Přirozený odkazový profil
Cílem každého linkbuildera je budování přirozeného odkazového profilu. Vyhledávače hodnotí kromě kvality jednotlivých odkazů i kvalitu odkazového profilu jako celku. Weby, které mají výrazně nepřirozený odkazový profil, můžou dostat penalizaci (Google Penguin update). Jak tedy vypadá přirozený odkazový profil? V teoretické rovině má každý web bez aktivního linkbuildingu přirozený odkazový profil webu. Odkazový profil by neměl obsahovat žádné umělé vzorce (nadměrné využívání nepřirozených anchor textů, využívání pouze jedné linkbuildingové techniky, odkazování pouze na malý počet vstupních stránek, vyšší poměr optimalizovaných odkazů/brandových odkazů,….). Obecně tedy můžeme přirozený odkazový charakterizovat těmito body: neobsahuje jednoduché vzorce linkbuildingu, většina odkazů je brandových, většina odkazů má neoptimalizované odkazy, většina odkazů směřuje na Home Page, nízky poměr site-wide odkazů, odkazy směřuje i na obsahové a produktové stránky, pestrý seznam referečních domén (magazíny, partneři, katalogy, fóra, blogy, zpravodajské servery,…).
-
Linkbuilding jako efektivní nástroj optimalizace webu
12.05.2023Linkbuilding neboli zpětné budování odkazů patří mezi poměrně efektivní SEO…
-
Analýza odkazového profilu krok za krokem
03.02.2021Audit odkazového profilu představuje jednu ze základních činností každého SEO…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Penguin 4.0 – měsíc poté
31.10.2016Je tomu více než měsíc, co Google po dlouhém vývoji…
-
Jak na komplexní rešerši odkazových příležitostí?
05.05.2016Rešerše nám neodhalí pouze weby, kde získat odkaz, ale poví…
-
10 tipů, jak na linkbuilding
16.10.2015Linkbuilding může představovat až 80 % úspěchu vašeho webu ve…