Menu

PPC služby

V rámci našich služeb nabízíme činnosti v oblasti online marketingu, které zajišťující zvyšování návštěvnosti stránek, zvyšování prodeje produktů, služeb a budování značky. PPC kampaně jsou pro rozvoj každého projektu velmi důležité, a proto by stejně jako SEO neměly být opomíjené v žádné marketingové strategii.

Co zahrnují PPC služby?

V rámci našich dlouhodobých PPC služeb se zabýváme zejména správou reklamních systémů Google, Sklik, Microsoft Ads (Bing), Facebook, LinkedIn, správou českých i zahraničních zbožových srovnávačů a nákupních galerií.  

Jednorázové PPC služby zahrnují především audit současného stavu kampaní, jednorázové poradenské služby v oblasti PPC a PPC školení. 

V čem vám pomůžeme?

Dokážeme:

  • zvýšit návštěvnost webu,
  • zvýšit povědomí o značce,
  • zvýšit efektivitu kampaní,
  • navýšit prodeje produktů a služeb,
  • expandovat na zahraniční trhy.

Zásadní je mít dobře nastavené cíle, od kterých se pak vše odvíjí. PPC reklama dokáže vylepšit:

  • výkon, jinými slovy prodej či získávání poptávek,
  • branding, tedy budování povědomí o značce a vytváření vztahu se zákazníkem.

V realitě klienti často požadují mix výše zmíněných aktivit, což pro PPC reklamu není žádný problém. Naopak lze velmi dobře využít synergických efektů, kdy např. branding může velmi pozitivně působit na výkonovou část kampaní.

Jak PPC služba vypadá?

Jednotlivé kroky správy vycházejí z předem definované a odsouhlasené strategie klientem. Klient je informován o stavu a výsledcích kampaní na pravidelných online schůzkách a pokud není na začátku spolupráce dohodnuto jinak, potřebné informace dostává s pravidelným měsíčním reportem. 

Máme bohaté zkušenosti jak s výkonově zaměřenou PPC reklamou, tak s budováním povědomí o značce. Je však zjevné, že oba termíny mohou být na první pohled dosti vágní a abstraktní. Níže proto přikládáme výpis konkrétních činností, které ovládáme a používáme nejčastěji:

  • Google Nákupy/produktové kampaně v Skliku – v současné době jedna z nejvíce konverzních cest získávání zákazníků pro e-shopy
  • Vyhledávací síť – standardní inzeráty zobrazující se nad přirozenými výsledky vyhledávání; významný zdroj zákazníků pro mnohé e-shopy, který se však dá kreativně využít i pro budování značky
  • Display (bannerová reklama) – skvělý způsob, jak zasáhnout vaši cílovou skupinu při procházení různých webů
  • Remarketing – vysoce konverzní způsob zpětného oslovování návštěvníků vašeho webu
  • Videoreklama na Youtube – říká se, že obrázek řekne více než 1 000 slov a video více než 1 000 obrázků; momentálně zřejmě nejpoužívanější brandingový nástroj
  • Propagace aplikací – způsob, jak dostat vaši aplikaci k těm správným uživatelům
  • Zbožové srovnávače a inzerce na marketplace – životně důležitý prodejní kanál pro mnoho e-shopů

Jak při poskytování PPC služeb postupujeme?

  • Na úvod se detailně seznámíme s vaším podnikáním, provedeme všechny nutné analýzy a společně nalezneme hlavní silné stránky a potenciální hrozby a vše následně zohledníme při navržení toho nejlepšího řešení pro vás
  • Definujeme si cíle, od kterých se následně bude odvíjet strategie, kterou pro vás připravíme
  • Stanovíme si pevné termíny, kdy bude co hotové a také je dodržíme
  • Budeme vás pravidelně informovat o aktuálních činnostech a pružně reagovat na vaše podněty
  • Každý měsíc od nás dostanete profesionální podrobný report shrnutí výsledků PPC kampaní s expertním komentářem
  • Budeme neustále v kontaktu a naše práce budeme plánovat tak, aby vedly k plnění nastavených cílů

Cena PPC služeb

Cena služeb se vždy stanovuje individuálně. Ovlivňuje ji časová náročnost správy jednotlivých reklamních systémů. Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely anebo nějakou jejich kombinaci:

  • Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme
  • Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme

Proč si na PPC služby vybrat zrovna nás?

  • Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
  • Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti
  • Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech
  • Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
  • Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem
  • Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme.

    Napište nezávaznou poptávku