PPC strategie
PPC strategie v sobě zahrnuje návrh, strukturu a výši výdajů v jednotlivých placených kanálech online ŕeklamy s cílem dosažení výsledků stanovených klientem. PPC strategie by měla být v souladu s celkovou marketingovou strategií. Cílem PPC strategie je dosáhnout co nejlepšího výkonu za co nejmenší náklady na reklamu.
Jak PPC strategie vypadá?
Úspěšná PPC strategie vyžaduje pečlivou analýzu cílového publika, konkurenčního prostředí a výběru správných klíčových slov. Je také nutné stanovit rozpočet, nastavit cíle a měřit a optimalizovat výkon reklam.
Pokud je PPC strategie správně implementována a optimalizována, může být užitečná při dosahování dlouhodobých i krátkodobých cílů, jako je zvýšení návštěvnosti webových stránek, generování prodejů nebo získání nových zákazníků.
Jak při tvorbě PPC strategie postupujeme?
V PPC strategii definujeme:
- Cílové publikum
- Konkurenci
- Reklamní systémy a formáty reklam
- Klíčová slova vyhledávacích kampaní
- Rozpočet
- Cíle
- Měření a optimalizaci
-
Jak spolu souvisí budování značky a výkonnostní marketing?
29.07.2024Dlouhodobé budování brandu, nebo zaměření na výkon? Toť otázka, která…
-
Marketplaces, srovnávače, nákupní galerie. Víte, kde a jak podnikat online? S námi se zorientujete
15.07.2024V dnešní době je pro každý e-shop klíčové využívat online…