Pozice ve vyhledávačích
Oblíbeným trendem dob minulých bylo soustředění se výhradně na zlepšování pozic ve vyhledávání. Na trhu se tedy objevovali (i dnes se stále objevují) firmy, které garantovaly ty nejlepší pozice. Pozice ve vyhledávačích jsou však pouze jedním z prostředníků, jak dosáhnout požadovaných cílů webu. Pozice ale jednoduše nelze garantovat, i kdybyste pozvali ředitele Googlu na nejdražší whisky. Dokonce ani programátoři jednotlivých vyhledávačů neví, který web se zobrazí na první pozici. Je potřeba vědět, že pozice ve výsledcích vyhledávání se mění každý den a proto je zbytečné sledovat je na denní bázi. Žádoucí je zaměřit se na hromadné trendy změn pozic, spojovat si je s dalšími signály a z toho vyvozovat další kroky.
-
Share of Voice (SOV): K čemu je a jak metriku spočítat?
24.03.2021Chcete mít přehled o viditelnosti svého webu? V tomto článku…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 % [CASE STUDY]
11.11.2020Společnost ePojisteni.cz se na nás obrátila v roce 2013. V…
-
Jak na audit interního prolinkování?
22.07.2020Správně nastavená strategie interního prolinkování může snadno ovlivnit chování návštěvníků…
-
Rizika mezinárodního SEO: Příprava, plánování & průzkum
25.03.2020Thea připravila článek pro všechny, kteří přemýšlí o expanzi do…
-
Jak oddělit zrno od plev u SEO konzultantů
04.03.2020Jak poznáte dobrého SEO konzultanta, jak si správně nastavit cíle…
-
Novinky z onlajnu #47 – Budoucnost influencerů, blog Dáme jídlo a PPC hacky
09.07.2019Začíná léto, ovoce je sladší, dny svěží, stejně tak jako…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
SEO milníky v roce 2018
17.12.2018Rok 2018 přinesl nemálo změn, vyhledávací algoritmy jsou chytřejší a…
-
Marketingové čtrnáctero pro německý trh
25.06.2018Důvěryhodnost, právní čistota, kvalitní produkt/služba či respektování marketingových odlišností na…
-
Novinky z onlajnu #37
14.06.2018Náš mediální tým opět nezahálel a bedlivě sledoval, kde se…
-
Novinky z onlajnu #36
07.05.2018Novinky z onlajnu #36 natočil náš mediální tým ve slunném…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Performance 2020 aneb Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Jak má vypadat ideální PPC specialista, jaká je budoucnost výkonnostní…
-
Případová studie: Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %
13.06.2017Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Analýza konkurence – checklist a e-book ke stažení
13.06.2012Ještě jednou bych vám rád poděkoval za vaši pozornost během…