Menu

Prodej na Amazonu

✓ Podrobně vysvětlíme, jak prodávat na Amazonu
✓ Implementace a správa reklamních kampaní v rámci platformy Amazon
✓ Spolupráce s digitálním ekosystémem Amazon Ads dle aktuálně platných standardů

Dejte prodeji přes Amazon šanci. Co je součástí?

Analýza potenciálu vašeho sortimentu

Zjistíme, jak vaše konkrétní produkty zapadají do nabídky na digitální platformě Amazon. Některé produkty jsou pro prodej přes Amazon vhodnější než jiné. Je-li váš produkt pro tento prodejní kanál vhodný, definujeme přesné požadavky na integraci a upřesníme možnosti reklamy.

Kontrola vašich produktových dat

Amazon může mít jiné požadavky na produktová data než jiná online tržiště. Zkontrolujeme vaše produktová data pro jednotlivé segmenty, v potaz přitom vezmeme i aspekty lokalizace popisů produktů pro konkrétní trhy.

Amazon video ads

Video je ideální zejména pro propagaci vaší značky nebo pro srozumitelné představení specifických vlastností složitějších produktů. Provedeme vás procesem implementace Amazon video ads.

Bidding placených produktových inzerátů

Reklama na Amazonu funguje na principu CPC (platba za klik, z angl. Cost-per-Click), který je součástí nabídkového bidding modelu. Postaráme se o celou správu vašich nabídek a nastavíme vám cenu za proklik odpovídající vašemu rozpočtu.

Digitální obchod

Vytvoření vlastního obchodu v rámci Amazonu vám může pomoci s budováním značky. Můžeme vám pomoci se strategií budování vašeho na míru přizpůsobeného obchodu na platformě Amazon. V případě potřeby dodáme grafické podklady a přizpůsobíme váš obchod aktuálním trendům v digitálním světě.

Strategie pro Amazon PPC reklamy

Využití PPC (cena za klik, z angl. Price-per-Click) nám umožňuje stanovit rozpočet kampaně na základě vašich obchodních cílů. Rádi pro vás vytvoříme různorodou kombinaci manuálních i automatických reklamních kampaní cílených na určitá klíčová slova nebo produkty.

Petr Hlaváč

COO

Co získáte, pokud začnete prodávat na Amazonu?

  1. Prodávejte zboží na přední evropské digitální platformě pro online nakupování. Zahrnutím Amazonu do vaší prodejní strategie oslovíte největší část internetových zákazníků.

 

  1. Široké možnosti digitální reklamy. Amazon nabízí hned několik variant internetové reklamy, ze kterých si můžete vybírat na míru svým potřebám i v závislosti na tom, jakou očekáváte prodejní výkonnost. Máte zde flexibilitu, která je pro obchodníky klíčová.

 

  1. Zvýšený engagement time (doba zapojení). S Amazonem můžete navýšit dobu, kterou uživatelé stráví prohlížením vašich produktů. To může vzhledem k obrovskému množství přivedených uživatelů vést nejen k navýšení prodejů, ale i k nárůstu povědomí o vaší značce.

 

  1. Pokrytí jednoho z nejdůležitějších prodejních kanálů. Amazon marketplace je v mnoha zemích tím vůbec největším prodejním kanálem ze všech. Přítomnost na Amazonu vám otevírá bránu na zahraniční trhy.