PPC analýzy
V rámci nabídky našich služeb nabízíme vypracování PPC analýzy konkurence nebo vypracování PPC auditu kampaní a zbožových srovnávačů. Výsledky analýz vám pomohou lépe si rozvrhnout a naplánovat jednotlivé kroky v rámci online marketingové strategie a zefektivnit fungování placené reklamy.
Nabídka PPC analýz
Jak PPC analýza vypadá?
Výsledkem PPC analýzy je přehledný dokument obsahující zhodnocení současného stavu, porovnání a návrh dalších kroků.
Výstupem PPC auditu je dokument, ve kterém najdete kompletní podklady a doporučení pro správce PPC kampaní.
Výstupem PPC analýzy konkurence získáte cenné informace a přehled o vybraném trhu, seznam konkurentů, velikost konkurentů s ohledem na podobnost sortimentu, přehled aktivit v rámci placených kampaní a odhad jejich investic.
Cena PPC analýz
Cena analýzy se vždy stanovuje individuálně. Ovlivňuje jí rozsah, segment a země podnikání klienta.
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07.10.2019Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o…
-
Marketingové konference a oborové akce pro podzim a zimu 2019
16.09.2019Období slunných dovolených je v nenávratnu, ovšem není důvod smutnit.…
-
Infografika: Marketingové konference, fóra a další oborové akce roku 2018
05.03.2018Rádi se sebevzděláváte, chcete předstihnout konkurenci nebo mít zkrátka přehled…