PPC analýza konkurence
Hledáte možnosti, jak zlepšit své kampaně a posunout tak své podnikání o úroveň výš?
Zjistěte, jak a co dělá konkurence a získejte prostor pro zlepšení. Analýza konkurence je skvělým doplňkem kompletního auditu, případně ideálním začátkem pro plánovaní strategie.
Co zahrnuje PPC analýza konkurence?
Analýza zahrnuje zmapování online marketingových aktivit hlavních konkurentů klienta. Výsledky analýzy využijí jak PPC specialisté, tak manažeři i majitelé firem.
V čem vám pomůžeme?
Analýza konkurence je vhodná v podstatě pro každého. Ať už jste na trhu 10 let, nebo se na něj teprve chystáte vstoupit, ať máte e-shop či nabízíte své služby. Pokud se pohybujete v online prostředí, je znalost konkurence klíčová.
Díky PPC analýze konkurence získáte kompletní přehled o trhu včetně cenných informací, které maximálně využijete pro potřeby svých PPC kampaní. Dozvíte se:
- kolik konkurentů je na trhu,
- jak jsou velcí,
- kolik investují do reklamy a jaké kanály využívají,
- na jaká klíčová slova cílí,
- jaké používají inzeráty atd.
Jak analýza konkurence vypadá?
Výstupem analýzy konkurence je přehledný dokument obsahující informace o počtu konkurentů a jejich velikost, výběr klíčových konkurentů, detailní analýzu klíčových konkurentů, seznam klíčových slov, online marketingové aktivity konkurentů, podíl kanálů, doporučení pro potřeby PPC specialistů a závěrečné shrnutí.
Jak při PPC analýze konkurence postupujeme?
- Poznáme se. Seznámíme se s vaším podnikáním.
- Provedeme analýzu trhu.
- Vybereme klíčové konkurenty.
- Provedeme detailní analýzu vašich PPC aktivit ve srovnání s konkurenty.
- Vyvodíme závěry a doporučíme kroky.
Cena PPC analýzy konkurence
Cena analýzy se vždy stanovuje individuálně. Ovlivňuje jí velikost, segment a země podnikání klienta.
Naši spokojení klienti (PPC reference)
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Marketingové konference a oborové akce pro podzim a zimu 2019
16.09.2019Období slunných dovolených je v nenávratnu, ovšem není důvod smutnit.…
-
Infografika: Marketingové konference, fóra a další oborové akce roku 2018
05.03.2018Rádi se sebevzděláváte, chcete předstihnout konkurenci nebo mít zkrátka přehled…