Publikační plán
Tajemstvím úspěšného blogu je jasný a promyšlený plán. Publikační plán postavený na datech vám pomůže odhalit nosná témata a obsah, který přiláká čtenáře i potenciální zákazníky. Rozsáhlé obsahové plány jsou naší specialitou – kombinují totiž tvrdá data, atraktivní témata a mají businessový potenciál. Stačí jeden jediný dokument a váš blog konečně nabere správný směr.
Ať už obsah na firemní blog tvoříte či přidáváte nahodile, nebo s tvorbou obsahu teprve začínáte, bez publikačního plánu se neobejdete. Díky němu totiž zjistíte, jaké typy obsahu a článků na blogu pokrýt, abyste oslovili nové čtenáře a získali pravidelnou návštěvnost nejen z internetových vyhledávačů. A hlavně ¬– abyste tvořili ještě lepší obsah, než tvoří konkurence.
Propracovaný publikační plán vám navíc pomůže být efektivnější – vždy totiž budete přesně vědět, jaké články a kdy je třeba publikovat, která klíčová slova musejí obsahovat i jaký mají mít formát. Nepřekvapí vás ani sezónní události a svátky, jako jsou třeba Vánoce, protože i to při tvorbě publikačních plánů zohledňujeme.
V čem vám publikační plán pomůže?
- Získáte nosná, atraktivní a nejvíce hledaná témata pro publikaci.
- Zajistíte si pravidelnou návštěvnost z vyhledávačů.
- Pokryjete na blogu ta správná klíčová slova.
- Dokážete správně zacílit publikum.
- Odhalíte, jaký obsah tvoří konkurence a kde máte mezery.
- Zefektivníte svou publikační činnost a ušetříte čas i peníze.
- Zjistíte, kdy je nejvhodnější dané téma publikovat.
- Váš blog dostane jasný systém a řád.
Jak tvoříme publikační plány pro naše klienty?
- Důkladně se seznámíme s vaším oborem.
- Provedeme základní obsahovou analýzu konkurence, během níž zmapujeme blogy vašich konkurentů i oborové weby a magazíny.
- Prostřednictvím marketingových nástrojů získáme potřebná data a relevantní klíčová slova.
- Připravíme Content Gap analýzu, která nám odhalí obsahové mezery v porovnání s vaší konkurencí.
- Na základě dat vytvoříme atraktivní témata článků a poté samotný obsahový plán.
Při tvorbě pracujeme s marketingovými nástroji, jako je například Marketing Miner, Ahrefs, SEMRush, Google Analytics, Google Search Console a další.
Co obsahuje publikační plán?
Každý publikační plán obsahuje:
- téma/námět pro článek,
- vhodné datum publikace článku,
- vhodnou kategorii článku / štítky,
- klíčová slova a jejich hledanosti,
- doplňující informace k tématu: doporučený rozsah, forma zpracování atd.,
- sezónnost tématu,
- celkovou hledanost témat,
- odhad přínosu organické návštěvnosti.
Jak vypadá publikační plán?
Ukázka publikačního plánu, který jsme vytvořili pro klienta Dáme jídlo.
Tvořte obsah, který přiláká čtenáře i zákazníky
Díky úzké spolupráci s největším SEO týmem v Česku a copywriterům s přesahem do analytiky dokážeme publikační plány zacílit nejen na zákazníky lačnící po informacích, ale i na vyhledávače.
Publikačním plánem to u nás nekončí
Chcete mít jistotu, že vaše texty budou mít všechny náležitosti SEO, budou poutavé, kvalitně zpracované a zároveň budou na web přivádět návštěvnost z organického vyhledávání a podporovat tak prodeje či váš brand? Svěřte nám svůj blog a my se vám o něj postaráme od A do Z.
Dokážeme kvalitně zpracovat lifestylové i technicky zaměřené články
Dlouhodobě tvoříme publikační plány pro naše klienty, jako je Dáme jídlo, Srovnejto.cz nebo Aukro. Naši copywriteři mají léta praxe a orientují se v široké škále oborů – od pojištění přes svítidla až po vysokozdvižné plošiny. Díky všeobecnému přehledu tak dokážou kvalitně zpracovat lifestylové i technicky zaměřené články.
Naši spokojení klienti
Poznejte náš tým obsahových specialistů
-
Case study: Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %
19.09.2024Má smysl najmout si copywritera a SEO specialistu? Pokud jste…
-
Jak získat na TikToku followery a vše, co o tomto fenoménu potřebujete znát
29.11.2021Popularita sociální sítě TikTok roste každým dnem a ten, kdo…
-
Keyword mapping a proč mu dát v SEO šanci
21.10.2021Keyword mapping je trochu opomíjené téma v SEO komunitě, zejména v agenturách.…