Dejte prodeji přes Amazon šanci. Co je součástí?
Analýza potenciálu vašeho sortimentu
Zjistíme, jak vaše konkrétní produkty zapadají do nabídky na digitální platformě Amazon. Některé produkty jsou pro prodej přes Amazon vhodnější než jiné. Je-li váš produkt pro tento prodejní kanál vhodný, definujeme přesné požadavky na integraci a upřesníme možnosti reklamy.
Kontrola vašich produktových dat
Amazon může mít jiné požadavky na produktová data než jiná online tržiště. Zkontrolujeme vaše produktová data pro jednotlivé segmenty, v potaz přitom vezmeme i aspekty lokalizace popisů produktů pro konkrétní trhy.
Amazon video ads
Video je ideální zejména pro propagaci vaší značky nebo pro srozumitelné představení specifických vlastností složitějších produktů. Provedeme vás procesem implementace Amazon video ads.
Bidding placených produktových inzerátů
Reklama na Amazonu funguje na principu CPC (platba za klik, z angl. Cost-per-Click), který je součástí nabídkového bidding modelu. Postaráme se o celou správu vašich nabídek a nastavíme vám cenu za proklik odpovídající vašemu rozpočtu.
Digitální obchod
Vytvoření vlastního obchodu v rámci Amazonu vám může pomoci s budováním značky. Můžeme vám pomoci se strategií budování vašeho na míru přizpůsobeného obchodu na platformě Amazon. V případě potřeby dodáme grafické podklady a přizpůsobíme váš obchod aktuálním trendům v digitálním světě.
Strategie pro Amazon PPC reklamy
Využití PPC (cena za klik, z angl. Price-per-Click) nám umožňuje stanovit rozpočet kampaně na základě vašich obchodních cílů. Rádi pro vás vytvoříme různorodou kombinaci manuálních i automatických reklamních kampaní cílených na určitá klíčová slova nebo produkty.