Menu

PR článek

Do PR článků řadíme jak klasické tiskové zprávy, tak placené články v offline (noviny, časopisy…) a online (zpravodajské weby, e-ziny, blogy…) médiích. Účelem psaní PR článku je rozšířit pozitivním způsobem povědomí o produktu či značce tak, aniž by čtenář na první pohled zjistil, že se jedná o reklamu.

PR články představují účinný nástroj linkbuildingu, protože obsahují zpětné odkazy posilující pozici webu ve vyhledávačích. V minulosti byly jako PR články označovány tzv. SEO texty, které prosluly prošpikovaností klíčovými slovy, neúnosně mnoho odkazy a svou nečitelností. Takové texty se v současné době vyhledávače snaží z vyhledávání odstranit a upřednostňují kvalitně napsané PR články, ze kterých má čtenář užitek (různé návody, postupy, informační texty apod.).

Výhody PR článků

Publikace PR článku s vhodnými klíčovými slovy může na váš web přivést řadu potenciálních zákazníků. Správný copywriter ví, jak napsat dobrý PR článek tak, aby čtenáři dobře poradil a případně ho článkem zdarma navedl na web svého klienta.

Chtěli byste i vy uveřejnit PR článek a nevíte, kde ho publikovat? Svěřte se nám, PR články vám napíšeme a zajistíme i jejich publikaci. Navíc nabízíme komplexní služby, díky kterým se vyšvihnete na první místa ve výsledcích vyhledávání. Stačí vyplnit nezávaznou poptávku níže.

    Napište nezávaznou poptávku