Menu

Proč byste si příští rok rozhodně neměli nechat ujít PPC camp?

Autor Monika Boumová Monika Boumová

PPC camp je víkendová akce pro PPC specialisty a odborníky z příbuzných oborů. Toto jedinečné setkání pořádá brněnská agentura uLab v čele s Markétou Kabátovou a Petrem Burešem a letos proběhl jeho 14. ročník. Nenechte si utéct skvělou příležitost ke sdílení znalostí, načerpání inspirace a navázání cenných kontaktů.

Program tvoří samotní účastníci

Program PPC campu vytvářejí samotní účastníci. Každý zájemce o účast musí včas poslat přihlášku a navrhnout téma své přednášky. Tento systém propůjčuje akci vysokou úroveň obsahu,který je tak pro všechny účastníky. Máte-li zajímavé téma z oboru, zvyšuje se šance, že v prvním kole uspějete a budete se moct zúčastnit. Cena za účast zahrnuje ubytování, stravu a program a je nižší než cena za dvě jednodenní oborové konference. 

Učte se od zkušenějších a získejte nové kontakty

Po výběru účastníků následuje hlasování o nejzajímavějších přednáškách. Z přibližně šedesáti navržených témat se letos vybralo 20 nejpopulárnějších, která tvořila program celého víkendu. Kromě přednášek je nejcennější součástí PPC campu networking během coffee breaků a po skončení programu. Máte možnost položit přednášejícím otázky a ti vám často přímo ukážou, kde v účtu konkrétní věci najít a nastavit. To je něco, co na běžných konferencích nezažijete.

Nahlédněte pod pokličku kolegům z oboru

Mezi účastníky najdete špičky v oboru i méně seniorní specialisty, kteří svým nadšením přinášejí nové úhly pohledu. Mnohdy se jedná o specialisty z konkurenčních agentur, kteří vás nechají nahlédnout pod pokličku svých kampaní.

Moje zkušenost z PPC campu

Na PPC camp jsem se vždy dívala jako na něco, kam jezdí jen ti nejlepší v oboru, a ani by mě nenapadlo, že mám šanci se tam dostat. Letos jsem se ale odhodlala a přihlásila se. Měla jsem z prezentování obavy, ale moje téma nakonec vybráno nebylo, a já si tím pádem mohla celý víkend užít bez stresu. Byla to fantastická zkušenost a obdivuji všechny, kteří své téma prezentovali s přehledem a klidem.

Kromě toho, že jsem načerpala know-how, se mi líbila přátelská atmosféra podpořená nadšením pořadatelů. Z pohledu účastníka bych ocenila první den akce nějaké skupinové networkingové hry, které by pomohly zmírnit počáteční ostych mezi účastníky. Jsem introvert, a tak je pro mě těžké zapadnout mezi neznámé lidi. Tento typ aktivit by mi ale určitě pomohl.

Přihlaste se příští rok i vy. Stojí to za to

Nevadí, že nejste seniorní PPCčkaři, pokud se chcete v PPC posouvat rychle dopředu, určitě se přihlaste na další PPC camp! Aby vám neutekl termín přihlášení, doporučujeme sledovat IG uLabu a odebírat jejich newsletter. A pokud máte obavu, že vaše téma neobstojí, nebojte se – i základní téma může být užitečné. Reklamní systémy se neustále mění, a pokud přípravě věnujete potřebný čas, určitě přijdete s informacemi, které ocení i zkušení kolegové. V případě, že si posluchač z přednášky vezme jen jednu jedinou věc a v reálu ji vyzkouší nebo se na ni ve svých účtech blíže podívá, byla přednáška užitečná. 

Další PPC camp bude 24 – 26.1.2025 a přihlásit se můžete už v srpnu.

Nemáte téma nebo jste trémisti a nechcete vystupovat před lidmi? Máme pro vás dobrou zprávu. Na další PPC camp se můžete přihlásit i bez nutnosti přednášet. Proběhne losování o dva šťastlivce, kteří si přijedou PPC camp užít “jen tak”. PPC camp je událost, která stojí za to. Získáte nové vědomosti, inspiraci a kontakty, které vám pomohou v kariéře. 

17.06.2024

Komentáře