingem 2015
09.09.2015Posledních několik prázdninových dní je již tradičně v mém kalendáři…